Dzisiaj jest 22 maja 2025, 21:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2011, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To moj trzeci temat w tej tematyce. . Wczesniej myslalem ze nie wchodzi na obroty ponieważ mialem iglice za krótka . Złamała sie. . Ale teraz jest nowa. . Zmieniłem dysze na 70 nic. . Świeca wymieniona nic. . Wysokość iglicy to bez roznicy. . Ostatnio zauważyłem. . Pewien fakt. . Postawilem go na centralnej. . I na cegłach. . (Przedłużka amora) i wtedy zaczął lepiej chodzi . Wyżej wchodził. . Myslalem ze to dlatego ze gaźnik jest bardziej wygiety . . Tzn filtr powietrza jest seryjny i podgina gaźnik do dołu.


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 15:59 przez gruszon18, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 8:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Odpowie ktoś????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 8:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
gruszon18, nie za duża dysza jak na seryjny skuterek ?? może przez to ?? a jak nie to przeczyść cały gaźnik




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 13:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
rafal5025, dysza jest teraz seryjna. . 70Dalem bo myślałem że coś to poprawi. . Ale nie. . Gaźnik już wielokrotnie rozbierałem i czyścilem. . I nic. . :( ale to ewidentnie musi być wina gaźnika . 'tak mi się wydaje. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 7:06
Posty: 157
Lokalizacja: katowice
Pojazd:
moze gaznik masz pod złym kontem




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Fas ... rks/108194

cylek malossi sport 70 cc
wydech tecnigas rs 2
malossi multivar 2000 5 gram rolki
sprzęgło niebieskie hebo i czerwona naraku
moduł sportowy
gaźnik powiększony dyszak 75 stożek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
krosu89, tez tak myślałem . . Ale wlasnie o to chodzi że jednak to nic nie zmienia. . ,, . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:11 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 7:06
Posty: 157
Lokalizacja: katowice
Pojazd:
a moze swiece wymien i fajke sprawdz




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Fas ... rks/108194

cylek malossi sport 70 cc
wydech tecnigas rs 2
malossi multivar 2000 5 gram rolki
sprzęgło niebieskie hebo i czerwona naraku
moduł sportowy
gaźnik powiększony dyszak 75 stożek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Hm. . Znaczy świece zmieniałem. Fajkę też tyle że na taka od wski. . Ale tez to samo. . Czytałem gdzies na forum. Że masa moze byc powodem tego. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Podawajcie jakiekolwiek propozycje. . Sprawdze wszystko. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
gruszon18, to sprawdź tą masę ;] bo to może być jak najbardziej tego wina ;] a i odpala niormalnie ?? czy musisz kopać i żeby utrzymał obroty gazować ??




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Odpala normalnie przy pomocy rozrusznika. . Zdarzyło sie juz kilka razy ze nie chcial odpalic i nagle dzieje sie cos w stylu że aku pada. . I Musialem kickstarterem kopać. . A z tą masą to nawet nie wiem jak to sprawdzać. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Obrazek
tu masz pokazane ;p




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Sprawdziłem. . Przewód jest ciągły. . Idzie jeden odcinek od ramy. . Do silnika. . I od silnika idzie dalej. . Wszędzie jest git. . Yyy ten. . Zauważyłem. . Dziwną sprawę bardzo. . Śrube od mieszanki moge odkręcić na maks. . A I tak chodzi normalnie przy dodaniu gazu. . Gaśnie przy dodaniu gazu jedynie bez założonego filtra powietrza. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
gruszon18, dziwna sprawa, stawiam na gaznik. O ile obrotw masz wykrecona srubke od mieszanki na seryjnej dyszy 60?. Sprobuj od kolegi na chwile gaznikiem sie wymienic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
gruszon18, jak masz jakiegoś kumpla który nie bedzie plakal ;d to weź od niego gaźnik tylko 12mm czy 16mm nie wiem jakie macie te seryjne ;d i przełóż do Sb i sprawdź co wtedy będzie. I jesteś pewien że żadna dziurka nie jest przytkana w tym gaźniku ?? ;d




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
wiq_27, gdy jest filtr założony to bez różnicy jest:( dodatkowo zauważyłem że ssanie sie grzeje???? rafal5025, nie mam żadnego znajomego który miałby taki gaźnik jakiejkolwiek wielkości:( co do tego czy żadna dziurka nie jest zatkana . . Dziś już nie miałem siły aby rozbierać ten gaźnik je*any. . Ale jutro znów go wezme na czyszczenie. . Dodatkowo sprawdze czy czasem zawór ten podcisnienia nie jest zatkany jakos. Dziś fajkę świecy zmieniłem. . Spróbuje jeszcze spuścić to paliwo całkiem . I wlać świeżego całkowicie. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 11:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ej obczajacie. . Coś mi sie rypie. . Jak odpale. . To mi sie kierunki świecą wszystkie naraz. . A jak odpale z pilota to rozrusznik chodzi caly czas i nie mozna zgasic. . Tylko fajka ze świecy i dopiero. . . . Czyściłem gaźnik. . Nic to nie daje. . Skuter nie reaguje na regulacje śrubą mieszanki. . . Myslcie;) czyściłem ten zawór. . I wgl. . Ale nic. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 15:05 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 19:58
Posty: 55
Pojazd:
Po 1 Jak zakładasz dysze 70 to musisz wyjać zwieke z filtra
po 2 jeśli elektro zawór ssania jest ciepły to znaczy że działa
Po 3 to z tego co pamiętam w keewayu zablokowana dysza to 50 a odblokowana to 62 lecz to nie powinno robić różnicy.

Więc rozbierz filtr wyjmij zwężkę wyreguluj i będzie ok.

Ten problem z kierunkami to wina alarmu możesz go wyciągnąć tylko wtedy trzeba złączyć 2 przewody z kostki bo inaczej to skuter będzie można bez kluczyka z kopki odpalić i nie będzie można go zgasić ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
dami1, ja 70 założyłem tylko na próbę. . Tak to jeżdżę na seryjnej. . Bo go zalewało. . Zauważyłem że zanim jak go odpale pierwszy raz. . To strasznie dużo oleju jest. . I kopci strasznie. . No i to że jak gasze go to z gaźnika leci paliwo. . Ale to raczej chyba norma. . U znajomego z forum też tak sie dzieje. . Ale martwi mnie to bo Kurde. . Tyle wachy sie narnuje. . I dodatkowo powiem że ta rurka od filtra powietrza jest caly czas mokra. . Niby to wina membran lub pływaka. . Ale Kurde. . Membrany elegancko zamykają. . A pływak jest niby cały :( nie wiem. . Macie jakieś pomysły. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
gruszon18, pisałeś, że ile o ile obrotow masz wykrecona srubke od mieszanki to nie ma znaczenia. To lol fajny masz gaźnik. Spróbuj o trochę mniej niż 1 obrót wykręcić i sam od powietrza wyreguluj, żeby miał normalne wolne, do tego iglica na środek. Ja mam tak wyregulowany na 50cc. Gaźnik 16mm nie wiem jaki masz Ty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy