Dzisiaj jest 27 maja 2019, 7:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2019, 18:56 
*

Rejestracja: 04 mar 2019, 18:36
Posty: 1
Pojazd:
Witam, ostatnio dorwałem za grosze Katanę. Gość, od którego kupowałem stwierdził, że nalał zasyfiałego paliwa i pewnie gaźnik się zapchał, ale on nie umie tego zrobić. Oczywiście odkręciłem silnik od ramy, wykręciłem gaźnik, przeczyściłem dokładnie. Następnie dobrałem się do cylindra. Po samym wykręceniu świecy stwierdziłem, że coś jest nie tak, bo ten "pierdolnik" co przeskakuje iskra był dosłownie stopniony. Uszczelki też pod głowicą były pożal się... Cyklek miał jedną rysę, nie była duża, ale sprawdziłem kompresję; 7,9 bar. Z tego co mi wiadomo to cylek już do wymiany, ale i tak miałem zmieniać na większy więc założyłem go tylko po to żeby sprawdzić czy skuter odpala. Złożyłem wszystko, wsadziłem silnik. Zrobiłem mieszankę w butelce i podłączyłem do niej wężyk od gaźnika. Po kilku kopnięciach odpalił, ale musiałem trzymać manetkę na pół gazie, bo jak tylko puściłem żeby sobie pyrkał na wolnych obrotach to momentalnie gasł. Kręciłem śrubką od regulacji obrotów i nie było nawet żadnej różnicy. W gaźniku iglica była wysunięta na max, po zmniejszeniu palił na minimalnym gazie, ale jak tylko puściłem manetkę to dalej gasł. Pierwszy raz mam doczynienia ze skuterem 2T więc nie bijcie :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy