Dzisiaj jest 10 maja 2025, 12:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2013, 17:07 
*

Rejestracja: 17 maja 2011, 18:23
Posty: 22
Lokalizacja: Sejny
Pojazd:
Panowie pomóżcie bo już nie wiem co to może być.
Mam taki problem:
Zaczynając od początku gdy próbuje odpalić skuter pali strasznie ciężko tak jakby nie było ssania. Odpala i żeby chodził muszę szybko dodawać gazu tzn. Kręcić szybko manetką. Jak załapie na obroty powyżej 6 tyś załapie i chodzi
Ale w szczególności mam inny problem:
Ten skuter ma swoją duszę tylko taką która doprowadza mnie do szału:
mam w nim wsadzony cylek 70cc bez innych przeróbek
Jak jedzie to zależy od tego chyba jakie są warunku pogodowe a mianowicie:
Słuchajcie jadę w okolicach 60-65 km/h i jest normalna prosta droga nie ma w sumie żadnego obciążenia. Dojeżdżam do jakiegoś nawet małego wzniesienia i nagle skuter przestaje ciągnąć.
Wygląda to tak, że traci moc tak jakbym puścił gaz. Spada chyba do jakiś obrotów bo nie wiem od czego to zależy. I jeśli nie odpuszczę gazu to słychać taki charakterystyczny strzał i to dosyć głośny i potem skuter znów zaczyna ciągnąć.
A jeśli odpuszcze gaz to on spokojnie schodzi do jakiś obrotów przy tym zwalnia do jakiś 30-35 km/h i ciągnie znów.
NIe wiem co to może być ale to jest denerwujące jeżdżąc po ciemku.

Drugi problem jest taki, że jak coś mu się zamani to ciągnie ładnie tak jak kiedyś przed wymianą cylka 75 km/h bez problemu.
A przeważnie zawsze jest tak, że ciągnie do 60-65 km/h i dalej nie ma siły. Tak jakby go ktoś zablokował. Nie wiem co robić i w czym szukać przyczyny.
Może będziecie się śmiali ale jakoś ostatnio oglądałem Legendy PRL-u i było, że jak samochód stał długo (tak samo silnik 2t) to oddzielał się olej od benzyny i chyba zatykał gaźnik. A właśnie dodam, że osobiście dolewam oleju bezpośrednio do benzyny bo kiedyś zjebała mi się pompka od oleju i w taki sposób zatarłem oryginalny cylek.
Panowie pomóżcie.
Wrazie pytań piszcie to odpowiem w temacie
I jeśli pomyliłem dział to przepraszam


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2013, 20:17 przez patryk13so, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 17:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2013, 21:25
Posty: 59
Lokalizacja: KALISZ WLKP
Pojazd:
regulacja gaznika mam podobnie , jada jade i osiagnie pewna predkosci i ma dziury , cos bd musiał z tym zrobic ;d zeby wyciagnac z silnika 100 % !




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?
t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 19:18 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a jakiej firmy masz tą 70 cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 9:28 
*

Rejestracja: 17 maja 2011, 18:23
Posty: 22
Lokalizacja: Sejny
Pojazd:
Ty powiem Ci nawet, że dokładnie nie wiem. To jest chiński nie, bo wtedy mnie tak na tamten moment nie było stać żeby kupić coś markowego. Teraz się przymierzam, żeby coś markowego kupić nawet może i 50cc tylko sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 18:40 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
tak na początek to czyszczenie filtra i gaźnika i regulacja go jak to nie pomoże to sprawdź kompreche




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy