Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 6:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2012, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 21:18
Posty: 9
Lokalizacja: Wodzislaw Śl.
Pojazd:
witam zakupiłem ostatnio zestaw malossi overrange po okazyjnej cenie i mam pytanie jak wygląda montaz od strony wału, czyli co tam przychodzi, co musi byc w zestawie, czy trzeba dokonywać modyfikacji, oraz od strony przełożeń czy musi byc jakaś podkładka albo coś przed korektorem?

Prosze o pomoc, gdyż nigdy nie miałem doczynienia z tym zestawem, a niestety nie posiadam instrukcji.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
PawelBMW, Konieczna będzie modyfikacja karterów od strony sprzęgła tzn. spiłowanie żeberek tak żeby wszedł bez problemu korektor z osprzętem. Druga sprawa z rozrusznika będziesz zmuszony również zrezygnować. Resztę montujesz tak jak każde inne sprzęgło, wario...




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 21:18
Posty: 9
Lokalizacja: Wodzislaw Śl.
Pojazd:
tyle to weim :) to nie moja pierwsza przygoda, z zebarkami to nie problem zapinam pod frez gotowe, tak samo wiem ze musze wyrzucic rozrusznike ale teraz mi chodzi co muszę podłozyc pod wariator bo jak załozyłem tulejke dystansową wario z tuleją przeciwtalerz to brakuje miejsca na podkładke zeby sie wbic w wielowpust :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 21:18
Posty: 9
Lokalizacja: Wodzislaw Śl.
Pojazd:
Adiii pisze:
Będziesz musiał wyciągnąć rozrusznik, modyfikować kartery. Ogólnie to wpakowałeś się w niezłe bagno :D Niektórzy lubią :P


dla mnie to nie bagno, wszystko do zrobienia, tylko zanim zaczne chce zaczerpnąć porady kogoś kto miał z tym doczynienia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 9:31 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Będziesz musiał również spiłować żeberka. Bo gdy pasek będzie "szczytował" :D To może Ci o nie trzeć. No i poza tym to demontaż tych wszystkich zębatek od rozrusznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 21:18
Posty: 9
Lokalizacja: Wodzislaw Śl.
Pojazd:
czyli rozumiem ze od strony wału wkłada sie tylko wariator na czysto bez niczego tzn. wario, tuleja, podkładka, przeciwtalerz? tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 15:41 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
A mi z tego wiadomo ze tam musi być tulejka przed wkładaniem zestawu wariatora, ze najpierw taka malutka tulejka potem cały wariator i tależ




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy