Zmień ten wydech na chociaż leovince touring/sito plus jak nie chcesz sportowego. Nie można od tak sobie wrzucić 70tki (nawet china) i myśleć że będzie latać. Silnik musi miec możliwość lepszego wydalania i lepszego poboru powietrza. Gaźnik 16-17mm starczy, dyszę można dać z przedziału 75-85 i większy dolot. Rozbierz napęd, popatrz na pasek, rolki, ich stan, może są do wymiany. Mam nadzieję że stosujesz olej z wyższej półki bo te mineralne tylko psują silniki i ograniczają osiągi. Regulację przeprowadza się dopiero po upewnieniu się, że wszystkie części silnika są w należytym stanie. Np. pasek zamiast 17mm ma 16mm, rolki robią się kanciaste, wariator ma wyraźne progi, przeciwtalerz jest krzywy, korektor momentu się zacina, sprężynki sprzęgła rozciągnięte, centralka zardzewiała, brak oleju w przełożeniach, stary olej w przełożeniach, świeca z nagarem, świeca stara, przewód WN przebicie łapie, fajka ledwo się trzyma, filtr paliwa brudny itp, itd. Wszystko się sprawdza !
|