Dzisiaj jest 22 cze 2025, 13:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2011, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Tak jak w temacie. Nie mogę za chiny odpowietrzyć układu chłodzenia w Aeroxie. Jak to zrobić szybko i sprawnie?




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Po pierwsze upewnij się czy wszystko jest sprawne i szczelne.
Ja osobiście odpowietrzałem w ten sposób, że odpalałem skuter i w głowicy masz taką śrubke na imbus, poluzowujesz ją i zacznie Ci cieknąć płyn z powietrzem :wink:
Najlepiej podstawić sobie coś, żeby płynu nie marnować.

Niektórzy też robią tak, że odkręcają korek od wlewu i czekają (oczywiście na odpalonym silniku). Warto też trochę ponaciskać na węże.

Przy odpowietrzaniu pilnuj, aby płyn był w zbiorniczku, bo inaczej Twoja robota pójdzie na marne !




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:03 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Ja nie wiem bo mam skuter chłodzony powietrzem ale czytałem kilka razy że się odkręca korek od wlewania płynu i musisz go odpalić i musi trochę pochodzić tak. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:12 
Dołączam się do pytania.

@UP: byliście szybciej.


Ostatnio zmieniony 22 paź 2011, 16:13 przez arek95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Już robiłem na wszystkie sposoby. Dmuchałem w zbiorniczek, wciągałem powietrze z niego, dusiłem na węże, odczepiałem wężyk ten co idzie od cylindra do gaźnika... Nie mam już sił na niego. I próbowałem na odpalonym i na zgaszonym. Niekiedy stan wody się podnosi, że aż się wylewa a niekiedy brakuje. Jak zabraknie to doleję i po chwili wszystko się wylewa zbiorniczkiem..




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Najprostszy i najszybszy sposób a zarazem skuteczny to odkręcenie korka na odpalonym silniku. U mnie zawsze działa :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
DumDum pisze:
Najprostszy i najszybszy sposób a zarazem skuteczny to odkręcenie korka na odpalonym silniku. U mnie zawsze działa


Tylko, że u mnie wylatuje woda jak jest na odpalonym...




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
ziuta94, może za dużo jej masz?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 17:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
DumDum pisze:
ziuta94, może za dużo jej masz?


Za dużo na pewno nie. Ponieważ woda wgl nie krąży.




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Jak nie krąży, to się pompą wody zajmij, albo sprawdź czy nie masz zapchanych przewodów/chłodnicy/cylindra...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 18:42 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Odkrec mały dekielek pompy i sprawdz wirnik moze sie ukrecił (od metalowej czesci odczepił sie plastikowy wiatraczek) Mi już sie raz tak stało jak sie wirnik ukrecił i nie pompowało cieczy nie było obiegu.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
No to panowie tak :mrgreen:. Odkręcam pompe wody i mówię może się zakleiła kamieniem bo miałem wodę zamiast płynu. Odkręciłem ją i okazała się jak nówkaObrazek. Mówię to może się wychaczyła od tego koła co przychodzi do iskrownika, pokręciłem tym wirniczkiem a on luźno chodzi, już chciałem rozkręcac całą obudowę ale pomyślałem żeby spróbwac wyciągnąc ten wirnik. Gdy chciałem wyciągnąc całosc okazało się, że wirniczek odczepił się od tej tulejkiObrazekObrazek :roll:. Jutro wkleję na super-glue albo jakiś inny dobry klej i po sprawie :cool:. Dzięki Panowie za wszelką pomoc :)




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Tak jak mówi Ciochan, najprawdopodobniej masz ukręcony wiatraczek w pompie wody, lecz czy jesteś pewien, że węże są prawidłowo podłączone?

Pozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
blackrox pisze:
Tak jak mówi Ciochan


Nawet nie widziałem tej wypowiedzi :P. Ale miał rację :)

blackrox pisze:
lecz czy jesteś pewien, że węże są prawidłowo podłączone?


Tak na 100% są podłączone poprawnie, ponieważ sprawdzałem na takiej stronie co było pokazane co i jak składać.




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ja miałem kiedyś starą aprilie sr 50 99r LC, miałem podobny problem lecz przyczyna była zupełnie inna, w przewodzie była dziura i nie wiem jakim cudem ale na odpalonym silniku nic nie ciekło, na zgaszonym też, a gdy silnik była zgaszony to jakimś cudem powietrze zasysało się do przewodu, kiedy nie wiedziałem jaka przyczyna była to cały układ chłodzenia wymontowałem i wtedy się na ten przewód natknąłem, wymieniłem go i już problemów nie było, rok później aprilie pogoniłem w ludzi i kupiłem sobie cpi :D szkoda że nie lc ale daje rade




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 23:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
ziuta94 pisze:
Jutro wkleję na super-glue albo jakiś inny dobry klej i po sprawie :cool:


Nie radzę kleić. Lepiej było by rozwiercić i rozgrzać i wsadzić jakiś trzpień.
A najlepiej kupić nowy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 23:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
DumDum pisze:
Nie radzę kleić. Lepiej było by rozwiercić i rozgrzać i wsadzić jakiś trzpień.
A najlepiej kupić nowy.


Czemu nie kleic?




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 23:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Szybko odpadnie. Łatwo wtedy zatrzeć.

Najlepiej sklej ale wcześniej wsadź tam jakiś trzpień. Tylko nie jak mówiłem wcześniej rozgrzewając. Bo zapomniałem że to tworzywo sztuczne, które nie wytrzyma podgrzania :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 0:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a bym kupil zestaw napawczy i miec spokoj




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 20:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Miałem kiedyś w maladze ten sam problem. Skleiłem i jest git. Niestety nie pamiętam jaki to klej był..

Te nowe reperaturki są cienkiej jakości. Najlepsze są te seryjne.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy