Dzisiaj jest 31 lip 2014, 5:19



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2013, 11:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
Witam

Mam takie pytanie ponieważ chcę odnowić swój silnik żeby nie wyglądał tak nudno lecz do końca nie wiem co zrobić ?? Ale mianowicie chodzi o to że chcę pomalować plastik na moim silniku na chrom lecz nie wiem jak to wygląda i czy da się tak pomalować ?

Z góry dzięki za pomoc :D

O taki mniej więcej farby mi chodzi:

http://allegro.pl/lakier-chrom-efekt-zl ... 20008.html
http://allegro.pl/farba-lakier-spray-sr ... 93680.html




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2013, 22:10
Posty: 268
Pojazd: Skuter - Aprilia Sr50
Chodzi ci o pokrywę przekładni?:) czyli ten element co jest kopniak?:) czy ogólnie o całą przekładnię?:) Ja właśnie robię polerkę pokrywy przekładni:) Taki lakier zda egzamin ale będzie to prawdopodobnie gorzej wyglądać niż po polerce, bo sprayem można porobić zacieki i ogólnie pomalować tak że widać nie równości, ale możesz spróbować:) ja wolę polerkę:)

1 sprawa - myjesz pokrywę czy tam silnik wodą z mydłem, szczoteczką do paznokci, żeby pozbyć się brudu, potem dobrze by było co nieco przetrzeć to papierem ściernym aby pozbyć się nierówności i różnych osadów których nie dało rady domyć jak już przeczyścisz (nie musisz czyścić do żywego metalu, po prostu przetrzyj co nieco, wiadomo im lepiej przetrzesz tym lepiej będzie się farba trzymać ) no więc jak już przeczyścisz to przemyj to rozpuszczalnikiem i jak wyschnie to możesz malować :)

Zajrzyj do mnie, link masz w podpisie, jeśli chcesz porównać efekt tarcia papierem z malowaniem;)




_________________

Zapraszam do mnie:) --> aprilia-sr50-by-konrii98-t362938.html a potem ...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 21:31 
****

Rejestracja: 24 sty 2013, 16:17
Posty: 1818
Lokalizacja: Wałbrzych City ;p
Pojazd: E46/ chinol swap minarelli
jemu chodzi o osłonkę wentylatora :D Nie maluj na chrom już mówiłem na jaki robimy :D




_________________

Kolejny swapik na forum :)

flash-swap-minarelli-odbudowa-t372638.html

Viru pisze:
Idź sobie na Redtube i zwal konia bo spinasz ciężko nara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
Nie nie chodzi mi o pokrywę przekładni bo robiłem już kiedyś w innym skuterze chodzi mi o ten plastik (link) czy jak go pomaluje na chrom czy będzie to wyglądało jak chrom czy tylko coś w tym stylu.

Obrazek

Ale mam już pomysł i myślę że pomaluje to i inne wstawki na ''oczojebny'' różowy :D




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2013, 22:10
Posty: 268
Pojazd: Skuter - Aprilia Sr50
Będzie to wyglądać jak chromowane :) Zawsze uzyskujesz kolor na plastiku taki jaki będziesz miał na korku od spraya ;)




_________________

Zapraszam do mnie:) --> aprilia-sr50-by-konrii98-t362938.html a potem ...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
No właśnie nie wiem bo jedni mówią tak a drudzy inaczej ale ja już postanowiłem różowy ''oczojebny'' :D




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 23:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:27
Posty: 1205
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd: TGB 101s
Chrom to nie lakier, tylko powłoka galwaniczna więc efektu chromu nigdy nie uzyskach szprejem.




_________________

Zobacz i daj komentarz: KLIK :D

Setup:
- DR Evo 70cc
- Gaźnik 21mm
- Łożyska SKF C4 Teflon
- Uszczelniacze KOK
- Łożysko korbowodu Malossi MHR
- Przełożenia polini 14/40
- Polini Air Box
- Ssanie ręczne stage6
- Stage6 pro replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
konrii98 mówi że będzie taki wygląd jak na zatyczce od spraya więc już nie wiem ale mniejsza z ty ja już postanowiłem jutro być może będzie różowy ''oczojebny'' :D




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:15 
****

Rejestracja: 24 sty 2013, 16:17
Posty: 1818
Lokalizacja: Wałbrzych City ;p
Pojazd: E46/ chinol swap minarelli
Ban za słownictwo :D Ale serio będziesz mega zadowolony :D




_________________

Kolejny swapik na forum :)

flash-swap-minarelli-odbudowa-t372638.html

Viru pisze:
Idź sobie na Redtube i zwal konia bo spinasz ciężko nara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
No właśnie nie wiem nie mogę się przekonać coś jednak do tego różowego jutro jeszcze obgadamy ten pomysł.




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:21 
****

Rejestracja: 24 sty 2013, 16:17
Posty: 1818
Lokalizacja: Wałbrzych City ;p
Pojazd: E46/ chinol swap minarelli
Czy kiedyś miałem zły pomysł? Dobra nie odpowiadaj :D




_________________

Kolejny swapik na forum :)

flash-swap-minarelli-odbudowa-t372638.html

Viru pisze:
Idź sobie na Redtube i zwal konia bo spinasz ciężko nara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
No właśnie :D boję się że nie będzie do niczego pasował i wyjdzie ''wiejski tuning''.




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 0:35 
****

Rejestracja: 24 sty 2013, 16:17
Posty: 1818
Lokalizacja: Wałbrzych City ;p
Pojazd: E46/ chinol swap minarelli
To masz, specjalnie szukałem!!
http://www.stanceworks.com/wp-content/u ... d824_o.jpg

-- 9 sie 2013, o 23:35 --

Ciapek, szukałem i patrz te bbs to do swojej bym założył :D
http://palgume.pl/upload/rozowe-felgi_2 ... 6uid22.jpg
http://forum-subaru.pl/bb3/download/fil ... d=7605&t=1
i teraz tak, u Cb koła pójdą na róż i jakieś małe elementy, wg mnie nie jakieś błotniki bo to się zleje i bd wiocha, mam w głowie zajebisty plan ale to Ci powiem bo za dużo pisać :D




_________________

Kolejny swapik na forum :)

flash-swap-minarelli-odbudowa-t372638.html

Viru pisze:
Idź sobie na Redtube i zwal konia bo spinasz ciężko nara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
No koła to nie ma sprawy to możemy nawet od razu zrobić :D No zobaczę co ty znowu wymyśliłeś ;p

http://www.google.pl/imgres?newwindow=1 ... x=64&ty=88




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2013, 9:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 18:32
Posty: 189
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tanie lakiery "chrom" to o kand dupy potłuc.
Będzie nawet OK wyglądało. Przez 2-3 dni. Do pierwszego mycia lub do pokrycia bezbarwnym.

Tylko House Of Kolor i Alsa wyprodukowały dobry lakier imitujący chrom - o naprawdę niezłym efekcie lustra.
Ale to są dość wymagające lakiery jak by co ;)

http://sklep.custom-shop.pl/28-kosmic-krome




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2013, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 12:24
Posty: 782
Pojazd: Piaggio zip 125 ,Bashan 200ccm
Dzięki nie wiedziałem o taki firmach co produkują spraye :D




_________________

Obrazek

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team!!!

http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488

Piaggio 125 Stunt!!!

http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 phpBB Group