Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 2:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Ucinasz tylko kabel zielony (mase) od stacyjki i odpalasz z kopa ;]




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
odłączyć kostkę od stacyjnki i mostkujesz kabel od rozrusznika który idzie i git :)




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 20:47 przez DuDiS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
AraS,

brawo :roll: odpalić skuter na wtrysku z kopki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 21:53 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Panowie - informacje o odpalaniu skutera bez kluczyków nie powinny się pojawiać na forum. To doskonały poradnik dla potencjalnych złodziei!!!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 22:18 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Dzisiaj rozebralem stacyjke, wyjalem zamek i wlaczylem zaplon srubokretem, pompa zaczela pompowac paliwo, zegary sie zaswiecily, ale chyba aku bylo za slabe by zakrecic rozrusznikiem bo raz zakrecilo a potem juz ledwo ledwo ale za malo by zapalic,
Moje pytanko, do wtrysku trzeba jakis mocniejszy akumulator ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 7:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
bodajże 7Ah




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 21:12 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Wypowie sie ktos jeszcze co do akumulatora ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
7-8Ah :)

Co do odpalania, sprawa szybka i prosta, nie wime jak jest w sr'kach ale w jet force(wtrysk z immo) kupuje się stacyjka+kluczyk+ecu+immo i wszystko gra i hula




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
danielbudyn pisze:
Co do odpalania, sprawa szybka i prosta, nie wime jak jest w sr'kach ale w jet force(wtrysk z immo) kupuje się stacyjka+kluczyk+ecu+immo i wszystko gra i hula

Takie odpowiedzi powinny być odrazu kasowane.
Daj pieniądze autorowi tematu i zamknijmy go...


Olek, jeśli już zapłon przekręciłeś to weź podaj napięcia na rozrusznik i powinno działać :wink:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 8:14 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
danielbudyn ja chce go odpalic bez stacyjki,nie mam kasy na takie zabawy
zakup tych elementów jest nie opłacalny bo za tą kase mam nową elektryke bez immo i silnik na gaźniku ;)

Zaplon itd jest, czekam tylko na mocniejszy aku bo mam 4ah a on ledwo co kreci


Ostatnio zmieniony 12 cze 2012, 8:21 przez olek_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 17:15 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
wszystko ładnie pięknie, kręci jak wściekły, ale nie daje iskry ;( pewnie immo go blokuje
umie ktoś pomóc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Są jeszcze Szpece co usuwają immo ale nie znam już żadnych :/ Co do poprzedniego postu z całym osprzętem, jak się nie ma kasy to lipa ale to była moja propozycja(nie wiedziałem czy autor jest burżuazją czy plebsem-bez obrazy) która będzie w 100% sprawna i działająca. Poszukaj po forach aprili o tych szpecach co immo usuwają z kompa(koszt chyba wahał się około 100-150zł za takie usługi) Większość osób wypowiadająca się w temacie ma 4t china albo 2t ale na gaźniku, wtrysk to już nie jest prosta sprawa jak gaźnik, tutaj trzeba mieć pojęcie, co z tego że ominie stacyjkę jak go trzyma ECU(komputer sterujący całym silnikiem i sqtem) który ma wszczepiony immobiliser.

Blokuje cię immo i koniec, możesz spróbować kupić tanio ten "zestawik", poszukac szpeca od immo, przeróbka na gazior albo dac sb spokój i wszystko sprzedać w ch*j.

Albo robisz coś profesjonalnie(dobrze) i to działa albo robisz na łapu capu(żeby jeździło) i bd się psuć.




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW


Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 21:09 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 7:33 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
myśle nad przełożeniem całej elektryki + silnika z gaźnikowca ;) tam chociaż immo nie ma

nie chodzi o to że nie mam kasy na ten 'zestaw' tylko jak mam wywalić ponad pół tysiąca na te graty to wole kupić silnik p/g na gaźniku + elektryke, bo co z tego jak odpale na wtrysku pojeżdże troche i nikt nie da mi gwarancji że za tydzeń/miesiąc wtrysk nie padnie

pytanie:
elektryka będze pasować z wersji 'gaźnik' do factory wtrysk nie ? wtyczki nie powinny się niczym różnić nie ?


Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 7:35 przez olek_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Nie znam się na factory ale kiedyś za dużo powiedziałem(a się nie znałem) i dowiedziałem się że sr na wtrysku ma inny prędkościomierz niż na gaźniku. Wiem że silnik purjet są prawie identiko jak w jet force TSDi(przełożeniami się różnią, ecu i czymś jeszcze ale dźwięk i kultura pracy silnika taka sama)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW


Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 16:51 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy