Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 9:11 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Proszę o wrzucenie na forum skanu ulotki dot. montażu cylindra Stage6 StreetRece 70 AC (keeway)
Skan można też wysłać na e-mail.
Kupiłem cylinder i niestety żadnej informacji o montaży przy nim nie było ;(
Z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 9:15 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
zimnyfull1, a co ty potrzebujesz instrukcje jak się cylek zakłada :?: Poszukaj w google, tam to będzie na pewno, ale instrukcja od innego cylka też może być, bo technika zakładania jest taka sama.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 9:28 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Chudy94, wiem, ale skąd mam wiedzieć co w niej pisze? A wolę się upewnić...
Podobno są wskazówki na temat docierania. A wolą mieć oparcie na producencie, niż na wróżkach z forum ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 9:32 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Docieraj 1000km.

Co 250km zwiększaj prędkość o 5km/h.

Po 500km możesz dać na chwilkę full manetkę.

Zacznij od 35km/h


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 9:32 przez Chudy94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 9:55 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
A mieszanka paliwa z olejem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:00 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2011, 22:50
Posty: 0
Pojazd:
Chudy94, widac znasz sie na tuningu tak jak ty mu powiedziales to go zamuli... widac ze nie miales do czynienia z 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
1:40 lej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:26 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
klikszen, 1:40 na dotarciu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
JORDANKA, Oj można




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Nie chce mi się skanować, więc ci napiszę.

Przed zamontowaniem nowego cylindra należy:
-starannie wyczyścić na zewnątrz cały silnik
-następnie ostrożnie odkręcić wydech, membranę i oryginalny cylinder,
-zdjąć osłony silnika tak, aby żaden brud i nieczystości nie dostały się do wnętrza silnika,
-zdjąć cylinder, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić następujące elementy: wał korbowy, uszczelniacze, oraz łożyska wału korbowego (Oryginalne łożyska mogą ulec zniszczeniu, nawet jeśli są w dobrym stanie, na skutek większych wymagań. W związku z tym polecamy Wam zastosowanie łożysk C4 albo C5 o wyższej jakości.) oraz górnego i dolnego łożyska korbowodu.
-następnie starannie umyć nowy cylinder przy użyciu benzyny i oczyścić - osuszyć sprężonym powietrzem,
-powierzchnie uszczelnień pomiędzy cylindrem a obudową także starannie oczyścić i upewnić się, czy nie pozostały tam resztki uszczelnienia lub ślady skaleczeń, które mogą później utrudnić uszczelnienie.


Ostatnie przygotowania
Tłok koniecznie zamontować ze strzałką skierowaną do kanału wydechowego.
Upewnić się, że pierścienie są czyste i umieszczone w swojej pozycji.
Przy montażu cylindra nie zapomnij o uszczelce pod nim.

Montaż
Pierścień należy założyć na rowek w tłoku uważając na to, aby obracał się on swobodnie. Jedno z dwóch zabezpieczeń sworznia tłoka założyć, zwracając uwagę, aby leżało pewnie w swoim rowku. Przerwa w zabezpieczeniu sworznia musi być w górnej lub dolnej części rowka, zgodnie z ruchem tłoka. Zamontować sworzeń uprzednio posmarowany olejem do dwusuwów. Wsunąć do oporu - musi oprzeć się na zamontowanym już wcześniej jednym zabezpieczeniu sworznia. Należy zwrócić uwagę na pozycję montażu tłoka. Strzałka na tłoku musi być skierowana w stronę kanału wydechowego. Drugie zabezpieczenie sworznia zamontować analogicznie jak pierwsze. Przy dotychczasowych pracach montażowych otwór skrzyni korbowej zabezpieczyć czystą szmatką, tak aby żadne drobne elementy lub zanieczyszczenia nie wpadły do wnętrza silnika. Cylinder przed montażem dokładnie umyć. Ściany wewnętrzne cylindra pokryć olejem do dwusuwu. Następnie ostrożnie wsunąć uważając na pierścienie. Pierścienie na tłoku muszą być zamknięte precyzyjnie na kołku umieszczonym w rowku tłoka. Następnie zakładamy głowicę cylindra i kluczem dynamometrycznym dokręcamy na krzyż nakrętki mocujące z siłą 0.8 do 0.9 kgm (kilogramometr). Precyzyjna siła dokręcania ma ogromny wpływ na moc i trwałość cylindra. Przy cylindrach chłodzonych cieczą zamontować termostat z odpowiednią uszczelką. Zarówno przy montażu uszczelki termostatu jak i króćca węża chłodzenia można zastosować masę uszczelniającą.

Docieranie, jazda, pielęgnacja
Do tego cylindra należy stosować paliwo powyżej 96 oktan z olejem syntetycznym. Podczas pierwszych 250-300km silnik nie powinien być przeciążony, tzn. nie powinien "chodzić" na maksymalnych obrotach i nie należy wykorzystywać maksymalnej mocy (należy używać 3/4 gazu), ponieważ może to doprowadzić do uszkodzeń tłoka i cylindra. Silnik powinien być używany na maksymalnych obrotach dopiero pod koniec okresu docierania tzn. po przebiegu 250-300km. Po 3000km, tłok, cylinder, głowica i kanał wydechowy powinny zostać wyczyszczone.
Przy tej okazji powinno się także sprawdzić pierścienie: czy obracają się swobodnie w swoim rowku, czy są zniszczone.
Jeżeli osiągi podczas jazdy odczuwalnie słabną, to znaczy że nadszedł czas na wymianę pierścieni.

Przepisane kropka w kropkę z ulotki dołączonej do Streetrace'a AC Mina Hori.
Pozdro.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 11:15 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 11:08 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2011, 22:50
Posty: 0
Pojazd:
JORDANKA, haha i co zgasil cie tomeczkos, mozna zamulic cylinder ty bys pewnie jezdzil na dotarciu przez 500km na tych samych obrotach i do 45km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 11:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
JORDANKA, ty nie podskakuj tutaj żuczku bo jeszcze jesteś za chudy w uszach młody :)
JORDANKA pisze:
leszczu.

typowa odzywka dla 13 letniego neokida :)
JORDANKA pisze:
idioto

obraza
Podsumowywując powinien być warn jak z tąd nad morze :)
Pozdro :D
FiRe, dobrze pisze :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:34 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
magajwer, Wiesz ja nie mam Colibra z biedronki z super zestawem 80ccm który dał ci 20km :evil: Jak nie wiesz to nie mów, ja tak docierałem 3 cylki, jeden to Top Perfomance due plus 70ccm to wytrzymał mi 11tyś (to jest dużo jak na 70ccm). Skuter się zamuli jeżeli będziesz cały czas jeździć na takich samych obrotach, ale dla mnie to oczywiste że nie można jeździć cały czas na tych samych obrotach, ale jak widzę nie dla wszystkich. Jestem ciekaw czy ty w ogóle kiedyś tuningowałeś jakiś skuter, czy twoja wiedza jest tylko z teorii :?:

Ja tuningowałem i nie tylko skuter, jak mi nie wieżysz mam na sprzedaż Gilere SMT na racingu (odźiwo sam tuningowałem, i jakoś jeździ)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Chudy94, fap fap fap...

35km/h tak to sobie możesz docierać colibra z biedronki




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:48 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
FiRe, jedyna konkretna odpowiedz. Dzięki :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy