Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2018, 15:20 
*

Rejestracja: 07 kwie 2018, 15:11
Posty: 1
Pojazd: RS 50
Witajcie, właśnie zakupiłem rs-ke z 04r. Miała wykręcony wał, teraz jest jakiś no name, tłok + cylinder zmieniony bo wcześniej cylek był 90 (chiński fioletowy na 1ym pierścieniu) Teraz jest tam kolejny chiński cylek 70cc + prawdopodobnie seria gaźnik na dyszach przeznaczonych do 90tki. Problem jest że rs jest na dotarciu jakby nie patrzeć, i ciągle ją muli (gośc który ją robił mówił że to wina dyszy). Co myślicie?

Jak narazie chciałbym na tym polatać, bo i tak mam w planach za jakiś czas
airsal 70cc kit
wał top racing
i jaki do tego gaźnik i króciec ?

Pozdrawiam, lewa :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 kwie 2018, 10:18 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 17:28
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa, Targówek
Pojazd: Italjet Formula 50/ Audi A6 C4
Najbardziej standardowo i optymalnie szukaj jakiegoś gaziora 21. Dysza 95 w dół.

Króciec - ostatnio pojawił się na internetach gumowy, odblokowany króciec ssący MXT. Będę go miał dzisiaj w łapach to obadam jak z jakością ale kosztuje jedyne 14 zł. W porównaniu do tych bardziej markowych (TEC 40zł :o) cena zachęcająca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy