Dzisiaj jest 08 maja 2025, 7:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2011, 0:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Witam,mam pytanie bo w domu mam termometr ale on ma taki przewód i na końcu końcówka z czujnikiem temperatury i chciałem to zamontować blisko cylindra i sprawdzać temperaturę tylko nie wiem jaka powinna być,dodam że mam airsala sport 70 wiem że nie mam co się obawiać ale chce sprawdzać :)Jeżeli wyjmę termostat to będzię większy przepływ płynu i lepiej czy to bujda ? jaki jest zakres temperatury taki cylinder? jaki ma cylinder temperaturę nie dogrzany a jaki zagrzany czyli czas na odpoczynek ?
Dzięki za odpowiedz :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Prawidłowa temperatura pracy cylindra to 88 stopni C

Temperatura spalania tutaj masz link XD Jak obliczyć temp spalania


Im większa różnica temperatury między temperaturą spalania, a chłodnicą (cylindrem), tym większa moc.

Temperatura kanału wydechowego dochodzi do 700 stopnic C to w cylindrze myśle ze do 1000 dojdzie ale nie liczyłem tego ze wzorów podanych wyżej.

Zbyt niska temp cylindra wpływa niekorzystnie:
*powstaje osad na kanale wydechowym
*spaliny nie do końca są usuwane z wydechu
Zbyt wysoka temp cylindra:
* puchniecie tłoka co przy temp powyżej normy dajmy np 120stopni C przy mocy 10km moc spada do 6,7 km (występuje wtedy większe tarcie tłoka z gładzią cylindra)


Ostatnio zmieniony 13 gru 2011, 12:36 przez Kubicarr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Wyjecie termostatu na loato da spodziewany efekt w cylindrach bardziej wyzyłowanych a na zime nie ma to sensu ze wzgledu na to ze im szybciej silnik załapie swoją optymalna temp tym lepij dla niego( wieksza zywotnosc podzespołow i nie tylko) Optymalna temp cylindra zeliwnego to ok 90'C.
Kubicarr, Temp. zalezy od materiału z którego został wykonany cylinder....
Aluminiowe cylindry optymalną prace uzyskują przy ok 75- 80'C bo w wyzszych nicasyl sie złuszcza i powoduje spadk mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Dzięki :mrgreen:




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy