Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 2:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2016, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Nie będę się rozpisywał ,oceńcie sami na filmikach.
Zdradzę że modyfikację wciąż trwają.
Część pierwsza
https://www.youtube.com/watch?v=0iuTzFypxwo
Część druga
https://www.youtube.com/watch?v=U-GTs9DxOFg
Mała jazda
https://www.youtube.com/watch?v=i38c9yaKY50
Pomiar mocy hamownia
https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
Obrazek

Obrazek




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html


Ostatnio zmieniony 02 lut 2016, 12:12 przez Jaro, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2016, 8:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
Bardzo ciekawy projekt i mocy też niczego sobie. :D Czekam na dalsze efekty z prac.




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 9:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Właśnie wpadł nowy tłoczek i szlif, moc silnika na pomiarze jest mała z powodu uszkodzonego tłoka tuż przed zlotem i nie było czasu na szlifa, tak wyglądał tłok
Obrazek
Obrazek
A tak wygląda cyl z nowym tłoczkiem po szlifie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W planie nowy zapłon i może gaźnik następny pomiar mocy powinien dać dużo lepszy wynik




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html


Ostatnio zmieniony 02 lut 2016, 10:33 przez Jaro, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 10:05 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
nie widac zdj, popraw je




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 10:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Dezan pisze:
nie widac zdj, popraw je

Poprawione.
Od razu zapytam w temacie co sądzicie o takim zapłonie
http://shop.mieloch.pl/zaplon-mvt-premi ... 4493.bhtml
Miał ktoś z tym styczność :?:




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 12:55 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Nie trzeba mowic, ze kozak :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 14:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Nie jeden właściciel roxa marzy o takiej mocy :P
Jaki set?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Cyl 70/6m na tłoku zt, gaźnik 21 amal filtr gąbka walec, zapłon oryginał ddr elektronik ale będzie zaraz zmieniany, do tego wydech spawak od Dudiego ,sprzęgło s70, skrzynia s80 długa.Następny pomiar jak tylko dotrę cyl świeżo po szlifie. Powinno być spokojnie ponad 12 koni.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 9:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
To całkiem konkretnie. :D




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Konkretnie to będzie jak wleci zapłon i gaźnik do tego będę robił pomiary na różnych przełożeniach żeby sprawdzić ile da się z niej wydusić km/h.

-- 6 lut 2016, o 14:52 --

Zapłon zamówiony, miał być lepszy ale niestety transakcja nie doszła do skutku i wlatuje ducati energia. I tak jest sporo lżejszy od serii więc powinno być wiele lepiej.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 16:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
To tylko czekać na nowy zapłon. :D




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2014, 16:52
Posty: 159
Lokalizacja: Śrem Wielkopolska
Pojazd: Keeway Hurricane

Ostrzeżenia: 1
Jest Moc ! :twisted:




_________________

KEEWAY HURRICANE SPORT
wydech:Stage6 pro replica [*] Yasuni R
wariator:Stage6 sport pro
cylinder: motorforce 70 > tec 70 > stage6 Street gażnik
gażnik: wm motor 21mm [*]Tec 21 mm Black Edition
filtr:air box
Dzwon:tec
Sprzęgło: tec Evo Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 5:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Wygląda bardzo ciekawie. :)




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 0:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
No i niestety nie mile zaskoczenie, moim zdaniem zapłon DE czy też LFK nie daje nam nic więcej niż lepsze światła i szybszą reakcje na manetkę ale tylko na postoju , w trakcie jazdy tracimy sporo w dolnym zakresie.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 0:09 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Z tego co wiem de zaklada sie dla niezawodnosci a tazke po ty by orzy mocniejszych setach wyjsc szybciej na wysokie oborty i w niich sie trzymac, jak taki konkret zaplon chciales to cze nie kx?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 0:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
hakaman12345 pisze:
Z tego co wiem de zaklada sie dla niezawodnosci a tazke po ty by orzy mocniejszych setach wyjsc szybciej na wysokie oborty i w niich sie trzymac, jak taki konkret zaplon chciales to cze nie kx?

Wiesz ,miał być mvt :wink:
Wolałem zrobić próbę na pośredniej wadze koła zamachowego i powiem że dobre to jest tylko przy maszynach które nie schodzą podczas pracy poniżej 7-8 tysięcy ,a utrzymać drynę w ryzach w tym zakresie obrotów to kaskaderski wyczyn.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 7:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Osiągi osiągami ale lzejszy rotor to też odpoczynek dla łożyska na wale. 1/2 lżejsza masa wirująca to przepaść :wink:

Jaro pisze:
i powiem że dobre to jest tylko przy maszynach które nie schodzą podczas pracy poniżej 7-8 tysięcy


I tak i nie bo reakcja od dołu też jest sporo szybsza a stabilna praca w górnym zakresie to już elektroniki zasługa a ta może mieć różną mapę stałą jak i zmienną w całym zakresie. Tak czy siak jak to się mówi: Dobry zapłon nigdy nie jest zły :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 8:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
eldo pisze:
Osiągi osiągami ale lzejszy rotor to też odpoczynek dla łożyska na wale. 1/2 lżejsza masa wirująca to przepaść :wink:

Jaro pisze:
i powiem że dobre to jest tylko przy maszynach które nie schodzą podczas pracy poniżej 7-8 tysięcy


I tak i nie bo reakcja od dołu też jest sporo szybsza a stabilna praca w górnym zakresie to już elektroniki zasługa a ta może mieć różną mapę stałą jak i zmienną w całym zakresie. Tak czy siak jak to się mówi: Dobry zapłon nigdy nie jest zły :wink:

Tak jak piszesz ,ale dobry to jakaś selettra czy mvt .
Nic dalej poluje na zapłon a ten na sprzedaż.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 9:35 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Jest sporo fajnych zaplonow, aczkolwiek trza sie bylo spodziewac co ci zmieni zaplon ktory jest de facto seryjny. ;)

Za 600 zl kupisz selettre jest na olx , juz ciezko o lepsza cene a jak nie do kierunek niemcy gdzie nowa selettra od italkita kosztuje 175€ a uzywla ponizej 100€ polecam wpisac kleinegezeitung i szukac nie wiem czy sie nie pomyslilem w pisowni pozdrawiam




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2016, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Można się spodziewać bo zapłon jest ponad 200 gram lżejszy, a jeżeli chodzi o coś lepszego to będę celował w mvt premium, chodzi mi o to że potrzebna mi cewka świateł, a tylko kilka sportowych takie ma.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy