Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 8:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2009, 10:06 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 9:57
Posty: 3
Lokalizacja: ss
Pojazd:
Witam mam skuter Romet 777 Classic tak wiem czterosuw to dziadostwo ale jakby było aż takie dziadostwo to po co by je produkowali ?? No wiec tak mój problem zaczął . jechalem i zaczął mi coś szarpac i zagasł to poczekalem chwile odpalilem go i ja gaz opór a on stoi w miejscu wiec zaprowadzilem go do garazu . po jakims czasie poszedlem go odpalic no i zapalił i wszystko bylo normalnie ale pomyslalem ze to moze przez ten filtr stozkowy i zmienilem go z powrotem na normalny filtr powietrza i nie chcial na nim zapalic albo zapalil i zgasl i benzyna ciekla z filtra .. a jak zdjełem filtr odpalilem go i chodzil tylko duzo benzyny wyciekało naborem . co to moze być moze za dużo benzyny dostaje ??? jak wyregulować gaźnik tak zeby było dobrze ..... moze da sie jakos to wytlumaczyć moze jest gdzies jakas srubka do regulacji ... pomocy .... !!!! potrzebny mi skuter a nie wiem jak go naprawic ... gg:8523101




_________________

życie to zabawa ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 13:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Jeśli miałeś filtr stożkowy to pewnie piasek i inne syfy dostały się do gaźnika. Wyczyść gaźnik dokładnie i starannie. Załóż seryjny filtr powietrza i wyreguluj gaźnik ! Stożkowy przepuszcza o wiele wiele więcej powietrza niz seryjny i konieczna jest regulacja gaźnika. Bez tego on Ci nie odpali :wink:

P.S Pisząc posty zacznij używać "ć, ą, ł" itp :lol:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 paź 2009, 13:01 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Prawdo podobnie w dysza ci sie zapchala bo kumpel ostatnio to samo mial :)




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 16:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Przeczyść i wyreguluj i nie zakładaj więcej stożka bo to nie jest nic warte w 50-tce , jedyne co ci to da to dzwięk i dodatkową robote <czyszczenie> , filtry takie mają lepsze zastosowanie przy 70 tkach gdzyż one potrzebują trochę więcej powietrza.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2009, 16:26 przez Francesso, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 18:30 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 9:57
Posty: 3
Lokalizacja: ss
Pojazd:
ale ja wyregulować ten gaźnik ??? gaźnik nie dawno miał wymieniany zestaw naprawczy mam te stare dysze może je zmienić ... ??? jakaś śrubka jest do regulowania czy jak ??? prosze o pomoc ,,,




_________________

życie to zabawa ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 18:33 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 9:57
Posty: 3
Lokalizacja: ss
Pojazd:
*jak ?




_________________

życie to zabawa ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 10:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tam masz śrobkę od obrotów i dawki paliwa. Musisz dobrze to ustawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 15:44 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
obroty to sróbka tak?? a te dawki paliwa jak zmieniac??




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 16:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
dyszami albo śrubką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 20:30 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
jaką srubką?? dysze moge dac naj mniejsza nie zaszkodzi to?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Zależy, musisz dać odpowiednią do filtra jak masz serię to tak z 65. I musisz popatrzeć w gaźniku która jest od mieszanki a która od wolnych obrotów. Poczytaj o budowie gaźnika to będziesz wiedział co jest od czego. Ja na początku to się bałem dotknąć żeby nie popsuć ale jak już mniej więcej wiedziałem co jest to teraz robie co chce z gaźnikiem i jest perfect ;]




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:20
Posty: 72
Lokalizacja: Konin/Rychwał
Pojazd:
do 4t nie zakłada sie stożków!!!!!!!!!!!!!!




_________________

_______________________
*Gaznik dell''Orto 17,5
*Wario Polini Speed Control
***W przyszłosci
*Cylek Polini alu 70cc
*Tecnigas RSII
Scooter tuning is not a crime!!!
[you] WIDZE CIE
KUPIE SILNIK OD GILERY RUNNER 180 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy