Witam
Chciałbym wam przedstawić mojego skutra Piaggio Nrg Power DD rocznik 2012. FULL SERIA
Kupiony pod koniec wakacji 2012 r. w Piasecznie
Niestety zaraz po kupnie nie były robione zdjęcia,do pory gdy był wypadek.
Zdjęcia (po wypadku)
Są na nim tylko części i troche skutra
Niestety nie było jeżdżenia przez rok,po tym zabrałem się za zamówienie plastików.
Po dostaniu zamówienia od mieloch'a.
Zdjęcia po (zamówieniu)
Dane Techniczne
Zbiornik: 8l
Moc: 4 KW (6 koni)
Hamulce: Przód tarcza,Tył tarcza
Chłodzenie: Ciecz
Rozruch: Elektryczny i Nożny
Suwy: 2
PLANY
(Aktulizowane)Optyka Lusterko Stage 6 Czarny Połysk
√ Podnóżki Stage 6 SSP
√ Nakładki na dźwignie hamulca Stage 6 Pomarańczowe
√ Ryfle z napisem NRG
√ Nóżka boczna buzetti
√ Lampa Str8 Black Line z kierunkami
√ Nakrętki na wentyle Malossi MHR
√ Podwyżka Stage 6 SSP Carbon
√ Custom Tyłu
√ Starter nożny Stage 6 SSP
× Nadkole Kiesler Evo II
× Przemontaż rejestracji do przekładni
√ Nakładka pokrywy Str8 Chrom
× Przednia lampa Black Line
× Mechanika Gaźnik Dell'orto 17,5 (Dysza 65,Iglica A7)
√ Filtr powietrza Polini
√ Wariator Malossi Multivar 2000 (5,5 g Polini)
√ Wydech Polini For Race
√ Świeca NGK BR9ES
√ Dzwon Stage 6 WingCooler
√ Zawór membranowy Hebo
√ Ssanie ręczne Motoforce
√ Sprzęgło Polini For Race 3g
√ Sprężynki żółte Polini
√ Porting seryjnego cylindra
√ Spręzyna Centralna S6 Medium
√ Pasek Malossi Special
√ Wentylator Motorforce
√ Króciec Viton + Double Layer Mini
× Gas Box Stage 6 Chrom
×W końcu znudziła mi się jazda,jeżdżąc 50 km/h,ściągnięcie blokady znacznie poprawiło teraz v max osiąga do 75km/h,leciałem 82km/h
Jako też jeszcze są "ślepe kiszki przy wydechu" blokują one nadal skuter
I oto do was pytanie czy warto zaspawać dziury po czy lepiej odrazu kupić nowy wydech ?
Również nadal jest blokada na gaźniku i membranach czyli nie obędzie się bez regulacji gaźnika.
Doszły Dysze,Iglica,Rolki,Sprężyna i Filtr
Wkrótce zostaną one zamontowane.