Dzisiaj jest 08 maja 2025, 3:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2012, 19:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
Witam w przyszłym tyg. jade z cylindrem do szlifu, odpowiedzcie mi na kilka pytan:
1: tłok mam teraz 47,60 po szlifie będzie 47,80 ?
2: Ci co beda mi robic szlif to oni kupują tłok i ja płace, czy mówią mi jaki rozmiar mam kupić i ja sobie go kupuje ?
3: Czy jak szlifuje teraz top performance due plus to moc wzrosnie po szlifie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 20:00 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Najpierw tłok, potem szlif.
Moc nie wzrośnie, lecz po szlifie lepiej lata motor:P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 13:38
Posty: 234
Lokalizacja: Okolice Wołomina
Pojazd:
owner1 pisze:
Najpierw tłok, potem szlif.
Moc nie wzrośnie, lecz po szlifie lepiej lata motor:P


Najpierw robisz szlif, dopiero potem dobiera się tłok ... Koleś który ci szlifuje powie jaki masz tłok kupić. A z mocą zależy w jakim stanie obecnie jest.




_________________

Obrazek
Wpadnij do mojego Roxa :D


Ostatnio zmieniony 17 sie 2012, 20:27 przez Qu4k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 20:50 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Hueheuee, zapomnij. Człowieku weź nie gadaj bzdur, każdy kto to robił powie Ci iż należy najpierw tłoka nadwymiarowego kupic, po czym oddac cylinder do szlifu wraz z nim.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Qu4k, Najpierw tłok, potem szlif. Tłok nie zawsze jest dokładnego rozmiaru jak podają w opisach, a nawet 0.01 mm robi różnicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 21:02 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Qu4k pisze:
owner1 pisze:
Najpierw tłok, potem szlif.
Moc nie wzrośnie, lecz po szlifie lepiej lata motor:P


Najpierw robisz szlif, dopiero potem dobiera się tłok ... Koleś który ci szlifuje powie jaki masz tłok kupić. A z mocą zależy w jakim stanie obecnie jest.


Jedziesz do zakładu w którym będzie wykonywany szlif, mierzą cylek, czy wszystkie niedoskonałości zostaną usunięte przy 1 szlifie (jeżeli nie, wykonuje odrazu na 2 szlif). Mówi ci jaki masz kupić wymiar tłoka. Kupujesz tłok idziesz do zakładu mierzą cylek jeszcze raz i ustalają luz montażowy i szlifują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
1 . tego nikt Ci nie powie , zależy czy masz duży próg .
Tłok Ci dobiorą do szlifu .
2. zależy , czasem mówi Ci jaki masz kupić , a czasem sami dobierają . Wszystko zależy od mechaników ;)
3.Na pewno po szlifie będzie lepiej chodził jak go dotrzesz




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 21:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
chodzi o to, że cylinder jest w idealnym stanie, nie ma ani jednej głębszej ryski ale są luzy na tłoku wyczuwalne i nie odpala ;/




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
a tłok jak oceniasz ? Pierścienie ?
Jest w ogóle jakiś opór jak go kopiesz ?
to jest odczuwalne na kopce albo na rozruszniku .
jak lekko to tłok do dupy , jak jakiś opór jest to coś tam jeszcze jest dobre..




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 22:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
pierscienie są nówki nie uzywane ale i tak to nic nie daje.. jak go kopie to prawie zadnego oporu nie ma.. ręką go moge na kopce probować odpalać ;/ mierzylem kompresje to 5,5bar




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 22:23 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
RafalAerox pisze:
mierzylem kompresje to 5,5bar

Tylko szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 8:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Do wywalenia . Kupuj tłok vertex'a , szlif i ogień ;D




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 9:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
no w przyszłym tygodniu właśnie jadę szlif robic :D ale najbardziej mnie przeraża docieranie czy dam rade tak spokojnie jezdzic ;o




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy