Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 5:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2014, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
otoz od 3dni kaput niemoge zapalic -glucha zillion/katana lc50

bylo tak jezdzila tylko ciezko palila miala problemy (zimna ciezko jak zapalila pozniej palila kazdy dzien tak wygladal ze troche trzeba bylo sie pomeczyc zeby zapalila)

pojechalem pewnego dnia i jak wracalem stalo sie cos takiego ze weszla na bardzo duze obroty - zgasilem zapalilem znow i to samo wiec mialem niedaleko do domu wiec przypchalem

rozebralem bo sprezyna w gazniku blokowala

zlozylem jezdzilem ale cos dziwnego zaczelo sie dziac
1.jak kopie w zbiorniczku od chlodnicy bulgocze -jak zapalila bulki caly czas gotuje
2.ciezej palila zdnia na dzien

i od przedwczoraj juz niechce zapalic -przedwczoraj zlapala na chwile gas troche chodzila zrobila buuu i zgasla

podlanie paliwa pod swiece nic nie daje glucha jak nic

zauwazylem ze jak kopie to cieknie spod swiecy (chyba plyn-czasami)

gaznik wyczyszczony swieca nowka ale co to moze byc

uszczelka pod glowica?
czemu cieknie spod swiecy?

-- 01 sie 2014, 19:08 --

pomuzcie




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 sie 2014, 19:30 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Sprawdź tą uszczelkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2014, 1:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Spod świecy może tylko lecieć mieszanka, czyli masz niedokręconą świecę albo wadliwą. Sprawdź kompresję.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2014, 8:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
jak sprawdzic ta uszczelke i jak sprawdzic domowym sposobem ta kompreche

(dodam ze wczesniej nic sie nie dzialo palil elegancko) [jeszcze tak sobie przypomnialem ze prubowalem pod swiece i nic a zdjolem filtr i wlalem do gaznika i zlapala na troche wkrecala sie na obroty i zrobila buuu i zgasla] a powiedzcie jak to z tym plakiem do filtra?gdzies czytalem ze mozna psiknac?




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 1:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ściągasz filtr i psikasz plaka do gaziora i jednocześnie kręcisz starterem. Kompresji domowym sposobem nie sprawdzisz, użyj do tego manometru.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 7:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
Komor pisze:
Ściągasz filtr i psikasz plaka do gaziora i jednocześnie kręcisz starterem. Kompresji domowym sposobem nie sprawdzisz, użyj do tego manometru.

nic to niedaje pod swiece tez lalem i nic wszystko sprawdzoe gaznik swiece plytki itp kreci i nic [gluchy]robi puf puf puf
zdjolem pokrywe od wario
i krece reka tym i wpewnym momencie opor i robi tlokiem puf
jak zdjolem gaznik i kruciec to widze ze tlok chodzi

wiec co sciagac glowice?
i wymieniac uszczelki

-- 19 sie 2014, 8:16 --

no i zdjolem glowice co mi sie ukazalo gora tloka ale tam jest troche plynu [czy ta powinno byc]
a co cieawsze zdjolem tlumik i jak go przekrecilem z kolanka tez jakas woda wyleciala

iteraz pytanie jak spr czy glowica dobra?
czy sciągać cylinder? ewen ja go spr ?
i co jeszcze?




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy