Dzisiaj jest 12 mar 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2010, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A więc mój problem wygląda tak, że nie mogę wyregulować obrotów, gdyż są cały czas wysokie.
Ta śrubka od dostępu powietrza, jest wkręcona na maksa, a skuter ma obroty od 4 tys w górę.
Co mam zrobić ?
Filtr powietrza i gaźnik niedawno był czyszczony, ok tygodnia temu..




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Pniewus, śrubką od mieszanki (powietrza) nie reguluje się prawidłowo obrotów tylko mieszankę, i powinna być wykręcona o ok 1.5 lub więcej obrotu an ie na max wkręcona, większa śrubka ze sprężynką jest od obrotów, jak ją będziesz wykręcał to obroty zmaleją ..




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja kręciłem taką śrubką daną na skos bodajże gwiazdka.
A ta od mieszanki to jest raczej płaska i znajduje się pod wężykiem z olejem..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Pniewus, no to wykręć tą śrubkę na gwiazdkę bo wkręcona daje duże obroty a wykręcona małe ;] albo poczekaj aż przeczyta ten temat pan przemądrzały z keewayem-huricanem bo on wszystko wie najlepiej i od razu ci mówie, jak napisze że źle ci radze to nie wiem co z nim zrobię xD !!




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 21:58 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No właśnie, ale ja gaźnik regulowałem sporadycznie raz na miesiąc i raczej wiem która śrubka jak ma iść.
Z tego co wiem to gdy jest WKRĘCONA to się obroty ZMNIEJSZAJĄ, a gdy się ją WYKRĘCA to obroty idą w górę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 22:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Pniewus, no może i tak. moze mi się pomyliło ;) ale jak nie da rady ustawić obrotów tąśrubkąod obrotów to musisz wyregulować bo pewnie za duzo dawkę paliwa dostaje




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 9:44 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Ja w swoim hurricanie mam tak że gdy tą śrubkę z sprężynką wykręcam to zmniejszają mi się obroty. Pamiętaj żeby po każdym odkręceniu pogazować trochę :D




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 12:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
no właśnie też mi się tak wydawało że jak się wykręca to się zmniejszają ale pisał inaczej to nie chciałem na kolejnym temacie afery robić bo już mnie krew zalewa ;p




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 13:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
W każdym gaźniku z jakim się spotkałem było zawsze tak jak pisze Jakub3195.
Możliwe, że Pniewus po prostu nie umie regulować gaźnika, a się kłóci.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Regulowałem gaźnik już wiele razy i jakoś mi się udawało bez problemu.
Teraz robię tak samo jak zawsze i jakoś nie chcą mi się zmniejszyć obroty.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
bo masz źle wyregulowany ten gaźnik ? a nie gaźnie ci jak jedziesz pewna prędkością / nie muli na starcie ? moze masz za dużą dawkę paliwa/ lub za małą i nie da się obrotów wyregulować. spróbuj wszystko od nowa, i pamiętaj Śrubkąod obrotów w lewo kreć to zmniejszą ci sięobroty na 100% nie ma innej opcji




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 29 paź 2009, 11:13
Posty: 6
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Witam,

Czy to oznacza, że jak się kręci w lewo to mieszanka staje się uboższa (chodzi mi o gaźnik 4T w 139QMB) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 22:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
my mówimy o obrotach, ale jeśli kręcisz w lewo śrubką od mieszanki to tak, staje się uboższa w benzynę a bogatsza w powietrze. powiem że najlepiej przy regulowaniu gaźnika wkręcić najpierw śrubkę od mieszanki na max-a , później wykręcić ja o 1.5 obrotu, i jeśli będzie za dużo paliwa (bedzie czuć jak muli) to odkręcać o 0.5 obrotu w lewo i przejeżdzać się i sprawdzać, sprawdzajcie też podczas regulacji na nóżkach centralnych jak to wchodzi i schodzi z obrotów wszystko. przy regulacji gaźnika obroty dajcie na najmniejsze aby nie gasł i jeśli bedzie gasł to powiększać lekko, wtedy będziecie czuli co się dzieje podszas regulacji ;p jest poradnik co do regulacji w dziale "Zrób to sam"




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Pokręciłem wszystkimi śrubkami i jakoś udało mi się ładnie wyregulować gaźnik.
Dzięki za pomoc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 23:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
no spoko ;d




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy