Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2016, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Miałem Airsalka ale przytartego + Next R i 14mm gaźnik = 7 PS do 85km/h A ten był założony po portach.

Bez sensu MK1 i bez sensu MHR 2 do Airsala bez Porta, a Romano poszło w świat :cool:




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2016, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
No właśnie Mk I przeróbki ... a to za bardzo dobre nie jest.No dal tego bym sprzedał bo to za mocne do sporta,niby mam okazje kupić zwykłego Airsala 70 w bdb stanie bez porta i coś pokroju c16 by wpadło.Niby jak to piszą ze Airsal moze wyciągnąc 14km z dobrym osprzętem ale to mi się nie widzi.Jak by nie było ten wydeszek mhr pod 14 legalnie chce sie kręcić tak wychodziło u mnie :wink:
Dużą masz różnice miedzy Airsalem a Malossim co miałeś ? :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
Coś masz porta źle zrobinego :( , zależy jak zjadł , daj jakieś jpg tłoczka :wink:




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
No tak mi sie to wydaje ze to coś z portem.. Bo przed portem zrobiłem 1000km bite i lekko nie miał bo dostawał i po ściągnięciu do porta cylinder był w idealnym stanie.A po porcie sie zaczęły cuda :/
Bede miał czas to rozbiorę i zdam relacje




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Ale Wy to sie ogadacie, w kolko jedno i to samo, wiecej gadania niz jazdy :mrgreen: podniecacie sie jak nie osiągami to obrotami, twardoscia sprezyn i kosmiczną lekkoscia rolek jak by to powodowalo usterki. Fakt obroty tak wysokie to jakaś porazka ogolna i dramat w jednym wiedz dziwi mnie ze ten projekt jeszcze istnieje na ziemi a nie w kosmosie :wink: Strony tematu sie nabijaja w kolko jednym i tym samym bełkotem, zamiast od razu wywalic ten set w kosz i zalozyc cos "normalnego" bez zbednych nerwow, kosztow i pierdzielenia w kolko ze musze to zrobic, zrobilem i jeszcze gorzej, znow szlak trafil to i tamto. Załamka :? Wchodze tu i czytam od czasu do czasu i nic sie nie zmienilo, narzekania ciag dalszy :mrgreen:

Dla czego zrobilem swapa na mhr alu/zeliwo i bez dotykania jezdzilem sezon i z nudow zmienilem na StreetRace ktorym bez dotykania jezdzilem kolejny sezon ktorego to zmienilem na Mk1 ktorym przejechalem do teraz ok 1000km bez nazekania itp itd? To Jest w sumie ponad 6k km na 2T po swapie 3 lata temu z osiagami realnymi podkreslam a nie wirtualnymi o ktorych mozna poczytac w tym temacie, wystarczy wejsc na temat i poczytac czy sobie ogladnac zdjecia filmy. Tutaj od samego poczatku kazdy kolejny post to kolejny jeszcze większy problem. Chyba najwyzszy czas zalozyc cylinder i wydech bez czarow wyregulowac w godzine i skupic sie nad iloscia paliwa w baku a nie awariami i regulacja bez konca. Wiadomo nikt nikogo nie zmusza do czytania tego i tamtego ale no ludzie, ileż można :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
eldo, każdy jest inny , ja pomimo wielu zatarć i tak walcze na racingu z wydechami poziomu c21 bo to lubie poprostu :wink:




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Kazdy jest inny w jakim sensie? Przecież obecnie tez mam racinga z reszta 3-ciego z koleji i cudow nie ma z regulacja czy to na C20 czy spawaku gdzie mozna sie bylo spodziewac jaj do kwadratu. C20, C16 czy inny gotowiec z tego przedziału to wydech ktory sie zakłada, daje gaznik 21 na dyszy 092-105, rolki 3,5-4,5 i tyle w temacie bo jak cyl i wydech ma miec max moc przy 12k rpm to nie przy 14k bo to jest przepasc i chora granica obrótw! Za duzo mialem do czynienia z racingiem zeby tego nie rozumieć i walkowanie tematu przez pol roku z zerowym efektem jest dla mnie conajmniej smieszne :wink: Jedyna zmienna to jest fakt ze to nie PG ale zasada dzialania idento wiec cudow nie ma :wink: Nie wyobrażam sobie zmiany oryginalnego cylindra oraz wydechu na sport/racig bez choć by ułamka zajawki w tym temacie więc raczej każdy kto robi tjun musi to lubieć :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Wszystko mi grało do czasu zrobienia porta ,idealnego projektu nie musze miec pisze wszystko co I jak a jesli chodzi o naped to pg a kymco to dwa rozne tmt.Regulowalem i skladalem nrg mc3 na racingu koledze wszystko prosto latwo i dostepne skladalem to 4 dni z regulacjami i po tym dwa sezony bez awarii i to mnie sklonilo do budowy kymco na racingu.Po porcie max moc miala byc 12/13k a z wydeszkiem Mhr najwieksza ukazywala sie 13:200/700.Nie wiem co dokladnie sie stalo no nie rozbieralem tyle co przez okno patrzylem jak chce odpalic to slysze jakies tarcie ,brak luzow na wale odpalil ale zgasilem go odrazu.




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Aa pytałeś Malossi vs Airsal Ported, na RS2 8.5PS około a Airsal ported pod 10km.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2016, 15:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
To tak dziś gdy zajzalem do garażu patrzę kaluza pod nim paliwo .. okazało się że rozwalilo uszczelniacz od strony zapłonu i tak samo od strony wariatora zaczęło się lać z niego.Wyciągiem uszczelniacze wydmuchalem i wam zaczal się ciężko kręcić do przodu do tyłu nawet ok.Nie czekałem sposcilem płyn i ciagam głowice itp.Wychodzi na to że coś wpadło do cylindra.Tłok na ogolo w bdb stanie pierścień też i cylinder praktycznie tak samo oprócz strony wydechowej po palcem czuje rysy ...Narazie nie wiem co z tym będę robił , jak wal jest ptrzytarty to nie składam tego.Jak mam kupować nowy wał,cylinder,łożyska,uszczelniacze,uszczki itp to taniej wyjdzie mi swap silnika :) nie wie co z tym narazie stoi w garażu.Jak by coś to
Wydech Malossi MhR team
Wariator Malossi Mhr
Sprzęgło Malossi Fly
Dzwon Tec cnc
Dzwon Malossi
Przeciwtalerz Naraku V2
Pasek malossi x2 dayco
Gaźnik tec 21 + krociec nad koło gratis stożek
Pompa wody Bosch
Dwie oryginalne chłodnice p/g
To wszystko na sprzedaż jak by ktoś był chętny :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 0:02 przez bogus1262, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2016, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Widzę, że sam zostanę na 'rynku' bo się rozsypie. :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2016, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2015, 19:34
Posty: 434
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Aprilia SR
Ehhh zatrałes i odrazu swap albo na sell .. Ludzie w projektwch nie mozna sie poddawac . Zobaczcie na mnie kupilem z malossim zatartym . Okazalo sie ze do wymiany wał łożyska uszczelniacze cylinder tłok pierscienie itd . Do tego paeek nowy rolki docisk itd . No i cały remont . Ale wato !!!

Nie poddawaj sie rób generalke i smigaj prosze :)




_________________

Aprilia Sr'ka By Macieek
aprillia-sr-50-70-by-macieek-nowe-lampy-t415051.html
Wpadniesz do Sr'ki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2016, 23:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Typowe: robią, nie dbają, psuje się, sprzedaż..... jak się dba tak się ma. Trzeba umieć wybrnąć z sytuacji, szybko myśleć np.: wkurza cię psujące się LC to przerabiasz na AC a nie sprzedajesz (to przykład taki). Głupotą jest sprzedaż po inwestycji kilku tysięcy gdy wystarczy wpakować +-500zł żeby jeździł. Rozumiem że wiele osób ma inne rzeczy do kupowania (samochód, itp) niż części do tych pierdółek ale jeśli to są małe koszta patrząc na wzrost korzyści to warto! Sprzedać można ale ciąg powinien być taki: mam hajenda, psuje się, sprzedaję/wymieniam coś i mam kasę na naprawę (np. daję słabszy cyl), dalej coś padło - sprzedaję przedłużki/nadkola i inne pierdoły i za to kupuję to co padło - jeżdżę dalej aż dojdę, że zostanie mi seria a wtedy można pomyśleć ile ja km na tym zrobiłem....po prostu jest to odwrócenie fazy tuningu. Ja przez 7 lat tyle kasy wwaliłem w te 2kółka, że .... i nadal mnie ciągnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2016, 0:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
No może może HuBBaN ;3 nie wiem sezon się skończył więc mam czas na przemyślenia itp.No to ja cały silnik złożyłem sezon temu :) cylinder po porcie nowy wał lozyska ,nowy napęd itp heh i tyle mi z tego ze znów trzeba remont :P
Co do tego to się nie zgodzę jak się dba tak się ma ,człowieku nawet nie wiesz ile serca i wszystkiego w to włożylem mam długą historię z tym motorkiem bo od 2009 od nowości :P
Cylinder to da się uratować honowanie wystarczy ale tlok.. Nie mogę dostać nigdzie z selkacjami tloka.Teraz na nominale nw 0.06 chyba jest a po honie z nominalem bedzie z 0.08/9 ? Tak się mi zdaje i to ze tu by pasowały łożyska c4 a są tylko c3 NTN. A co do tego to na pewno nie wrócę do Ac i każdemu z czystym sercem polecam LC :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2016, 11:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Może rzeczywiście lepiej sprzedać bo nie rozumiesz moich przykładów podanych wyżej. Zwykle nie komentuję w tym dziale ale sporo uwag mnie zaniepokoiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2016, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Nie chodzi o to że nie rozumiem ...
Tylko mam już dość szukania części których i tak nie ma do tego modelu i płacenie 2x tyle co roxa itp nie chodzi o pieniądze bo tego się nie liczy tylko o brak części przez które jest niemożliwe uzyskanie 100 % mocy ,przełożenia itp.Chcąc tak wysoko kręcić silnik są potrzebne łożyska c4 których nie mogę dostać bo moc jest najwyższą uzyskuje przy 13500.Z c3 przez temp i tak wysokie obroty łożysko się bardziej rozszerza i prowadzi to do spadku mocy i zacierania się elementów pracujących .Na 99% skaldam silnik na racingu dalej ,wstępnie wychodzi ze honowanie pomoże ,nowe łożyska na wał i nowy pierścień nominalny i ten tłok co jest teraz praktycznie nowy bo nie jest uszkodzony a tłoka z selekcjami do Airsala 70 nie dostanę ,nowe uszczelniacze i uszelki i silnik powinien chodzić .




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2016, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Ja wiem i tak, że odpuścisz, powiem Ci tylko tyle że mnie ciągnie do biegówki na BB ale popisałem ze Scootem i namówił mnie, żebym skończył. Można dobre wyniki osiągnąć. Muszę skończyć Kymco, bo lubie mieć jedyny skuter w tym przypadku Kymco na mocnym secie. Myślałem, że będę miał konkurencję a tu dupa.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2016, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
To by było najlepiej sprzedać teraz całość na częśći bo dobrze bym wyszedł za to i kilka propozycji na wiekszość części mam wiec no.Cylinder jest do odratowania wiec jest okey a mam znajomego co za 400zł wstawi tuleje razem z tłokiem dobranym itp to tak nawiasem.Mam już pomysł i myśli jak skonczyć napęd w kymco na 99 bo do szcześcia brakuje tylko korka s6,malossi ale ten co mam bedzie zmodernizowany tak samo przeciwtalerz :P
Prawie to sobie porobię w miedzy czasie jak bede czekal na cylek ,łozyska itp.Skończę to bo za długo czekam juz na ten kawałek papierku z hamowni :( i to mnie trzyma przy tym zeby to skonczyć bo za dużo juz zrobilem przy vitce.Mnie tak samo kusi na biegi ale to na pewno 250 + wpadnie.Ale tak czy owak Vitka raczej zostanie sprzedana po złożeniu bo utrzymanie tego nie jest tanie sam dobrze wiesz HuBBaN to jest wysilona jednostka nie zwtklła 50-ątka ktora zrobi 15/20 tys km :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2016, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Wiem wiem. :) Ale po zdaniu prawka skuter już nie będzie daily także skończę go i zadziwię jeszcze pare osób, czy będzie to trwało dłużej czy krócej :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2016, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Heh no takk :D Ale jednak bardziej sieszy jak takim nie pozornym motorkiem można zrobić nie jedno auto i większe Moto :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy