Dzisiaj jest 04 sie 2020, 4:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2020, 20:27 
*

Rejestracja: 21 maja 2020, 21:05
Posty: 9
Pojazd:
Witam forumowiczy!
Mam problem z moim piaggio, odpala i po chwili gaśnie (1-3sec), po dodaniu gazu automatycznie gaśnie, oraz wydaje dziwne dźwięki jakby się odpowietrzał a czasami cicho strzela. Ostatnio zakładałem cylinder 70cc china wszystko ok (kompresja, orientacja tłoka, pierścienie), gaźnik 14mm. Cylinder ac a silnik lc. Wyjąłem zawór membranowy i membranki są w dobrym stanie, brak prześwitu. Jedyne do czego się mogę przyczepić to, że nie jestem pewien czy upg jest założone w dobrą stronę wytłoczeniem. Syczenie/odpowietrzanie, myślę, że to jest wina lewego powietrza. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co może w nim nie współgrać to proszę powiedzieć.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lip 2020, 22:11 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 17
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Zatkaj ręką dolot filtra powietrza i zobacz czy też od razu będzie gasł, i sprawdź simeringi na wale od strony wariatora i magneta. I przy okazji zobacz czy nie popękany króciec ssący




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2020, 14:48 
*

Rejestracja: 21 maja 2020, 21:05
Posty: 9
Pojazd:
Groch,
On gaśnie po jakiś 1-3sec od uruchomienia bez względu na zatkany czy odetkany dolot. Sprawdziłem jeszcze raz membranę i jest lekki prześwit. Króciec jest w dobrym stanie. Uszczelniacz od strony wariatora suchy jak pieprz, jaka może być tego przyczyna bo ogólnie poprzedni właściciel wymieniał uszczelniacze. Czy świeca może mieć taki wpływ tzn. odpala i gaśnie i dziwnie się odpowietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2020, 15:54 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4199
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
Dokręcane na pałę czy kluczem dynamometrycznym? Nie powinno się dokręcać na wyczucie. Świecę wypadałoby zmienić i sprawdzić. Fajkę/kable masowe/kabel WN/ cewkomoduł sprawdzić. Ostatecznie iskrownik do diagnostyki.
Uszczelniacze z czasem mogą się pocić, norma w 2t.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2020, 16:24 
*

Rejestracja: 21 maja 2020, 21:05
Posty: 9
Pojazd:
Dzięki:
Groch, scoot.

Okazało się, że wydech był zapchany cały w piachu gdyż mrówki go tam wniosły. Dla mnie to było absurdalne ale przeczytałem z 100 tematów na forach i doszedłem do skutku aż zaczął chodzić.

scoot:
Świece zmienię na: BR9ES, fajki nie mam więc i tak ją kupię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2020, 20:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4199
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
Dobrze że działa, przez 10 lat nie spotkałem się z zapchanym wydechem, no proszę co przyroda czyni..




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy