Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 19:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2017, 19:44 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Witam, otóż mam taki problem, dzisiaj założyłem rolki 3g, jak wkręci idzie mega fajnie i tak do 72km/h po chwili zaczyna się jeszcze wyżej wkręcać i ma takiego kopa że szok, tylko jakoś po 5 sek zaczyna przerywać i strzelać z wydechu, dzieje się to po tych 72km/h dostaje mega kopa jeszcze i tak jak mówiłem, zaczyna przerywać i robic buu i strzelać z wydechu, zalewa go? czy za mało paliwa?, czy może jakiś inny problem. Proszę o szybką pomoc, i z góry dziękuje




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2017, 20:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zalewa albo moduł nie wyrabia :roll: Jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2017, 20:10 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Świeca https://zapodaj.net/20f8241ad56b2.jpg.html




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2017, 20:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dyszę mniejszą o 3-5 jednostek daj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2017, 21:54 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
czyli 89 alboo 87 bo teraz mam 92




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2017, 22:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Sprawdź obie najlepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2017, 22:32 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
To są jakieś jaja :p. Słuchaj to jak miałem resztkę paliwa, to po tych 72km/h czułem, że dalej chce się wkręcać i miał kopa mega, zalałem o 22:30 do pełna bo chciałem zrobić ostatnią przejażdżkę, i już się nie chciał dalej wkręcać po tych 72km/h.. Czary :D :D ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2017, 0:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dyszę i tak zmień bo tak być nie może... Pewnie coś z odpowietrzeniem baku jest nie tak...Albo słabo wymieszane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2017, 15:07 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Czyli jak zmienię dysze na mniejszą, to minie problem z przerywaniem na początku?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2017, 20:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
mucia98, masz rozdwojenie jaźni? W jednym temacie doradzasz jak dobierać dysze a u siebie podstawowych rzeczy nie umiesz.
Może zacznijmy od podstaw regulacji.
Śruba regulacji składu mieszanki biegu jałowego - Regulacja pozwala ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach i płynne przejście na średnie. Działa w zakresie do ok 1/3 obrotów silnika.
Iglica przepustnicy - Wykonany stożek na jej powierzchni pozwala dozować odpowiednio dawkę w zakresie od 1/3 do prawie max obrotów. W zależności od założonej dyszy głównej ustalenie poziomu iglicy jest różne i ma inną wydajność. Także kształt stożka ma wpływ na regulację mieszanki.
Wreszcie dysza główna ustala maksymalną wydajność w rozprowadzaniu paliwa. Decyduje o max obrotach i ma wpływ na wartości regulacyjne iglicy.

Przemyśl to i spróbuj zastosować u siebie i proszę już nie doradzaj w innych tematach jakie rozmiary dyszy stosować bo wpędzasz czytających w kłopoty!




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2017, 23:58 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Dysza zmieniona na 88, dalej przerywa na starcie. Zauważyłem też, że jak jest zimny odpale i od razu po 10 sek, dam full manete to nie przerywa wyrwa na koło aż, pochodzi z 2-3min lekko się rozgrzeje i znowu przerywa.

-- 01 sie 2017, 0:58 --

Ktoś coś?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2017, 6:22 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Trochę kiepsko odrobiłeś prace domową.
Te średnie obroty to iglicą musisz regulować bo jak jest zimny to potrzebuje bogatszej mieszanki ale jak jest gorący to jest za bogato.
Sprawdził bym czy na pewno ssanie się zamyka.
Na początek iglica w dół (mówię tutaj o iglicy a nie o rowkach)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2017, 20:08 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Jak iglica w dół? Ssanie zamyka się na 100%




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2017, 21:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
mucia98, żartujesz sobie ze mnie?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2017, 3:46 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
robdk pisze:
mucia98, żartujesz sobie ze mnie?


Nie :). Napisz jaśniej to może będę wiedział o co chodzi




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2017, 6:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ehhh...
Iglicę regulujemy poprzez zmianę miejsca zapinki na iglicy przepustnicy. Przepustnica to ten element cylindryczny do którego przypinasz linkę gazu. Po wyjęciu z niego sprężyny masz pod spodem zabezpieczenie iglicy by była w swoim miejscu i samą iglicę na której są rowki (z reguły 5) i zapinka.
Oryginalnie to zapinka jest na środkowym rowku. I teraz aby opuścić iglicę to trzeba zmienić miejsce włożenia zapinki na rowek bliżej grubego końca iglicy. I paradoksalnie często jest mylone, że opuścić iglicę ludzie dają na niższy rowek przez co iglica zamiast się opuścić to się podnosi.
Dlatego napisałem o opuszczaniu iglicy a nie o rowkach.

Mam nadzieję, że ci to już wystarczy choć wszystkie dane masz na forum tylko trzeba sobie poszukać a nie czekać tylko na odpowiedź.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2017, 19:19 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Z tego co zrozumiałem, żeby opuścić iglice, mam dać na najwyższy ząbek ta zapinke tak?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2017, 6:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Coś w tym stylu ale przeskok o 2 ząbki może być za duży. Musisz robić małymi kroczkami, bo nie będziesz wiedział co się z maszyną dzieje.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2017, 16:12 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Dobra to teraz zrobię jeden wyzej, zobaczę jak będzie, a potem zrobię na najwyższy.

-- 12 sie 2017, 1:03 --

A więc tak, iglica opuszczona na maksa, zabezpieczenie jest na na najwyższym rowku, jest dużo lepiej na starcie już tak nie przerywa, ale to jeszcze nie to czuję, że to jeszcze nie to. I drugi problem idzie mega ale jak złapie większą prędkość tak z 70km/h i odwijam tu czuje mega moc że chce się wkręcić i za chwilę strzela z wydechu na wysokich obrotach. Co teraz może być?

-- 12 sie 2017, 17:12 --

Ktoś coś? Pilne. :(




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2017, 17:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy