Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2014, 14:44 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
siema, mam pare pytań co do przeróbki ditecha z lat 00-03 na silniku morini;
1. co z ssaniem ? da się do gaźnika jakoś autmatyczne podłączyć to które występuje normalnie
2. co z mieszaniem paliwa z olejem ? przecież nie trzeba robić tego ręcznie skoro mamy dozownik i to co nam miesza chyba, więc można to jakoś połączyć i powinno być ok/ co sądzicie?
3. do króćca dochodzi taki kabelek chyba z paliwem ? odpinamy go i zaślepiamy ?
4. czy będą jakieś problemy z osiągami ? tzn, będą one podobne jak na wtrysku ?
5. to pytanie to czysto ciekawskie z mojej strony, czy się opłaca ? bo nie chce dać 500 zł za kompresor bo już dałem 200 za używany więc za tyle bym miał już na gaźniku, a kasa się zwróci za sprzedaż wtrysku głowicy przepustnicy i kompresora :) co sądzicie ?

dziekuję za każdy komentarz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 kwie 2014, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
1.Ssanie podłączasz jeden kabelek bezpośrednio do tego co idzie z cewek do regulatora, drugi do masy i będzie działać.
2. Mieszankę lepiej robić samemu, nie jestem pewien czy dozownik jest taki sam jak w gaźnikowcu. Poczytaj na ten temat sobie.
3. Ten "kabelek" to wężyk podciśnienia. Nie zaślepiamy, potrzebny będzie do kranika podciśnieniowego.
4. Będą podobne jak na wtrysku jak dobrze wyregulujesz to.
5. Czy się opłaca to sam powinieneś wiedzieć, moim zdaniem tak. Na wtrysku żadnych modów z silnikiem nie zrobisz, a do gaźnikowca dorzucisz dobry wydeszek i już sporo moc wzrasta...

-- 23 kwie 2014, o 16:18 --

1.Ssanie podłączasz jeden kabelek bezpośrednio do tego co idzie z cewek do regulatora, drugi do masy i będzie działać.
2. Mieszankę lepiej robić samemu, nie jestem pewien czy dozownik jest taki sam jak w gaźnikowcu. Poczytaj na ten temat sobie.
3. Ten "kabelek" to wężyk podciśnienia. Nie zaślepiamy, potrzebny będzie do kranika podciśnieniowego.
4. Będą podobne jak na wtrysku jak dobrze wyregulujesz to.
5. Czy się opłaca to sam powinieneś wiedzieć, moim zdaniem tak. Na wtrysku żadnych modów z silnikiem nie zrobisz, a do gaźnikowca dorzucisz dobry wydeszek i już sporo moc wzrasta...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 17:30 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
a co z pompą oleju i paliwa ? bo jak mieszankę będę robił to mi nie potrzebna a paliwa zostawiam?

co do 3. tym leci paliwo ? tak? to znaczy że paliwo dochodzi i tędy i gaźnikiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2014, 14:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie, tam jest wężyk, który zasysa powietrze. Otwiera on kranik podciśnieniowy. Można puścić bezpośrednio paliwo do gaźnika i też będzie działać, tylko jak będzie Ci gaźnik przeciekał to będzie non stop lecieć z niego... Pompy paliwa żadnej nie ma, dozownik jak zdecydujesz się odłączyć to po prostu lejesz olej do paliwa. W zależności jaką mieszankę potrzebuje Twój cylinder, jeśli jest seryjny to 100ml oleju na 5l paliwa.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 15:17 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
jeśli chciałbym zostawić głowice od oryginału to co w trysku musze zatkać ? chdzi mi o te wężyki .
drugie pytanie to jak jest bak, wychodzi z niego wężyk paliwa i powrotu, to podiśnieniowy kranik który już mam wpinam bezpośrednio do wylotu a powrót zatykam jakoś czy zostawiam poprostu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Zatkaj. Tak, ten wężyk ma być zaślepiony.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 16:07 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
w wtrysku wszystkie 3 zatkać ? dolot, powietrze i odpływ ? dobrze rozumiem ? czym polecacie zatkać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 8:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Boże jakie brednie....

1. Ssania automatycznego jako tako fabrycznie nie podepniesz, a juz tymbardziej w cewki.. Lub tego co z nich wychodzi. Jeśli masz dobry automat ssania, podepnij je pod zasilanie pompy paliwa. Działa jak orginał wiązka ssania.

2. TRZEBA koniecznie robić mieszanke samemu. Dozownik z DiTecha podaje zbyt mało, 100ml na 1l paliwa trzeba w gaźniku, a tech podał 50ml na 100km jazdy więc napewno więcej jak litr bo moja pali 3,5. :)

3. To co dochodzi do króćca do włąsnie węzyk od pompki oleju. Możesz go zostawic i nie ruszać, zawsze jakies kroplke polecą, ale mieszanke i tak musisz robić.

4. Osiagi mogą być i gorsze i lepsze, zalezy czy dobrze wyregulujesz.

5. Opłaca sie. W cenie kompresora masz kompletna przeróbke. A wypowiedź
Żwirex pisze:
5. Czy się opłaca to sam powinieneś wiedzieć, moim zdaniem tak. Na wtrysku żadnych modów z silnikiem nie zrobisz, a do gaźnikowca dorzucisz dobry wydeszek i już sporo moc wzrasta...

Mnie rozwaliła. Miałem techa i mój kumpel również. Nie nadarmo są sportowe wydech również dopasowane do bloku silnika wtrysku. One daja i na wtrysku i na gaxniku. Wiec skoncz pieprzyc głupoty.


Aby zostawić te głowice co masz, odpinasz tylko wszystkie kostki i węze. I rozwalasz kompresor, wszystko z niego wyciagasz. :) I wąż od kompresora mozesz zaślepić, lub niech siedzi na wtryskiwaczu, byle było szczelnie.

Jak masz bak i dwa węze w powrót dajesz śrube i opaske zaślepiasz, a w ten drugi odkrecasz pompe paliwa, wciskasz kranik podciśnieniowy i skrecasz opaską, potem wszystko podłączasz do gaxnika. Pamietaj by w przepustnicy zmostkować dwa środkowe piny. :) Zresztą zobacz tu.
ditech-gaznik-poradnik-co-i-jak-t352235.html
Mój poradnik. Co prawda brak fotek, ale rozpisane co i jak, ludzie robili i działa wszystko. Minus ja miałem inną głowice bo org gaźnik. Ale opisałem Ci co zrób ze swoją.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
No jasne, że będą pasować do ditecha. Po zmienieniu map. Opłaca się? Nie.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 19:17 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
nie ma czegoś takiego jak mapy, jedyne zdjęcie blokady z komputera to malossi ecu tylko do cylków malossi :) Poza tym są 3 roczaje ecu, ja mam tą full bo bez tuningu leci 85 czyli nie jest blokowany wtrysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 19:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Żwirex pisze:
No jasne, że będą pasować do ditecha. Po zmienieniu map. Opłaca się? Nie.

Weź sie człowieku nie ośmieszaj, jeśli masz gówniane pojęcie. Mapy? Naczytałeś sie w internecie.. Mapy można jedynie aktualizować. Ale niema odblokowanych tuningowych, z tego typu tylko ecu malossi. A wydech sportowy daje i to sporo miałem trzy na wtrysku i kumple też, akurat dało sporo wiecej mocy, nawet sama przyspiecha. Więc skoncz gadać głupoty


Są tylko trzy rodzaje ECU

1. 25km/h
2. 45km/h
3. Full power 85+km/h




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 22:09 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 21:50
Posty: 11
Pojazd: aprilia sr ditech
panowie a moze byc gaznik GAŹNIK KEIHIN PB12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy