Dzisiaj jest 02 cze 2020, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2020, 16:30 
*

Rejestracja: 04 sty 2020, 18:41
Posty: 13
Pojazd: Baotian bt49qt-7
Witam mojemu skuterowi zadziała sie niestety przykra sytuacja spadł lańcuszek rozrządu poprostu jest juz wyciągnięty założyłem nowy łancuszek napinacz slizgi zmieniłem pierścienie i wszystko było ok skuter palił moc miał jak przed spadnięciem łancuszka lecz po 10km zaczoł kopcić na niebiesko rozłozyłem pierscienie jak nowe dalej sprężyste lecz zauważyłem odbicie jakby pierścieni na cylindrze (foto w linku) i teraz nie wiem co by tutaj zmienić lub jak to zdiagnozować może uszczelniacze zaworowe czy cos tego typu podrzućcie jakis pomysł pozdrawiam was serdecznie.

zdjęcie cylindra https://imgur.com/a/YoQAtve

więcej zdjęc moge wysłac jeżeli będzie potrzeba


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 maja 2020, 19:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4118
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
To nie przypadkiem zjechany nicasil do alu? Szaro to widzę...Zrób zdjęcie pod światło.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2020, 21:57 
*

Rejestracja: 04 sty 2020, 18:41
Posty: 13
Pojazd: Baotian bt49qt-7
jutro cykne mu zdjęcie pod światło dużo bym stracił mocy jakbym wsadził taki cylinder zostawiając tamten tłok z airsala a kupując taki cylinder niedługo ten skuter sprzedaje a nie chce juz w niego pieniędzy ładowac lub jakis cylek mogłbys mi polecic 50mm lub jakis powyzej zeby dało by sie go fajnie wyregulować.Czy da rade jeszcze tego airsala uratować no bo z kopceniem no to nie bede jezdził chyba te to coś od głowicy jak myślisz co zrobić najlepiej według ciebie daj propozycje


https://allegro.pl/oferta/cylinder-tuni ... 9234918234

-- 21 maja 2020, 21:57 --

mój setup na ten moment jest:
rolki 7.5g wariator wm motor
sprzęglo spręzynki zółte
taka sprężyna centralna:
https://allegro.pl/oferta/sprezyna-cent ... YWYwNDk%3D

głowica 47mm (na tej jezdziłem) mam jeszcze starą głowice od 50ccm
gaznik cvk 18mm
dysza 85 stożek fajnie sie to zbierało paliło gume na asfalcie bez wiekszego problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2020, 10:16 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
Kopcenie na niebiesko to spalanie oleju i to się nie zmieniło chyba przez ostatnie 30 lat więc szukałbym miejsca gdzie dostaje się olej do cylindra i na myśl pierwszą przychodzi mi uszczelniacze zaworów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2020, 22:25 
*

Rejestracja: 04 sty 2020, 18:41
Posty: 13
Pojazd: Baotian bt49qt-7
Widziałes tą wżere na cylindrze może przez to też spalać olej jak myślisz ?

-- 22 maja 2020, 22:18 --

czy te wżery nie mają nic do spalania oleju ?

-- 22 maja 2020, 22:25 --

da sie ten cylinder w jakis sposób jeszcze naprawic ? po majstrowemu ? zeby tylko jeszcze troche przejezdzic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2020, 9:55 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
Widziałem ale trochę zdjęcie kijowe bo nie widać czy jest gładź czy chropowate wżery natomiast ten rant u góry to normalne w cylindrach bo do tego miejsca dochodzą pierścienie i nawracają więc to miejsce zawsze jest narażone , skupiłbym bym się na uszczelniaczach zaworów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2020, 7:22 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 419
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9
Imię: Gerard
Ja jeszcze dodam , że jeśli odwrotnie zamontujemy tłok to objawy mogą być podobne ( dlatego jak będziesz składał to pamiętaj - napis IN na tłoku powinien być w stronę zaworu ssącego i uszczelniacze zaworowe też zmień :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: dzisiaj, 16:04 
*

Rejestracja: 04 sty 2020, 18:41
Posty: 13
Pojazd: Baotian bt49qt-7
niestety złozyłem silnik po wymianie uszczelniaczy zaworowych dalej kopci jak wsciekły wyslac zdjecie tłoka i pierscieni moze cos mi poradzicie te przetarcia to są wżery czuć pod palcem i to bardzo 3 nawet takie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy