Dzisiaj jest 28 maja 2025, 21:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2011, 0:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam. Niedawno dowiedziałem się że na tłoku jedno-pierścieniowym jest więcej mocy czy coś takiego w porównaniu do dwu-pierścieniowego czy to prawda?? Proszę o pomoc. Z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 1:19 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 22:52
Posty: 23
Pojazd:
Tłok jednopierścieniowy wkładany jest do klasy Racing i wyżej i daje to więcej mocy w przypadku takich cylindrów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 1:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Jednopierścieniowy lepiej pracuje na wysokich obrotach,a dwupierścieniowy ciągnie od dołu.Jednopierścieniowy zmniejsza tarcie więc silnik mniej się grzeje .Więcej nie wiem...niech się reszta wypowie.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 1:27 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Diesel09, stage6 sport pro przyklad cylindra jednopierścieniowego w klasie mid-race (slabsza od racing)




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 9:34 
*

Rejestracja: 22 gru 2010, 20:57
Posty: 31
Lokalizacja: Włosczowa
Pojazd:
Napewno na jednym pierscieniu sie mniej grzeje, bo mniejsze tarcie:)




_________________

Obecnie zakupiłem Derbi sende x-tream sm 2006r. Wcześniej latalem na WSK 125 na kole cyrkle wolna szybka itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 12:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
a jak są 2 pierścienie to komprecha nie jest większa? a im większa kompresja tym większa moc. To jak to jest w końcu z tymi jedno pierścieniowymi tłokami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 13:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak jest jeden pierścień to mniejszy opór i może wykręcić większe obroty

za to 2-pierścieniówka kręci niżej ale za to jest trochę żywotniejsza niż 1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 15:40 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Są tłoki jedno pierscieniowe kręcą duże obroty ponieważ mniejsze tarcie jest po gładzi 2 pierscieniowe są bardzo żywotne i dlatego zastosowano je w żeliwach chociaż ktoś z forum mił 1 pierscieniowy w żeliwie i śmigało fajnie i są też 3 pierscionki chyba w motorynkach stosowane czy tych starszych maszynach 3 pierscień jest podajże do zbierania czy soć takiego :D nie pamiętam tego ;p




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tłoki jednopierścieniowe pracują lepiej na wysokich obrotach. Ważna jest też jego grubość-im cieńszy, tym pod większe obroty się nadaje.
Dibeisi, 3 pierścienie są w jawkach. W ogóle coś Ci się z czterosuwami miesza :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak już wyżej pisali, zmniejsza tarcie, co sprawia lepszą pracę silnika ponieważ silnik traci 60% mocy poprzez tarcie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 16:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Kamek46, to w takim razie zakładam tłok jednopierscieniowy i mam 2x mocniejszy silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 16:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mass95 pisze:
Kamek46, to w takim razie zakładam tłok jednopierscieniowy i mam 2x mocniejszy silnik ?


Nie no przecież nie zdejmiesz całkowicie pierścieni/nia żeby uzyskać 2x więcej mocy.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
A jak sie sprawa ma, gdy cylek jest już na wykończeniu? Wtedy też jest mniejsza kompresja a za razem tarcie. Wtedy skuter na pewno nie nabiera na mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Tarcie jest większe,bo gładź jest chropowata(porysana),z resztą traci kopreche i moc spada..




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Gdy cyl jest na wykończeniu to pierścienie nie układają się już tak równo do gładzi jak zaraz po dotarciu i bardzo przepuszczają . limak1808, nie choci tu tylko o moc ale także o sprawnosć jaką cylinder uzyskuje . Kompresja można stwierdzić ,że spada proporcjonalnie do tarcia więc spada także moc uzyskiwana . tak jakby sam sobie odpowiedziałeś :
limak1808 pisze:
Wtedy skuter na pewno nie nabiera na mocy

/
limak1808 pisze:
jest mniejsza kompresja a za razem tarcie




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 23:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
sorki za małe odejście od tematu ale mam pytanie... czy istnieją tłoki do malossi sporta 1dno pierścieniowe?

a co do tematu to koledzy się już wypowiedzieli... przy 1 pierścieniowych można spekulować że będzie to troszkę bardziej "wyżyłowana jednostka"




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy