Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 22:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pasek napędowy
Post: 28 kwie 2014, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Siemka. Panowie kupiłem pasek malossi specifica i jest on troche szerszy od oryginalnego. Może być przez to zmulony, bo ściska go mocno przecitalerz?




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 kwie 2014, 17:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
jest normalny, twój stary jest węższy ponieważ się zużywał przez ten cały czas. Nie, to nie wpłynie negatywnie na osiągi. Raczej pozytywnie, lecz mało odczuwalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Własnie u mnie jest muł... I ciezko az przykręcić przeciwtalerza bo pasek blokuje, bo wystaje az po za tuleję




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 18:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Weź go ściśnij na talerzach korektora żeby wszedł głębiej [niżej],wtedy na wariatorze dostanie luz i bez problemu przykręcisz przeciwtalerz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
ale on ma luz na wariatorze, tylko jest szeroki i ciezko docisnąc przeciwtalerz... :/




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 21:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A ile jest szerszy ten pasek od starego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
n0ooRt, teraz sprawdziłem to tylko o niecały milimetr, także praktycznie bez różnicy




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Nick2626 no to o co chodzi, przecież o 1mm to się różni nowy pasek, od zużytego paska (np jak masz do skutera pasek 16,5mm, to "service limit" = np 15,5mm... Ściśnij pasek na korektorze/sprzęgle - będziesz miał więcej luzu na wariatorze i przykręć przeciwtalerz... przykręcając pokręć trochę paskiem, aby wszedł odrobinę wyżej na wariatorze i dokręć wtedy na maxa przeciwtalerz. Co za problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 22:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pawelhead pisze:
Nick2626 no to o co chodzi, przecież o 1mm to się różni nowy pasek, od zużytego paska (np jak masz do skutera pasek 16,5mm, to "service limit" = np 15,5mm... Ściśnij pasek na korektorze/sprzęgle - będziesz miał więcej luzu na wariatorze i przykręć przeciwtalerz... przykręcając pokręć trochę paskiem, aby wszedł odrobinę wyżej na wariatorze i dokręć wtedy na maxa przeciwtalerz. Co za problem.

To samo napisalemmu wyzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
n0ooRt pisze:
pawelhead pisze:
Nick2626 no to o co chodzi, przecież o 1mm to się różni nowy pasek, od zużytego paska (np jak masz do skutera pasek 16,5mm, to "service limit" = np 15,5mm... Ściśnij pasek na korektorze/sprzęgle - będziesz miał więcej luzu na wariatorze i przykręć przeciwtalerz... przykręcając pokręć trochę paskiem, aby wszedł odrobinę wyżej na wariatorze i dokręć wtedy na maxa przeciwtalerz. Co za problem.

To samo napisalemmu wyzej

Częściowo tak;) Może autorowi tematu trzeba jeszcze z 2x napisać.... :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 8:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ten temat jeszcze gdzieś tu krąży




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Ale wy jestescie (nie chce obrażać), ale nawet jak prsykrece to dalej paskowi ciężko będzie zejść na dół bo będzie dla niego za mała szczelina

-- 29 kwie 2014, o 09:47 --

Proszę zdjęcia, o to mi chodzi że tak wystaje poza tuleję, http://zapodaj.net/a590bfaaf58ef.jpg.html




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 9:47 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ty też jesteś[nie chcę obrażać] po co pasek musi się dopasować ułożyć ? trwa to 50-100km jazdy ,często skuter jest przez to zmulony, nie dajesz sobie z tym rady to zaprowadź do mechanika ,[masz napisane co trzeba zrobić]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Masz zdjęcia.... http://zapodaj.net/a590bfaaf58ef.jpg.html




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 9:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wariator kompletny?, nie miałeś jeszcze podkładki przed tuleją wariatora?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
zakładam jak kiedyś, tylko kolega wał mi zmienił i zlozył wszytsko i miał muła, i chciałem dać lżejsze rolki, rolki sb zmieniłem ale doszedłem do tego co na zdjęciu




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ile ten pasek wystaje poza tuleje [mm]?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Kurczę ciężko powiedzieć, na zdjęciu widać mniej więcej




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To idź zmierz, bo wygląda na 5mm, ty jeździłeś na tym pasku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Jeździłem nawet na nowym wale, tylko chciałem rolki zmienić na lżejsze bo był muł




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy