Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 17:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2011, 20:04 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
Witam nie dawno zakupiłem motor jak w tytule i mam problem z blokadami gdyż maszyna osiąga jedynie 60 km/h sądząc po obrotach podejrzewam ze coś jest z modułem zapłonowym że to on blokuje moc




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 20:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Mój kolega posiada Suzuki TS50 LC z 92 roku chyba.

W Suzuki jest cewkomoduł więc nie tym tropem idziesz.

Masz wersje z obrotomierzem? Ile wkręca się na obroty na biegu jak i na pozycji N? Jaka dysza w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2011, 8:12 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
właśnie obroty ma dziwne bo na n wkręca sie tylko do 6,5 - 7 tyś a na jedynce do 10 tyś a na 6 biegu tylko do 6,5 a powinien się wkręcać na każdym do 12 tyś
a dyszy nie sprawdzałem




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 8:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
xsardasm1, U kolegi w Suzuki (aktualnie stoi u mnie) to się wkręca na ponad 12 (około 15 rpm) a na biegach to do 13 około. -Cylinder Power Force

Sprawdź przerwę na świecy (musi być dość mała przerwa) i koniecznie świeca z długim gwintem.

Gdy była zbyt duża przerwa na świecy też podobnie chodził jak Tobie.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 8:42 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 11:41
Posty: 142
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
mam ten sam problem tyle ze w suzuki rg 80 a to takie same silniki mają




_________________

Motor jest bogiem, jazda nałogiem, predkosc zabawa a palenie gumy podstawa..

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=210166 - moja Ergietaa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 9:18 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
w TS jest tylko jedna elektroniczna blokada, wystarczy zewrzeć kable od czujnika biegów i motorek kręci się na wszystkich biegach, Pozdrawiam ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 9:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Maciejpoz, tego to jeszcze nie słyszałem. :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2011, 11:43 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
Świece sprawdzałem jest w porządku tak jak mówisz na dużym gwincie. próbowałem mu nawet zwiększać dawkę paliwa i nic to nie dało tylko gorzej dymił. Może by spróbować z tymi kablami ale czy w tedy się coś nie spali ?? Nie chce sobie maszyny popsuć...




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 11:48 przez xsardasm1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 13:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Cytuj:
Może by spróbować z tymi kablami ale czy w tedy się coś nie spali ?? Nie chce sobie maszyny popsuć...

Hm za bardzo nie rozumiem co chcesz dokładnie zrobić.

Jaki przebieg cylindra? możliwe, że cylinder nie pierwsza nowość. Gaźnik Mikuni w SUzuki musiałem zmieniać, nie szło go wyregulować (w zakresie 6-9RPM miał problem z wkręcaniem się na obroty) Sprawdź dokładnie jaką masz dysze, ustawienie iglicy.
Robisz sam mieszankę czy dozownik wyręcza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 13:40 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
Obrazek Obrazek

suzuki jest w originale przebieg to tylko lekko ponad 5tyś w gaźniku podkręcałem obroty i dawałem większą dawkę paliwa i nic to samo a z kablami miałem na myśli
Maciejpoz pisze:
w TS jest tylko jedna elektroniczna blokada, wystarczy zewrzeć kable od czujnika biegów i motorek kręci się na wszystkich biegach, Pozdrawiam ;)


dozownik mnie wyręcza




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 13:49 przez xsardasm1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 19:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Z tym kablem od czujnika to mnie to nie przekonuje. Przecież w Suzuki są cewkomoduły, które nie są blokowane. Chyba, że te nowsze są naszpikowane elektroniką.

Na Twoim miejscu sprawdziłbym cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 17:02 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
sprawdziłem cylinder nic w nim podejrzanego nie znalazłem to musi być elektryka na innych forach czytałem że to właśnie te cewkomoduły są winne wszystkiemu ale ja nie mam pojęcia co z tym można zrobić




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 14:11 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 12:02
Posty: 9
Pojazd:
Z tymi cewko modułami to kit wersje japońskie chłodzone cieczą mają normalne moduły i cewki oddzielnie. Blokada na pewno jest na module bo dzwoniłem do serwisu niestety jedyny serwis który zajmuje się tego typu motorami mam 100km od siebie i nie mam jak go zawieźć... :( trzeba skądś skminić moduł tuningowy .




_________________

Suzuki TS 50 Hustler 1999.r


Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 14:30 przez xsardasm1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy