Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 11:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
wiq_27, przeciez jakby bylo ok to by chodziło. . Nie ma znaczenia bo czy jest śruba wykrecona na maks czy wkrecona to nie ma różnicy w zachowaniu silnika. . .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Kto ma pomysły????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 14:17 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 19:58
Posty: 55
Pojazd:
Słuchaj wczoraj miałem podobną awarie jadę sobie zatrzymałem sie znajomy mówi ze coś mi leci patrze a pod filtrem kałuża Sieki. Miałem problemy z odpaleniem wyjąłem gaźnik rozebrałem ten zawór i pływak wydawało mi sie ze jest ok bo jak dmuchałem w to przyłącze od paliwa i podniosłem pływak do lekko przepuszczało złożyłem i dalej miałem ten sam problem. Za każdym razem jak zgasiłem skuter to paliwo z filtra leciało a żeby odpalić to musiałem spuścić trochę paliwa z gaźnika. W garażu miałem 2 gaźnik na części podmieniłem ten zaworek i pływak odpaliłem zgasiłem i nic nie leciało w dodatku skuter troszeczkę lepiej sie zbiera. A i po założeniu nowego zaworka nie ważne jak mocno bym dmuchał w to złącze od paliwa to nic nie przepuszcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja ten zaworek wymieniłem . . I trzyma. . Nie puszcza:( tu cos innego jest. . I nie mam pojecia co. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 22:52 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 19:58
Posty: 55
Pojazd:
To zawór zawór membranowy do wymiany to samo mam skuter nie chce mi sie wkręcić na maksymalne obroty (dusi sie) dużo pali mam problem z ustawieniem niskich obrotów czasami też z odpaleniem i od czasu do czasu benzyna z filtra powietrza leci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 6:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No dobrze. . Założmy że masz racje. . Więc zamówie
Z allegro membrane taką za 20zł. . Troche po jeżdżę a i nie chcę przepłacić głupio jeśli to nie tego wina. .

Ale z drugiej strony. . Niby listki domykają. . Więc niby paliwo nie powinno się cofać. . ???? Czy nie tak. . Jeśli ktoś mógłby mi tą sytuację wytłumaczyć jeśli się mylę będę wdzięczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Dobra . . Zamówiłem ten cały zawór membranowy. . Może jutro przyjdzie. . Ale moje pytanie brzmi czy to może być właśnie przez membrane. . Gaźnik czyszczony. . Regulowany. . Paliwo zmieniane. . Zawór ciśnieniowy trzyma. . Pływak cały. . Zaworek pływaka trzyma. . A mimo wszystko. . W tej rurce co idzie od gaźnika do filtra powietrza jest mokro od paliwa. . Wyeliminowalem możliwość braku masy na silniku. Ponieważ sprawdziłem cała instalację. . Zresztą gdyby gubił iskre czy coś w ten styl to by przerywał a nie przerywa. . Skuter równo pracuje na wolnych . . Świeca też ma idealny kolor. . Ale mimo wszystko nie wchodzi na obroty. . Skuter w najlepszych czasach latał realne 70 lekką ręką a teraz dusi te 60 65 przy włączonym ssaniu. . Włączy się ssanie . I tylko z górki złapie te 65 a tak to 50 i strasznie wolno do tej prędkości idzie. . Pomóżcie bo nie ma życia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 16:45 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 7:06
Posty: 157
Lokalizacja: katowice
Pojazd:
jezeli masz dozownik to wylej z niego olej do zera i zrob mieszanke 1:50 z benzyna moze za duzo oleju dostaje wzgledem paliwa i sie dusi jest slaby itp




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Fas ... rks/108194

cylek malossi sport 70 cc
wydech tecnigas rs 2
malossi multivar 2000 5 gram rolki
sprzęgło niebieskie hebo i czerwona naraku
moduł sportowy
gaźnik powiększony dyszak 75 stożek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przecież wczesniej chodził elegancko:( . Ale sprawdze ..

Dobra kto ma inne pomysły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Dobra. . Temat do zamknięcia. . Wiem już co i jak. . Dostaje za dużo oleju. . Pompka itp wszystko ok. . Nawalił zawór ciśnieniowy który jest w gaźniku. . To ten tyngs na który zakłada sie wężyk od oleju, .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy