Dzisiaj jest 16 paź 2019, 1:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2019, 20:10 
*

Rejestracja: 23 sie 2019, 21:06
Posty: 5
Pojazd: Piaggio Storm
Poskładałem w końcu moją nieruchomość i niestety wyszły kolejne kwiatki.
Nie chce zapalić w momencie gdy ma założony pas napędowy. Tzn. zapala ale z wielkimi problemami. Nie trzyma obrotów, ze sprzęgła dochodzą odgłosy jakby kto żwiru nasypał do betoniarki i puścił wirowanie ( to nie przekładnia napędowa, tam wszystko jest nowe). Rozpędza się bardzo powoli, ile jedzie nie wiem, bo drogi brakło. W każdym razie manetka gazu odkręcona na maksimum. Po demontażu pasa silnik chodzi równiutko, cichutko, ale też nie do końca to jest to co być powinno. Śruba regulująca przepustnicę musi być wkręcona do oporu (przepustnica uniesiona).
Kolejnym ciekawym objawem jest to, że czy stoi na nóżkach czy na kole czy jedzie to po wciśnięciu hamulca tył silnik natychmiast zamula i jak mu nie odkręcę gazu na maksa to zgaśnie.
Pytanie co tam jeszcze można wymienić? Okładziny sprzęgła wyglądają na niezużyte, dzwon też nie wygląda na przegrzany.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2019, 18:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7519
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wygląda na to że sprzęgło cały czas trzyma się dzwonu. Naciskając hamulec sprawiasz że zatrzymuje się dzwon. Dzwon następnie zatrzymuje sprzęgło, korektor pasek i silnik gaśnie.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2019, 7:34 
*

Rejestracja: 23 sie 2019, 21:06
Posty: 5
Pojazd: Piaggio Storm
Problem z dźwiękiem i gaśnięciem przy hamowaniu spowodowany był spiłowanym wieloklinem na wale w miejscu zabieraka wariatora. Bez pasa miał luz i jakoś się trzymał, pod obciążeniem przekaszało go. Wał do wymiany i problemu nie ma. Ale zauważyłem kolejną ciekawostkę. Mój wariator to stary typ, ze smarowanymi rolkami i z pokrywą (którą niektórzy nazywają blokadą). Po demontażu było widać idealne wypiłowanie przez w/w osłony paska napędu pompy oleju. Po montażu nowego wału słychać jak pokrywy mimo wyrobienia trą o siebie. Założyłem 1mm podkładkę dystansową pomiędzy tuleję a koło napędu pompy oleju na wale i jest cisza, ale na wale zabrakło mi wieloklina dla zabieraka nożnego startera. Po zdjęciu podkładki wszystko wymiarami pasuje ale trze. Wywaliłem pokrywę i jest cisza, ale zastanawia mnie skoro tak było fabrycznie to co jest grane. Na kole wariatora jest oring czyli wygląda na to, że ta pokrywa miała jakoś zapobiegać rozbryzgiwaniu smaru, ale tam tak czy inaczej są szczeliny, więc jest to co najmniej dziwne rozwiązanie. No i w jaki sposób to kiedyś działało a potem się popsuło.
Kolejna rzecz to regulacja gaźnika, ale przypuszczam że skończy się jego wymianą. I tu też pytanie, Dellorto PHVA 14 jest zamienny z PHVA 17.5? Ewentualnie jak ustawić ten mój. Moto zapala tylko z odkręconą na maksimum manetką, potem trzeba ją trzymać cały czas lekko odkręconą, bo gaśnie. Iglica na środkowym ząbku, zawór pod światło szczelny, kompresja 8 bar, króciec dolotowy typu odblokowanego (stary był wąski), filtr seria nowy, gumy wszystkie nowe, uszczelki nowe, simery nowe, wał nowy, łożyska nowe, moduł nowy, świeca nowa (jak chwilę pochodzi czysta), tłumik drożny, paliwo nowe. Generalnie stary to tam został cylinder, tłok, głowica i blok. Podnieść iglicę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy