Dzisiaj jest 22 wrz 2018, 7:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning 4t
Post: 15 wrz 2018, 14:39 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Witam.Jest to mój pierwszy post :) Chciałbym na zimę zrobić remont w swoim skuterze z powodu niezadowolenia mocy z seryjnego 50cc.Poniżej przedstawię wam setup:
https://motor-x.pl/glowica-80-ccm-z-duz ... t-2,p.html
https://motor-x.pl/cylinder-kpl-bez-glo ... qmb,p.html
https://motor-x.pl/pasek-napedowy-dayco ... 10-,p.html
https://motor-x.pl/filtr-powietrza-gabk ... wie,p.html
https://motor-x.pl/rolki-wariatora-16x1 ... agi,p.html

Miałem również wymieniać wariator na malossi multivar ale na razie wstrzymałem się z powodu braku funduszy.A teraz pytania:
-Czy seryjna klawiatura będzie pasować do głowicy 47mm z dużymi zaworami ?
-Czy wymiana na filtr stożkowy jest konieczna ?
-Czy wał dużo będzie dostawał na takim zestawieniu z powodu kompresji ?
-Czy wymiana gaźnika na większy jest konieczna? jeżeli tak to na jaki.
-i ostatnie czy nie będzie problemu z paskiem mimo że jest on o 1mm dłuższy ? Pozdro LWG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 15 wrz 2018, 15:57 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Filtr sobie daruj bo nie wyregulujesz a i dysza przy tym będzie większa bo więcej powietrza...szkoda zachodu


Wał jak wał...kiedyś i tak padnie...kiedy nie wiadomo

Do gaziora większa dysza ok.80-85




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 15 wrz 2018, 21:06 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Wał wiadomo bo chiński ale chodzi o to,że przy głowicy 47mm i cylindrze 50mm będzie miał dobrą moc i wał nie będzie tak dużo dostawał.A co do filtra to seria na pewno zda egzamin i da tyle powietrza dla cylindra ? a klawiaturka z 50cc styknie do tej z dużymi zaworami i ten pasek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 16 wrz 2018, 7:39 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Patrz na mój sig...

Seria filtr jest jak najbardziej ok.




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 16 wrz 2018, 17:15 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Nadal nie odpowiedziałeś mi na 2 pytania...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 16 wrz 2018, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1044
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Zamiast chińskiego szajsu z allegro, zamowilbym cylinder airsal sport 80 (tłok 50mm)
Kosztuje 259zl i satysfakcja gwarantowana,
Dużo więcej mocy niż na chińskich cylindrach z allegro.

Oryginalna głowica pasuje (tłok jest specjalnie wyprofilowany).

Żadne paski chińskie wariatory z allegro nic nie dają.
Tak samo nie ma sensu wkładać większej głowicy do chińskiego 47mm z allegro mocy wcale więcej nie będzie.
Fabryczna w zupełności wystarczy pod warunkiem że będzie wklęsły tłok w zestawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 17 wrz 2018, 16:20 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
No ja nie nie byłbym tego pewny z tym cylindrem airsala.Zresztą po co wydawać tyle za cylinder skoro tańszy może mieć deczko mniej przez to, że jest to aluminium. A po 2 to te paski nie są żadne chińskie tylko oryginalne DAYCO.A teraz zadaj sobie pytania jak będzie się czuł wał z cylindrem 50mm i głowicą 39mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 17 wrz 2018, 19:17 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
MotoKiller pisze:
No ja nie nie byłbym tego pewny z tym cylindrem airsala.Zresztą po co wydawać tyle za cylinder skoro tańszy może mieć deczko mniej przez to, że jest to aluminium. A po 2 to te paski nie są żadne chińskie tylko oryginalne DAYCO.A teraz zadaj sobie pytania jak będzie się czuł wał z cylindrem 50mm i głowicą 39mm

Miałeś chociaż Airsala lub podobny z wysokiej półki?

Osobiście miałem kilka chińskich cylów i 2 Airsale i jest niebo a ziemia to samo z paskami i wariatorami

Cena Airsala jest adekwatna do jakości a za 50zł.to jest chińskie g...o




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 17 wrz 2018, 20:50 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Killer85 płacą Ci za reklamę ich produktu czy jak ? ,że chińskie to od razu zakopać pod ziemię i nie będzie jeździć.Idź wypowiadaj się gdzie indziej żeby ludzie wstawiali cylki malossi 88cc do chińskiego 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 17 wrz 2018, 21:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
MotoKiller pisze:
Killer85 płacą Ci za reklamę ich produktu czy jak ? ,że chińskie to od razu zakopać pod ziemię i nie będzie jeździć.Idź wypowiadaj się gdzie indziej żeby ludzie wstawiali cylki malossi 88cc do chińskiego 4t

Głupich jak Ty nie sieją...

Nie jestem na tym forum od wczoraj...wystarczy poczytać moje tematy i posty

A Ty powinieneś dostać bana za takie wypowiedzi

Ponawiam pytanie...miałeś kiedyś jakiś markowy cyl czy tylko chinę?

Wyjaśnię Ci bo nie rozumiesz po co kupuje się markowe cyle...

A po to że są one trwalsze i więcej na nich "przelatasz",są trwałe,stąd cena wyższa kilkukrotnie

Nie jest to moja tylko opinia a zadowolonych userów Airsala

Chcesz kupować chińskie cześć to kupuj nie zabraniam ale potem nie pisz że to padło i tamto...każdy kupuje co mu pasuje a forum jest od tego aby się wypowiadać jak ktoś ma wiedzę na dany temat...a Ty jej nie masz skoro wychwalasz chinę bo tania

Kpina i tyle

Chcesz to Ci wyślę cyla 50mm made in china bo u mnie tylko leży...przebieg 30km....były z nim same problemy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 18 wrz 2018, 8:39 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Potwierdzam słowa kolegi. Jak jeszcze miałem niewiele wspólnego ze skuterami jako 17 latek kupiłem za swoje pierwsze zarobione pieniądze właśnie ten cylinder. Przejechałem na nim 7 000 km ,sprzedałem skuter i jeszcze drugi właściciel na nim jeździł. Z chińskimi jest jak z loterią. Jak trafisz to jeździsz ,ale najczęściej coś jest nie tak. Poza tym Airsal ma także nicasil. Poczytaj o tym w internecie lub na forum.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 18 wrz 2018, 15:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Również polecam cylki na nicasil'u. Przelatają 2-3x więcej niż żeliwo przy takim samym użytkowaniu. Przykłady:
1. Oryginalny cyl peugeota 50cc 2t z przebiegiem +-80000km, gdyby nie starte pierścienie to latałby dalej.
2. Airsal 70 alu, dziura w tłoku od spalania stukowego, spuchnięty tłok. Wymieniony sam tłok i usunięte ślady alu z gładzi. Kompresja spadła po tym incydencie o zaledwie 0,1 bara i nadal działa prawidłowo. Gdyby to było żeliwo musiałby iść do szlifu.

Także również polecam cylki z nicasilem.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 19 wrz 2018, 17:01 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
A czy moc jest aż tak mocno zauważalna ? Bo skoro narazie nie mam na sam cylinder który no trochę kosztuje nie powiem to bym po prostu kupił chine cylinder,głowice itp. i zmienił na kolejną zimę albo nawet jakoś w połowie sezonu następnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 19 wrz 2018, 21:31 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Odpowiedzi dostałeś powyżej i powinieneś się wstydzić za swoją wcześniejszą wypowiedz

Różnica jest ale ten kto nie miał Airsala nie zrozumie

BTW.

Poluj na używkę Airsal-a

Ja taką kupiłem rok temu za ok.120zł.,przebieg 500km.




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 20 wrz 2018, 7:48 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
MotoKiller pisze:
A czy moc jest aż tak mocno zauważalna ?


Jest zauważalna z racji ,że jest to dobry cylinder dobrze spasowany tłok z cylindrem a poza tym to realna pojemność a nie jak w większości przypadków 60 cc sprzedawane jako 80 cc i później rozczarowanie bo 80 cc jest słaba.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: wczoraj, 7:19 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
A i jeszcze sobię jedną rzecz przypomniałem.Znalazłem fajny ala sportowy korektor motoforce czy on coś da ? https://sklep.mieloch.pl/produkt/korekt ... ugeot.html
I zauważyłem taką rzecz "GAS BOX" malossiego.Jedni twierdzą że to tylko do 2t, drudzy że działa i w 4t.Jak to jest naprawdę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: wczoraj, 17:46 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nie no świetny tok rozumowania...kupię chiński cyl a za zaoszczędzoną kasę wezmę korektor za 120zł.+gazboxa

Ręce opadają




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: wczoraj, 17:56 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
MotoKiller pisze:
A i jeszcze sobię jedną rzecz przypomniałem.Znalazłem fajny ala sportowy korektor motoforce czy on coś da ?


Przy słabej mocy z cylindra słabe szanse. Takie coś się kupuje przy mocniejszym sprzęcie.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: wczoraj, 19:31 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 10
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Jednak postanowiłem narazie nie ingerować w silnik skoro jest zdrowy.Co mógłbym zmienić żeby polepszyć osiągi prócz wariatora.Może gaźnik,wydech ?Aha Killer85 czy ten przeciwtalerz naraku co masz w setupie też coś daje ? I postanowiłem wymieniać sobię inne rzeczy po kolei bo tak jak kupie cylinder głowica to dojdzie regulacja gaźnika i napędu pewnie też.Ogólnie na razie pojemności nie chcę zmieniać bo boje się też że jak kupie np. za duży to nie wejdzie w kartery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: wczoraj, 22:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
gasbox-boost-bottle-stage6-przeciwtalerz-naraku-high-speed-g-t413054.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy