Witam
Chciałbym wam przedstawić mojego skutra Piaggio Nrg Power DD rocznik 2012. FULL SERIA
Kupiony pod koniec wakacji 2012 r. w Piasecznie
Niestety zaraz po kupnie nie były robione zdjęcia,do pory gdy był wypadek.
Zdjęcia (po wypadku)
Są na nim tylko części i troche skutra



Niestety nie było jeżdżenia przez rok,po tym zabrałem się za zamówienie plastików.
Po dostaniu zamówienia od mieloch'a.
Zdjęcia po (zamówieniu)







Dane Techniczne
Zbiornik: 8l
Moc: 4 KW (6 koni)
Hamulce: Przód tarcza,Tył tarcza
Chłodzenie: Ciecz
Rozruch: Elektryczny i Nożny
Suwy: 2
PLANY
(Aktulizowane)Optyka 
Lusterko Stage 6 Czarny Połysk
√ 
Podnóżki Stage 6 SSP
√ 
Nakładki na dźwignie hamulca Stage 6 Pomarańczowe
√ 
Ryfle z napisem NRG
√ 
Nóżka boczna buzetti
√ 
Lampa Str8 Black Line z kierunkami
√ 
Nakrętki na wentyle Malossi MHR
√ 
Podwyżka Stage 6 SSP Carbon
√ 
Custom Tyłu
√ 
Starter nożny Stage 6 SSP
× 
Nadkole Kiesler Evo II
× 
Przemontaż rejestracji do przekładni
√ 
Nakładka pokrywy Str8 Chrom
× 
Przednia lampa Black Line
× Mechanika 
Gaźnik Dell'orto 17,5 (Dysza 65,Iglica A7)
√ 
Filtr powietrza Polini
√ 
Wariator Malossi Multivar 2000 (5,5 g Polini)
√ 
Wydech Polini For Race
√ 
Świeca NGK BR9ES
√ 
Dzwon Stage 6 WingCooler
√ 
Zawór membranowy Hebo
√ 
Ssanie ręczne Motoforce
√ 
Sprzęgło Polini For Race 3g
√ 
Sprężynki żółte Polini
√ 
Porting seryjnego cylindra
√ 
Spręzyna Centralna S6 Medium
√ 
Pasek Malossi Special
√ 
Wentylator Motorforce
√ 
Króciec Viton + Double Layer Mini
× 
Gas Box Stage 6 Chrom
×W końcu znudziła mi się jazda,jeżdżąc 50 km/h,ściągnięcie blokady znacznie poprawiło teraz v max osiąga do 75km/h,leciałem 82km/h
Jako też jeszcze są "ślepe kiszki przy wydechu" blokują one nadal skuter
I oto do was pytanie czy warto zaspawać dziury po czy lepiej odrazu kupić nowy wydech ?
Również nadal jest blokada na gaźniku i membranach czyli nie obędzie się bez regulacji gaźnika.
Doszły Dysze,Iglica,Rolki,Sprężyna i Filtr







Wkrótce zostaną one zamontowane.