Dzisiaj jest 16 lip 2018, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2018, 19:24 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
Witam.
Mam mały problem, ponieważ skuter ma dużo mocy na zimnym silniku od razu pod odpaleniu nawet sie nagrzał, że potrafi zerwać z [cenzura], a jak tylko sie rozgrzeje (po przejechaniu na full manecie ok 1 km)
traci moc, może nie za duża, ale np przy starcie na zimnym wkręca sie w obroty, a na ciepłym gdy zjade z drogi głownej np skręcic i dac w manetke na max to tak jakby muł. Rozpędzi się to rozpędzi, ale wolniej niż zimny.
Dziękuje z góry


Setup:
wydech - stage6 pro replica
wario - stage sport pro
sprzęgło - evo
Reszta seria,


Ostatnio zmieniony 09 lut 2018, 20:39 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lut 2018, 19:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Dysza może za mała lub wyreguluj napęd na jakiejś markowej centralce typu malossi/polini/stage6.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2018, 16:03 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
Dysza główna 70 do cyl 50cc
Mam drugie pytanie bo dziś czyściłem gaźnik bo myślałem że nie odpala poprzez brud w gaźniku, lecz przczyściłem, sprawdziłem podciśnienie i wszystko git.
Jak patrzylem kompresje w taki sposób że przytykałem otwór na świece, to niby jest ta kompresja, ale jak sprawdzilem kompresje na tłumiku po wkreceniu swiecy i zamocowaniu fajki to kompresji 0. Lecz na tłumiku na gumie uszczelniajacej jest popękana to możę przez to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2018, 20:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Manometrem sprawdzasz a nie palcem.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2018, 18:51 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
Takowej rzeczy nie posiadałem na tą chwilę...
Jak ogarnę manometr to podam info.

TEMAT DO WSTRZYMANIA

EDIT:
Skuter odpalił ma sie wmiare dobrze, tylko problem iż paliwo psiuka od filtra powietrza!
Oraz szarpie gdy się rusza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2018, 19:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Zawór membranowy wymontuj i sprawdź płytki.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2018, 18:58 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
INFO.
Zawór membranowy sprawdzony , jest w bardzo dobrym stanie. Również zostały sprawdzone membrany, też są w dobrym stanie nie mają żadnego prześwitu patrząc pod światło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2018, 21:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Centralkę zmień na nową firmową.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2018, 18:15 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
ODŚWIEŻENIE TEMATU !
Skuter przestał szarpać. Wystąpił następny problem.
Po dodaniu gazu skuter wkręca się w obroty do momentu aż nie ruszy, gdy ruszy to zamuła (ale idzie jechać), ale zdarza się że normalnie wkręci się w obroty aż zrywa.
I gdy chciałem zrobić test na przypaleniu gumy to na początku jak zaczyna się obracać koło i skuter wkręca sie w obroty i koło się rozpędza, ale za chwile zwalnia i brakuje mocy, ale gdy znowu odpuszczam gaz i robię to samo i jest tak jak wcześniej, że nie może trzymać prędkości jak z początku.

Z góry dziękuje i czekam na odpowiedź :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2018, 18:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Kiepska regulacja napędu lub zjechany napęd i tu masz odpowiedź :wink: :lol: Ew. kiepska regulacja gaźnika :wink:

Meczysz się z tym skuterem, że chyba bym już od podstaw złożył w tym czasie :lol:




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2018, 20:17 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
Dobra dobra majster nie bądź taki pewny :cool: :cool:
Nie mam za bardzo czasu tego robić, do tego to pierwszy skuter więc tak tego nie ogarniam :)
Napęd to sie zgadzam że może być zjechany :)
Ale z tym mułem to może być wina za dużego paliwa czy za małego ? XD
Bo o to mi chodzi że jak są zestawy dysz to nie ma w przedziale miedzy 60-80 , bo aktualnie mam dysze 70 .. i że jak kupiłbym zestaw to musze kupic albo wiekszych dysz albo mniejszych :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2018, 21:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2745
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jestem pewny bo to typowe objawy. Z mułem to objaw zbyt małej dyszy może być lub zbyt wysoko podniesionej iglicy. Rozbieraj napęd, myj każdą część, patrz czy wymaga wymiany, jak nie to zestaw rolek testowych, sprężynek i jedziesz pokolei.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała+3.X

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy