Dzisiaj jest 27 maja 2019, 7:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2019, 18:29 
*

Rejestracja: 11 mar 2019, 18:17
Posty: 2
Pojazd: ktm
Witam, motocykl kolegi któremu coś tam dłubie przy nim. Kiedyś jechał 70 kmh teraz jego v-max to 55 na prostej drodze, z górki pójdzię ponad 60. Nowy filtr powietrza, nowa świeca. Kupiony ten zestaw:

https://allegro.pl/oferta/wariator-pase ... Mzc2MTI%3D

Rolki wsadzałem już naprawdę różne, teraz są 8g czyli chyba zbliżone do oryginału. Cylinder z tłokiem kupiony popularny z allegro za ok 100zł. Wiem, że nie najwyższych lotów ale stary raczej był jeszcze dobry, wymiana profilaktycznie i jedzie tak samo. Kompresja na oko jest dobra. Mam miernik lecz moim zdaniem zaniża on wartości więc się nim zbytnio nie sugeruje. Blokady na wariatorze brak, ślepej kiszki też nie było. Tłumik jest oryginalny lecz co mnie ciekawi to to, że w środku tłumika jak by urwała się jakaś rurka/ zwężka i kiedy potrząsnać tłumikiem słychać, że ona tam lata. Gaźnik na wolnych w miarę wyregulowany. Dysza wolnych to 42, a główna 52. Jaka powinna być dysza oryginalnie? Skuter seria. moduł raczej nic nie kombinowany choć muszę spojrzeć. Kto wie co zrobić by jechał te 70kmh? Nie wymieniłem jeszcze sprężyny centralnej z zakupionego zestawu i 3 sprężynek bo musi mi przyjść klucz 38. Proszę o pomoc bo powoli dostaje nerwicy. Świeca nowa, filtr powietrza również, wariator, cyl i tłok i ciągle to samo..Jestem ciekaw jeszcze jak bym dał większą dyszę główną.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 mar 2019, 18:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3444
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
To je china, czy dni i nima...........
Tyle w temacie części.
Do markowego ładuje się markowe części bo potem takie cyrki.
Próbuj regulować rolkami ale nikt nie mówi że to coś da.
Słuchaj - skoro coś lata w wydechu to nie pomyślałeś żeby to wyjąć? Rozumiem że przed tymi zmianami to był zajazd ze skutera.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.8

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.

2009-2012 coliber 4t
2012-2014 swap P/G
2014-2019 piaggio nrg
2019 piaggio nrg+zip 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 19:04 
*

Rejestracja: 11 mar 2019, 18:17
Posty: 2
Pojazd: ktm
Jeżeli było by to takie proste to bym wyjął. Żeby to zrobić wydech trzeba pociąć na dwie części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 21:05 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3444
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
licznikowe 70-75 to full seria odblokowana bez wysiłku leci. Coś tam masz zrąbane ostro. Można gdybać od regulacji napędu, przez kompresję na jakości części kończąc. To robota na tydzień.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.8

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.

2009-2012 coliber 4t
2012-2014 swap P/G
2014-2019 piaggio nrg
2019 piaggio nrg+zip 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy