Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 8:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2017, 14:50 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Witajcie. Skuter stał całą zimę ponieważ seryjny tłumik mi rdza zeżarla i była mega dziura. Kupiłem używany S6 pro replica. Musze się odpychać żeby ruszył a pod górę ledwo podjeżdża. Cylinder świeżo po szlifie wiec go nie katuje. Rolki 4,7gr (sam odchudzałem ) sprężyny sprzęgła niebieskie. Gaźnik czysty, odpala od strzała. Na postoju gdy koło w powietrzu ładnie się wkręca


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 mar 2017, 16:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Reguluj gaźnik, seryjny komin miał inną charakterystykę. Załóż sprężyny sprzęgła seryjne, bo nie dojdziesz końca. Wyregulujesz gazior to później baw się napędem, nie na odwrót.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2017, 18:30 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Gaźnik wyregulowany, kolor świecy kawowy. Z górki jedzie normalnie i fajnie się rozpędza a pod górę mu strasznie ciężko.

-- 11 mar 2017, 18:24 --

Problemy się zaczynają przy dużym oporze na kole. Myślę że to coś z napędem nie tak, tylko nie wiem co. Na wolnych obrotach kolo się delikatnie kręci

-- 12 mar 2017, 19:30 --

W piątek wsadze nowe rolki i ślizgi, zobaczymy czy to coś da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2017, 15:58 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
I jak efekty są?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2017, 17:01 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Rolki może będą w tym tygodniu a ślizgi juz kupione. W piątek się odezwę czy są efekty

-- 17 mar 2017, 18:01 --

Rolki i ślizgi wymienione. Ale nie wiem czy działa lepiej bo nie odpala. Stał tydzień i po podaniu pod świece odpalił ale zgasł. W przewodzie paliwowym nie było paliwa, może gdzieś w gaźnik szukać przyczyny ? Czyścilem go tydzień temu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2017, 17:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak z głupia zapytam... A sprawdzałeś, czy masz paliwo w baku? Wystarczy pęknięty przewód paliwowy i cała bena idzie w atmosferę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 18:42 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Tak tak, bak pełny. Jak go zostawiłem, tak jest

-- 17 mar 2017, 18:44 --

Po drugim pod laniu pod świece odpalił i działa.

-- 18 mar 2017, 19:42 --

A co może być powodem ze skuter słabo reaguje na gaz, a gdy dam nagle całą manetke to gaśnie. I tak do 30km/h a potem ładnie się wkręca na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 18:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Różnie może być...lewe powietrze ,rozregulowany gaźnik ,cały czas działające ssanie

Bardziej to mi wygląda na rozregulowany gaźnik bo jak mówisz "gdy dam całą manetkę gaśnie" czyli wychodzi na to jakby skład mieszanki był nieprawidłowy




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 22:10 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Próbowałem go wyregulować ale nic z tego, wykręcam całą śróbke od mieszanki a ten dalej trzyma obroty. Zepsuty gaźnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 22:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bo jak wykręcisz to on będzie chodził....wkręcając ją do końca powinien zgasnąć nie na odwrót




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 23:50 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
To ja nie wiem co może być... Wyczyszcze pożądanie jeszcze raz gaźnik, spróbuję wyregulować i zobaczymy :wink: . Wszystkie problemy zaczęły się po zmianie wydechu seryjnego na pro replice :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 0:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nigdzie nie widzę jeszcze jednej rzeczy. Co z dyszą? Próbowałeś dać ciut większą? Ciężka sprawa ,ale dobrze by było wyłapać ,czy silnik ciągnie a napęd blokuje czy silnik nie ma mocy. Jakbyś się wsłuchał to może udałoby się to zdiagnozować. Bo jak silnik buczy, przerywa to raczej będzie to kwestia cylindra/gaźnika. Ewentualnie uzbroić się w cierpliwość i dobrze dotrzeć ten cylinder a problem może sam się wyeliminuje.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 0:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Do tego komina minimum gaźnik 16mm i dysza 70-75.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 0:51 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
To może być też myśl bo jak na pokładzie siedzi 12,5 mm to....




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 22:23 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Nie jestem pewny jak to się sprawdza... średnica wewnętrzna dolotu do krućca to około 17mm, a na gazniku jest napis 12 0M. Gaźnik weber. Dysza siedzi 80

-- 19 mar 2017, 11:19 --

A silnik trochę blokuje. Gdy jadę 60-70 i puszcze gaz to nic nie blokuje. I gdy znowu dam gazu to zwalnia i obroty spadają, ale po chwili znowu wszystko wraca do normy

-- 19 mar 2017, 12:00 --

Średnica przepustnicy 15mm

-- 19 mar 2017, 23:23 --

Zaczynam wkońcu rozumieć :twisted: nie mogę wyregulować gaźnika, a na tłoku cały czas mam czarny nagar. Czy to przez to ze gaźnik jest za mały i podaje za mało powietrza w stosunku do paliwa ? Chyba że nie potrafię tego wyregulować :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 22:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zmień ten gaźnik bo zatrzesz cyla za niedługo. Kup gaźnik 16 - 17,5mm i dyszę 70, 75 jak masz serię filtr, wyreguluj i powinien ładnie chodzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 23:40 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Nie tania sprawa... Rozejrze się i coś kupie w przestępnej cenie. Byle nie chinol

-- 20 mar 2017, 0:40 --

19 tez może być czy lepiej 17,5?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 23:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
19 to do 70tek mocniejszych od typowego sporta, 17,5 do serii aż nadto starcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 9:42 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Powiedz mi jeszcze, czy gaźnik 17, 5 ma te same wymiary co 12? Czyuszy kupić nowy kryciec ssący i kruciec filtra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 16:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powinien wejść bez większego problemu. Co do króćca ssącego to zobacz jaki jest jego wewnętrzny przekrój, bo zdarzały się z przewężeniem od strony zaworu (tzw. króciec blokowany).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy