Dzisiaj jest 17 maja 2025, 5:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2011, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Yo :D
Zauważyłem ostatnio że jak przejadę sie moją Aprilią SR i zgaszę silnik to słychać syczenie spod korka w zbiorniku płynu chłodniczego...

Czym to jest spowodowane i czy mogę tak jeździć?

Z góry dzięki za odp. :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 10:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Jak jeździsz to ci sie płyn grzeje z czego wynika że robi sie ciśnienie w zbiorniku, i to ciścienie syczy, pewnie masz uszczelke korka zwaloną, ja bym to uszczelnił bo wkońcu ci cały płyn wyparuje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Z tego co słyszałem to płyn chłodniczy nie paruje;)
Jak się robi ciśnienie to musi syczeć zauważ że na korku piszę jakieś ciśnienie w barach i powyżej tego ciśnienia otwiera;)


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 10:45 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 11:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
w płynie jest woda prędzej czy później wyparuje jak tego nie zrobi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:18 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
żadnego syczenia nie powinno być takie niewielki ciśnienie jakie może się wytworzyć podczas nagrzania wody od razu powinno schodzić odpowietrznikiem w korku od zbiorniczka
jeżeli syczenie jest dość głośne a po odkręceniu korka zaobserwowano ujście większego ciśnienia jest to spowodowane zużytymi uszczelkami cylindra od strony głowicy i wtedy ciśnienie z cylindra idzie do obiegu wody, stąd ten problem




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Można też odpowietrzyć układ chłodzeniowy :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
vitek94, zmień uszczelki pod głowicą jak mówi Damo, . Bratu tak się robiło aż w końcu wypluło uszczelke ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Zawsze będzie jakies ciśnienie bo płyn po nagrzaniu zwiększa swoja objętosć. A jakby była uszczelka pod głowicą zuzyta to by tez pobierał płyn :))




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Damo, to głośno nie syczy, a jak zacznę odkręcać, to przestaje.

P.S. Mass.. jak może wypluć metalową uszczelkę?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 15:25 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Masz uszczelke od korka może zwaloną.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 17:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cytuj:
Zawsze będzie ciśnienie, bo płyn po nagrzaniu zwiększa swoja objętosć. A jakby była uszczelka pod głowicą zuzyta to by tez pobierał płyn


PS. U mnie też syczy.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
jak się odkreca gorącą ciecz to bd szyczało bo się cisnienie robi.




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 18:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Powietrze ucieka coś jak by może był przypowietrzony albo ciśnienie sie robi i syczy. A ktoś pisał że wyparuje płyn chłodniczy nie paruje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy