Dzisiaj jest 16 lis 2019, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2019, 15:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1065
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.
Czy ktoś może mi sensownie wytłumaczyć dlaczego świeca z jednej strony ma kolor prawidłowy a z drugiej natomiast jest czarna ?
Poniżej załączam zdjęcia.

Dodam iż motocykl chodzi w miarę dobrze, przy delikatnym dodawaniu gazu między 4-6 tys obr potrafi delikatnie przerywać lecz wystarczy mu więcej odkręcić manetkę i jedzie okej.

Obrazek Obrazek Obrazek

PS: Miałem świecę zamontowaną BR10ES obecnie zamontowałem BR8ES ciut cieplejszą - nie wiem czy to coś pomoże.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 paź 2019, 11:05 
*

Rejestracja: 02 lis 2016, 16:30
Posty: 17
Pojazd: Aprilia RS 125
Witam,
Z tym przerywaniem może być tak że ząbek od iglicy ustawiony jest za wysoko, mi tak przerywało przy ok. 6k, ciepłotę świecy dobiera się na podstawie temperatury spalania czyli ważna jest tutaj kompresja więc jeżeli kompresja jest mniejsza niż powinna (12,5bara) to temperatura spalania jest mniejsza i powinno się niby dawać cieplejszą świece ale nwm czy tak rzeczywiście jest. A co do koloru świecy to może świeca ma nagar i występuje od niego zapłon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2019, 11:17 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3864
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Proszę nie mylić stopnia sprężania z kompresją. To nie 4t! 12.5:1 nie oznacza 12.5 bar prawidłowej kompr. W silniku 2t bardziej ważny jest właściwy stopień sprężania, a ten zmniejsza się przez otwieranie zaworu wydechowego. Do tego wraz ze wzrostem obrotów, nieznacznie wzrasta ciśnienie w cylindrze, gdyż mieszanka ma mniej czasu na ucieczkę do skrzyni korbowej. 12.5:1 także jest parametrem wyliczonym, w przypadku dobrego dyfuzora wartość ta może przy określonych obrotach być wyższa.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy