Dzisiaj jest 23 kwie 2021, 12:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2021, 16:05 
*

Rejestracja: 14 mar 2021, 15:51
Posty: 4
Pojazd: znen zn50qt-8
Cześć Panowie,
remontuje sobie dla zabawy na sezon chinolka znen zn50qt-8 z silnikiem 139qmb, popularna jednostka gy6.
Zainwestowałem w nowy gaźnik naraku V3 18mm z dysza 85, cylinder od tec 80ccm (zapewne 72), kompresja jest jak talala, zaworki dotarte, rozrząd usatwiony, paliwko dochodzi, świeca nowa, kolorek ma ładny po wstępnej regulacji gaznika.

Nie było tam filtra paliwa to wstawiłem dedykowany.
Jednak mimo regulacji gaźnika na stopie mam 6-6500 obrotów bez dławienia, podczas jazdy 4-5000.
Trochę mało co? Dysze główna myślę zwiększyć i wymienić kranik paliwa, bo on tam może gnić od nowości (2008r)
Dobrze kombinuje?

Jak kupiłem tego złomka była tam wstawiona chińska 60tka, a gaźnik ewidentnie składak, ale obroty mimo ogólnie opłakanego stanu silnika przed wymianą i tak były wyższe niż mam teraz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 mar 2021, 16:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7991
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli chcesz aby kręcił więcej w czasie jazdy wyreguluj napęd
88mierzej pisze:
kompresja jest jak talala


Mierzone ,czy na oko?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2021, 21:49 
*

Rejestracja: 14 mar 2021, 15:51
Posty: 4
Pojazd: znen zn50qt-8
Niestety nie mierzona ale kopka chodzi ciężko, a skuter pali bardzo ładnie stąd wyciągnięty wniosek, że kompresja jest elegancka. Przez zmianą na ten zestaw, kopka była miększa, a mimo regulacji zaworów i rozrządu były problemy z odpalaniem.

Co do napędu to wygląda ok, wario i tarcza nie mają śladów starcia, rolki są świeże 5.5g.

Zastanawia mnie najbardziej jaka jest przyczyna stosunkowo niskich obrotów, tak jakby kolega chciał ewidentnie więcej paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2021, 22:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7991
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Napęd może ograniczać obroty
Ja kiedyś żeby się dowiedzieć jak sam silnik się wkręca odpalałem bez napędu




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2021, 11:19 
*

Rejestracja: 14 mar 2021, 15:51
Posty: 4
Pojazd: znen zn50qt-8
No to rozbieram napęd, sprawdzę i dam znać, dzięki za radę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2021, 15:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7991
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to czekamy na info :<




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2021, 7:29 
*

Rejestracja: 14 mar 2021, 15:51
Posty: 4
Pojazd: znen zn50qt-8
cześć,
trochę mi to zeszło ale rozebrałem napęd, podszlifowałem sprzęgło, wymieniłem rolki i jest ok :)
na stopie wchodzi na 11k+ obrotów. Podczas jazdy tak do 6.5 ale podejrzewam, że to już kwestia regulacji sprężynami. Zamówiłem sobie set i będę sprawdzał.

Co do samej dyszy, to 85 była ciut mała, założyłem 90, iglica na samym dole i problem niedoboru paliwa w górnej partii obrotów pod obciążeniem znikł.

co do regulacji napędu to w jakie wartości celować przy tym silniku. 6-6.5 na prostej, 7k z górki jest na ten moment.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2021, 21:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7991
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
88mierzej pisze:
. 6-6.5 na prostej, 7k z górki jest na ten moment


Też coś takiego miałem i było w porządku




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy