Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 16:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2014, 17:44 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Witajcie! Chce kupić odblokowany moduł do skutera wm motor lj50qt-4 o oznaczeniu silnika lj1pe40qmb . Jest to oczywiście skuter 2t. Chciałbym się zapytać czym mogą się różnić oba moduły zamieszczone w linkach poniżej ?

Moduł nr 1 tańszy
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-2t-keeway-matrix-zipp-benzer-i4293227751.html

Moduł nr 2 droższy
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-skuter-2t-cpi-evo-longija-zipp-i4324849977.html

Z wyglądu niby te same. Oba mają taką samą wtyczkę jak ja. Zgłupiałem i sam nie wiem, który mam zamówić :D . Czy jest ryzyko, że zakładając drugi moduł mogę uszkodzić instalację elektryczną skutera ?

Pozdrawiam! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 cze 2014, 18:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Ten drugi jest do Evo więc jakiś bardziej sportowszy chyba :>




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 18:25 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Trochę to dziwne :D to nie jest w końcu wariator czy tłumik tylko elektronika, która pozwala lub nie jechać więcej niż 45km/h .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 5:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Żartowałem :lol: Bierz ten tańszy.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 19:05 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Dobra, zamówiłem ten tańszy, jutro powinien być :D . Akumulator odłączać przed włożeniem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 20:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Nie ma potrzeby pamiętaj żeby wyłączyć zapłon to wystarczy ;)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 12:46 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Doszedł nowy moduł i jestem nieco rozczarowany . Moduł jakby nie działa, tzn. skuter normalnie na nim zapala i jeździ, lecz dalej nie może przekroczyć 7 tysięcy obrotów. Udało mi się rozpędzić do prawie 70km/h licznikowych. Czy to może być wada modułu skoro skuter zapala ? Zauważyłem też, że w kostce skutera jest brak jednego pinu a moduł ma wszystkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 21:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jaki to kolor w module którego nie ma w kostce?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 18:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Postaw na stopce centralnej i daj manetkę na full. Wtedy zobaczysz na ile Ci pozwala moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 15:41 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
W module ciężko mi określić kolor bo tam żadnych kolorów nie ma. Dam zdjęcie jak to wygląda na starym module, na nowym nic się nie różni.

Obrazek

Zaraz pójdę i rozgrzeję motor poczym na stopce wkręcę go na max obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 16:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 20:31
Posty: 163
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
To wolne miejsce to druga masa modułu nic do niego nie ma być podpięte.




_________________

Obrazek Obrazek


Motorynka ROMET PONY 50 M2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 17:28 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
No dobra na stopce skuter się wkręca do 9 tyś obrotów. Skoro potrafi się wkręcić na tyle obrotów to czemu podczas jazdy tylko raz i to w dodatku z górki udało mi się dojść do 7800 obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 17:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jaki masz setup skutera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 18:26 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Stockowy tzn. zdjąłem blokadę z tulei wariatora oraz ten moduł drugi kupiłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 18:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak na moje oko to moduł jest ok, masz zduszony silnik tłumikiem. Zacznij od wymiany wydechu, regulacji lub wymiany gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 19:08 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Nie wiem czy gaźnik nadaje się do regulacji bo motor pali za pierwszego oraz się nie dusi i nie dławi. Po czym mogę wnioskować, że gaźnik nadaje się do wymiany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 19:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie sam gaźnik... Jak zmienisz tłumik np. na sportowy to gaźnik może się okazać zbyt mało przepustowy, w stosunku do wymagań zapotrzebowania silnika na paliwo :). Mówiąc krótko zacznij od tłumika. Seryjny nie pozwala na pokazanie możliwości seryjnego cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy