Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pilna pomoc
Post: 05 kwie 2017, 5:36 
*

Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12
Posty: 18
Pojazd: Yamaha
Witam.
Wczoraj wymieniłem w yamaha dt dysze główna z 92 na 105 , zwykły filtr powietrza na duży gombkowy z seri Revo , kruciec , wcześniejszy był zablokowany ten jest odblokowwny , po złożeniu wszystkiego motor odpalił od razu , gaźnik ładnie wyregulowalem , motor fajnie pyrka na 2 tyś obrotów (to 2 T) pp dodaniu gazu fajnie sie wkreca na obroty , nie gaśnie ani nic , ale gdy jadę , daje 1 bieg ful gax , 2 bieg fil gaz , 3 bieg ful gaz , 4 bieg ful gaz i zaczyna mi gasnac , po dodaniu ssania pyrka aale zaś gaśnie i po chwili jest to samo , z tego co zauważyłem mój kranik podcisnieniowy ( dwa wyloty , jeden górny to paliwo a dolny to podciśnienie ) daje za mało paliwa , i dlaczego podcisnieniem leci zawsze troche paliwa ? Widzę to podczas pracy silnika bo mam przeźroczyste wężyki , może ktoś ma jakiś pomysł ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Pilna pomoc
Post: 08 kwie 2017, 6:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Kranik masz raczej do wymiany.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy