Dzisiaj jest 26 paź 2020, 13:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2018, 21:27 
*

Rejestracja: 11 lut 2018, 17:10
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Zipp otis 2t
Witam
posiadam skuter 2t 70ccm marka: Zipp Otis 2t
cylinder, tłok: nieznany
gaźnik: dellorto 19mm, dysza 75mm
wydech: gianelli extra
nowy zawór membranowy

iskra jest bardzo dobra
paliwo dochodzi do cylindra, świeca mokra jest
kompresji nie mam czym sprawdzić, ale podobno nawet na słabej powinien odpalić
nawet nie dał z siebie dźwięku :angry:
czy to wina za dużej dyszy w gaźniku? czy klin od magneta mi się ściął i się zapłon przestawił?
a może co innego muszę zrobić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lut 2018, 15:01 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 421
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
No to właśnie kompresja może być problemem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2018, 18:45 
*

Rejestracja: 11 lut 2018, 17:10
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Zipp otis 2t
Dzięki za odpowiedź, poczekam na innych opinie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2018, 20:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4281
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc
Sprawdź kompresję.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Polini steel
Dell 17,5
Sprzęgło r/t



Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 537/137/257




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2018, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1939
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Nawet palcem zatkaj jak nie masz manometru. Zawsze będziesz wiedział czy jest coś chociaż.
Próbowałbym jeszcze pryskać dezodorant w filtr powietrza i kręcić silnikiem.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2018, 13:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Przy odpalaniu popsikaj plakiem do filtra powietrza bądź wprost do gaznika, powinien zarychcic. Ściągnij wydech i przez okno wydechowe zobacz czy tłok jest cały, czy pierścienie są na miejscu,czy nie ma Ryś głębokich na cylindrów i tłoku :cool:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2019, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2019, 18:43
Posty: 40
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Brak :)
Bez sprawdzenia kompresji dużo nie ugrasz , silnik 2T do odpalenia potrzebuje :
1) Iskra
2) Paliwo
3) Kompresja

Co do 1 ) Iskra , piszesz czy ścięło Ci klin , jest i taka opcja , że przez to zapłon się przestawił i daje iskrę nie w tym momencie co jest potrzebna , niestety nie wróżymy z fusów , musisz rozkręcić osłonę silnika , zdemontować wentylator i ściągnąć magneto ściągaczem ( nie radze próbować śrubokrętem czy coś bo zepsujesz gwint i będzie masakra )

Jak będziesz miał ściągnięte Magneto to przyjrzyj się czy nie wydmuchało Ci uszczelniacza na wale , bo to też jest ważne aby on był cały i funkcjonował tak jak powinien :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy