Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 12:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 15:57 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
Mycen pisze:
W czasie gdy nie miałem jeszcze skutera jeżdziłem Jawką. Mój kolega miał Ogara.Silniki te same tylko inna rama.Ja robiłem coś podobnego bardzo do opisywanej metody,kolega pieścił się ze swoim silnikiem.W sumie mieliśmy może podobne czasy remontów,tylko że ja miałem nabite o wiele więcej km.On woził się na pół gwizdka ja gnałem silnik na każdym biegu do max obrotów.To co jest napisane w tym artykule czyta się jak bajkę,ale wierzę w to.



Ale tam pisze o 4T a jawka czy tam ogar to 2T




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Gdzie ci pisze o 4t? Jakie masz wyczynowe cylindry do 4t?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
Cytuj:
Mimo że przykłady przedstawione tutaj to silniki motocykli,
zasady te dotyczą wszystkich czterosuwowych silników:



Pisze jak byk:P




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Yasuni30 pisze:
Gdzie ci pisze o 4t? Jakie masz wyczynowe cylindry do 4t?


Mam dziwne przeczucie ze w moto gp nie maja zwyklych cylindrow :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:05 
Zbanowany

Rejestracja: 21 sie 2008, 21:24
Posty: 51
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
A F1 mają zwykłe 1,9 D 90KM :roll:




_________________

Wariator: Hebo Next Generation
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Yasuni R
Manetki: TNT przezroczyste
Lampa przód: Revo Luxus style :D
Lampa tył: Bum cyk cyk style (różowe światełko) :D
Białe klosze kierunków
Ryfle
Nóżka boczna buzetti
Czym jeździsz [you]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 16:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 gru 2009, 13:23
Posty: 75
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Noo Instrukcja Bardzo ciekawa ... Ja docieralem skuter 2t w podobny sposob... przez pierwszy dzien jak go kupilem zrobilem 80 km. i jezdzilem na max. obrotach i wyciskalem z niego ci sie dalo ... a pozniej zwolnilem do ok 45-55 km/h . i mi squter po dotarciu leci ok 80 Km/h a koledze po tuningu tylko 70 ... Wiec taka opcja jest bardzo przydatna .




_________________

xDD
Sprzęgło Malossi Fly
Yasuni Z
Wario Hebo NG

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/RY8/87764




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
kurde podoba mi się to mało tego docierania

ja kupiłem cyl żeliwo i tak docierałem ze 40 km potem full maneta i jest git ciekawe jak tam z tym cylem u mnie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 12:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
A ja w chinolu 4t tak zrobiłem i po 300km musiałem nowy cylinder kupować:) Kolega w piaggio nrg przy polini aluminium tak zrobił i tłok mu rozsadziło:)
Jakoś nie mam przekonania do tej metody w małych pojemnościach;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 22:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Cytuj:
Jakoś nie mam przekonania do tej metody w małych pojemnościach;]


Nie wydaje mi się że to jest zależne od pojemności. Cylinder jest taki sam, tłok i pierścienie też. Pojemność nie ma tutaj nic do rzeczy, prędzej to z czego cylinder i tłok jest wykonany.
Rozgrzałeś go przynajmniej przed jazdą?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
no ja swojego rozgrzewałem i może dlatego nic się nie zepsuło :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 13:50
Posty: 83
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
powiem tak...

..śmiało można docierać metodą przytoczoną na początku tematu.

Mam malossiego 70 od dobrych 2tysiecy km i chodzi wyśmienicie.
Dodam ze po ok. 800km po zainstowaniu cylka dostał ostro w kite na torze lublin.

WAŻNE
rozgrzejacie cylki przed jazdą!! Ma nie być widać jasnych spalin z wydechu przed dawaniem ile fabryka dała!!!




_________________

Yamaha Slider
Malossi Sport 70
Yasuni R
dello.. 17.5
malossi multivar
itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ty... ale przy żeliwie to się chyba też mimo wszystko sprawdza... Kolega tak docierał malagę f15 z seryjnym cylkiem po szlifie... przed szlifem jak miała jeszcze dobrą kompresje szła 75-80 po szlifie i tym docieraniu leci dziś spokojnie 90, jak na hama się ja ciśnie to nawet 95...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
ja chcę sobie zakupić cylka żeliwnego do mojego chinola i spróbuje dotrzeć go w ten sposób. Rezultaty opisze na forum. A przy okazji możecie zapodać jakieś linki do dobrej 80ccm do 4t. :P




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 0:21 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jaka jest róznica miedzy cylidrem żeliwnym a tym drugim? :) Ktoś mi to wytlumaczy?




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
Aluminiowe szybciej się docierają , mają lepszą wymianę cieplną . Bardziej polecam aluminiowe. A po drugie żeliwne nie możesz robić szlifu, aluminiowemu tak :) :mrgreen:




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Chyba w żeliwnych szlif sie robi a w alu nie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
vrathe pisze:
Chyba w żeliwnych szlif sie robi a w alu nie :roll:

Dokładnie tak :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 11:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
No właśnie... alu by popękało...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 12:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Marcin194 pisze:
alu by popękało...

Nie o to chodzi.
Żeliwny jest cały z żeliwa i po szlifowaniu dalej masz tę samą gładź. A w alu masz tylko WARSTWE nicasilu i gdy ją zetrzesz to cylinder do wyrzucenia




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 21:14 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
slawek5t pisze:
Marcin194 pisze:
alu by popękało...

Nie o to chodzi.
Żeliwny jest cały z żeliwa i po szlifowaniu dalej masz tę samą gładź. A w alu masz tylko WARSTWE nicasilu i gdy ją zetrzesz to cylinder do wyrzucenia
A widział ktoś cylinder alu w środku? Przecież on ma tuleje z żeliwa :) Żeliwne stanowią jedną litą bryłę i tak robiono stare cylindry w zabytkowych juz silnikach. Pózniej od tego odstąpiono ale widze że znów to wraca. Wie ktoś dlaczego? Albo jak reklamują je sprzedawcy?




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy