Dzisiaj jest 28 maja 2025, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2013, 21:23 
*

Rejestracja: 12 cze 2013, 21:10
Posty: 42
Pojazd:
Witam, od 2 dni jestem posiadaczem Peugeota LC z 2003r., kupiłem go z licznikiem koso, który pokazuje obroty. I tu moje pytanie ile obrotów powinien osiągnąć ten silnik? Mi pokazuje max 8000 i moim zdaniem jest to bardzo mało, skuter osiąga małą prędkość... Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 21:24 przez damian000, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
8000 średnie obroty, zależy też jaki posiadasz setup. :D Np. na High End możesz osiągać 15000 obr/min a na serii różnie, właśnie 8000 obr/min.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 21:34 
*

Rejestracja: 12 cze 2013, 21:10
Posty: 42
Pojazd:
Na serii 8000obr .... słabo myślałem że się więcej kręcą :? Byłby jakiś sposób by podnieść troszeczkę te obroty?


Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 21:45 przez damian000, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 8:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Napęd odchudź, obroty wzrosna a v max spadnie bo będzie wyć ;D




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 14:37 
*

Rejestracja: 12 cze 2013, 21:10
Posty: 42
Pojazd:
Pojawił sie inny problem, mam ścięty frez na wale i wariatorze... cudem to jedzie ( dociska do nakrętki). Macie na to jakiś sposób by zaoszczędzić zmianę wała ?


Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 14:38 przez damian000, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
no raczej nic nie pomorze bedziesz musiał zmienic wał




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy