Dzisiaj jest 28 wrz 2020, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2020, 18:51 
*

Rejestracja: 17 sie 2020, 22:32
Posty: 3
Pojazd: Benelli x49
Witam
Skuter benelli x49
Cylinder 70cc
Gaźnik 19 dysza 80
Napęd malossi multivar 6gram ,przeciwtalerz stage 6
Problem polega na tym że skuter jedzie 65 i nic więcej taka sama prędkość była na cylindrze 50cc wiec jest ewidentny problem gaźnik wyregulowany pali na dotyk ,ładnie wkręca się na obroty kręci się do 8000rpm ,kompresja dobra .Myślałem żeby kupić sportowy moduł lecz nie wiem czy coś to da .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sie 2020, 13:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4244
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
Proszę nie dublować postów o tym samym! Jeśli nie masz czasu czekać na odpowiedź to oddaj skuter do serwisu.
Nie znam miary 'dobra' jako miernik ciśnienia, kompresję podaje się w barach lub psi.
Miałem jednego benelli 2t 50 na warsztacie i niestety tam jest pechowy silnik morini, zacofany technologicznie z ograniczeniami. Nie będzie nigdy latać jak np. nrg z tymi samymi częściami. Cylinder 70 rozumiem że china, nie dziw się że marnie leci jak części masz marne. Tłumik chociaż zmieniłeś na taki pozbawiony katów i blokad? Mi tu wygląda bardziej na zajechany napęd lub brak mocy z samego cylindra/silnika niż ubytki w regulacji bo skuter nawet z niewyregulowanym napędem powinien te 75-80 lecieć.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2020, 10:17 
*

Rejestracja: 17 sie 2020, 22:32
Posty: 3
Pojazd: Benelli x49
Dobra ,już nie będę
Kompresja 10 bar ,wydech mam seryjny ,problem jest taki że na 50 i 70 są identyczne osiągi 65 i coś blokuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2020, 22:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4244
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
Zmień ten wydech na chociaż leovince touring/sito plus jak nie chcesz sportowego. Nie można od tak sobie wrzucić 70tki (nawet china) i myśleć że będzie latać. Silnik musi miec możliwość lepszego wydalania i lepszego poboru powietrza. Gaźnik 16-17mm starczy, dyszę można dać z przedziału 75-85 i większy dolot. Rozbierz napęd, popatrz na pasek, rolki, ich stan, może są do wymiany. Mam nadzieję że stosujesz olej z wyższej półki bo te mineralne tylko psują silniki i ograniczają osiągi. Regulację przeprowadza się dopiero po upewnieniu się, że wszystkie części silnika są w należytym stanie.
Np. pasek zamiast 17mm ma 16mm, rolki robią się kanciaste, wariator ma wyraźne progi, przeciwtalerz jest krzywy, korektor momentu się zacina, sprężynki sprzęgła rozciągnięte, centralka zardzewiała, brak oleju w przełożeniach, stary olej w przełożeniach, świeca z nagarem, świeca stara, przewód WN przebicie łapie, fajka ledwo się trzyma, filtr paliwa brudny itp, itd. Wszystko się sprawdza !




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2020, 11:55 
*

Rejestracja: 17 sie 2020, 22:32
Posty: 3
Pojazd: Benelli x49
Wariator z przeciwtalerzem ma przejechane 2 tys km sprzęgło nowe pasek też jedyna stara rzecz to dzwon sprzęgła lecz nie wymagał wymiany. Gaźnik mam 19 i skuterek naprawdę ładnie chodzi przyspiesza nowa świeca kawa z mlekiem ,możliwe ze wydech ogranicza ja nie chcę wybitnych osiągów bo nie po to zakładałem temat sprawa jest taka że na seryjnych gratach jedzie 65 i na wymienionych tez 65 a a założone są fajne części i nic nie drgnęło a remont musiałem robić i dlatego wpadł 70cc.Zalewany jest motulem 710 znaczy mieszam i dopiero wlewam bo nie ufam z dozownikiem ,w przekładni Ravenol wlany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2020, 11:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4244
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
To sam sobie odpowiedziałeś, wydech do zmiany. Do wybitnych osiągów to jak z Wawy na Mt. Everest tak długa droga (tak dla wyobrażenia co to są wybitne osiągi z 70cc).
Wydech o większej przepustowości to podstawa przy zakładaniu cylindra 70cc i nikt tu nie patrzy pod kątem osiągów, tylko sprawności silnika. Chyba nie muszę pisać co powoduje zbyt wysoka temperatura spalin. Wymiana tego komina może da 5, może 10km/h ale przedłuży żywotność silnika.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy