Witam, motocykl kolegi któremu coś tam dłubie przy nim. Kiedyś jechał 70 kmh teraz jego v-max to 55 na prostej drodze, z górki pójdzię ponad 60. Nowy filtr powietrza, nowa świeca. Kupiony ten zestaw:
https://allegro.pl/oferta/wariator-pase ... Mzc2MTI%3DRolki wsadzałem już naprawdę różne, teraz są 8g czyli chyba zbliżone do oryginału. Cylinder z tłokiem kupiony popularny z allegro za ok 100zł. Wiem, że nie najwyższych lotów ale stary raczej był jeszcze dobry, wymiana profilaktycznie i jedzie tak samo. Kompresja na oko jest dobra. Mam miernik lecz moim zdaniem zaniża on wartości więc się nim zbytnio nie sugeruje. Blokady na wariatorze brak, ślepej kiszki też nie było. Tłumik jest oryginalny lecz co mnie ciekawi to to, że w środku tłumika jak by urwała się jakaś rurka/ zwężka i kiedy potrząsnać tłumikiem słychać, że ona tam lata. Gaźnik na wolnych w miarę wyregulowany. Dysza wolnych to 42, a główna 52. Jaka powinna być dysza oryginalnie? Skuter seria. moduł raczej nic nie kombinowany choć muszę spojrzeć. Kto wie co zrobić by jechał te 70kmh? Nie wymieniłem jeszcze sprężyny centralnej z zakupionego zestawu i 3 sprężynek bo musi mi przyjść klucz 38. Proszę o pomoc bo powoli dostaje nerwicy. Świeca nowa, filtr powietrza również, wariator, cyl i tłok i ciągle to samo..Jestem ciekaw jeszcze jak bym dał większą dyszę główną.