Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 16:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: cieknie paliwo
Post: 21 paź 2014, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Witajcie, mam taki problem, otóz gdy pale mojego Peugeota to przy dłużyszm kręceniu paliwo z pod komory wydostaje się i komora jest mokra, próbowałem zmienić komore ale jest jeszcze gorzej, dałem nową uszczelke tez do ncizego bo wtedy szpara pomiędzy komorą a gaźnikiem jest jeszcze większa, jak przystawie samą komore bez uszczelki to jest elegancko, równo a jak z uszczelką to lipa, dodam ze gaźnik to dellorto phbn 17,5

-- 21 paź 2014, o 18:11 --

up!




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 paź 2014, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
O jaką komorę chodzi? Pływakową? Pływak nie blokuje dopływu paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
tak o komore pływakową , pływak na 99 % jest ok.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:34 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
Sprawdź czy gaźnik nie dostaje za dużo paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Nie dostaje, jak rozpoznać czy pływak się wiesze ?? Jak go wciskam to chodzi płynnie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:48 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
To znaczy że nic złego się z nim nie dzieje.

Zobacz jeszcze czy pływak zamyka się w odpowiednim momencie.

Podciągnąć pływak na samą górę i dmuchane tam gdzie gaźnik dostaje paliwo.
Jeśli przedostaje się powietrze to pływak jest cały czas otwarty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli mam go przycisnać od dołu na maxa, znaczy do oporu i wtedy tam gdzie podpina się paliwo mam dmuchać, jak bd uchodzić to znaczy ze lipa a jak nie to ze jest w porządku , tak ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:02 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
Dokładnie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Dobra, a jak nie bd się domykał to co wtedy ???




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:06 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
Wtedy gaźnik będzie dostawał za dużo paliwa. No i trzeba będzie wyregulowac ten pływak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Pytanie jak ??
Pływak jest w całości plastikowy




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:10 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
Trzyma go taka blaszka która po odpisanie reguluje go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Mam coś takiego.

http://shop.mieloch.pl/plywak-gaznika-d ... 3393.bhtml




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Jeżeli w takim wypadku by nadal przepuszcza paliwo, to znaczy, że ten wentyl, bolec (czy jak to nazwać ;p), który jest bezpośrednio zaczepiony do pływaka nie uszczelnia łączenia z gaźnikiem (podczas dźwigania się pływaka). Sprawdź też, czy pływak nie jest dziurawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 18:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal rozbierz gaźnik.Wyczyść i przedmuchaj kompresorem.
Jeśli posiadasz szkło powiększające zajrzyj do tego otworu gdzie zaworek iglicowy powinien domykać dopływ paliwa. Jeśli to stożkowe gniazdo w gaźniku jest w porządku to kup zestaw naprawczy gaźnika lub sam ten zaworek iglicowy i wymień.
Jeśli to gniazdo w gaźniku ma jakieś ślady [odbicia od stożka zaworku] to gaźnik jest do wymiany.
Był tu kiedyś temat na forum że próbowano pogłębić minimalnie to gniazdo wiertłem 5mm ,lub docierano jakimiś pastami do zaworów.
Ale na ile to było skuteczne tego nie wiem.

Ps. DO kolegi Vmax proszę używać nazw właściwych lub ogólnie przyjętych na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Gaźnika mam nowy, i przejeździłem ok 7 tyś więc chyba powinno by ok, przeczyszcze to jeszcze raz. Ale czy jest to mozliwe ze paliwo wylatuje przez komore, jak komora nowa i uszczelka tez, tylko ta komora jakaś taka dziwna, niby oruginalna ale nie stylka sie idealnie, w niektórych miejscach widać uszczelke.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 20:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Uszczelka papierowa czy oring?
Sprawdź powierzchnię styku gaźnika i komory pływakowej czy nie ma jakichś zgrubień ,zadziorów, niedoróbek odlewu itp.
Powierzchnie wtedy jest ciężko uszczelnić przez te nierówności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Nie ma. Co do pływaka sprawny na 100 %.
Komora nowa ale wydaje sie taka jak by nie równa i uszczelka tez nie wchodzi do końca, ciut wystaje. Mozliwe jest ze dostałem wadliwą ???




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy