Dzisiaj jest 07 lip 2024, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2009, 12:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Tak jak w temacie. Widziałem kiedyś fotkę gaźnika wypolerowanego od wewnątrz na lustro. Co o tym myślicie? Podnosi to w jakiś sposób osiągi czy to jedynie taki "bajer"? :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:04 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
minimalny przyrost mocy wręcz nie odczuwalny




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Bajer i z nudów można zrobić. Jak ktoś zaraz zacznie pisać o zawirowaniach powietrza to go jako pierwszy wybrecham.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Wypoleruj i się sam przekonaj, zawsze to coś. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
A więc mówisz br3w, że to nie ma nic wspólnego z osiągami tak?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Ja nie widze żadnego sensu gaźnik sam w sobie ma gładką powierzchnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sorry za odkop, w takim razie skoro to nie opłacalne to dlaczego w poczciwych Fiatach 126p poleruje się gardziele gaźnika, zaostrza przepustnice i poleruje dyfuzor co poprawia elastyczność, poprawia pracę silnika i zmniejsza spalanie o kilka setek?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
No tak, ale 650 i 50 to troszkę różnica.


EDIT: I nie porównujmy technik odlewu do tych 30 lat temu z dzisiejszymi.
Wtedy nie starano się z tego poczciwego maluszka wycisnąć 90km.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 15:19 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 19:48
Posty: 117
Lokalizacja: Brzeg City
Pojazd:
Ja ostatnio swojego wypolerowałem na lustro i czuć różnice




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ita ... a_50/70347 ''Żółtek"

http://www.youtube.com/watch?v=AcBu_hRqiUA Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:15
Posty: 2
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
No tak, ale 650 i 50 to troszkę różnica.


Jakieś 600 hehe, co do polerki po tym zabiegu następuje wzrost osiągów - albo to tylko efekt placebo :wink: Bądź co bądź właściciel jest dumny że zrobił wszystko co można dla poprawy osiągów silniczka. Pzdr

Djpatrix2000 pisze:
Ja ostatnio swojego wypolerowałem na lustro i czuć różnice


A może przy okazji przeczyściłeś gaźnik ?


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 15:11 przez mirekf0263, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 19:48
Posty: 117
Lokalizacja: Brzeg City
Pojazd:
mirekf0263, To też przy okazji




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ita ... a_50/70347 ''Żółtek"

http://www.youtube.com/watch?v=AcBu_hRqiUA Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Djpatrix2000 pisze:
mirekf0263, To też przy okazji


To masz odpowiedź, dlaczego wzrosły osiągi.

Nie wierzę, że spolerowanie gaźniczka coś daje, bo spójrzmy na to z logicznego punktu widzenia. Paliwa wcale więcej po takiej operacji nie przepłynie przez gaźnik.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
Paliwa wcale więcej po takiej operacji nie przepłynie przez gaźnik.

Jeżeli lepiej się ślizgnie to teoretycznie przepłynie. Tylko pytanie ile. Litr przez 50k kilometrów?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Booyaka pisze:
ToMiX156 pisze:
Paliwa wcale więcej po takiej operacji nie przepłynie przez gaźnik.

Jeżeli lepiej się ślizgnie to teoretycznie przepłynie. Tylko pytanie ile. Litr przez 50k kilometrów?


Kurde, czyli operacja jest opłacalna! Zwraca nam się 9 zł za dyszę o X większą :mrgreen:




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Więc nie pisz, że nic nie daje :wink:
Idąc dalej Twoim tropem da też większe spalanie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Booyaka pisze:
Więc nie pisz, że nic nie daje :wink:
Idąc dalej Twoim tropem da też większe spalanie.


Reasumując: to nie ma większego sensu.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 19:48
Posty: 117
Lokalizacja: Brzeg City
Pojazd:
Ja kupiłem dysze 86 potem 70 a mam 60 i przy niej zostanę, paliwo leci szybciej ale po polerce nie wzrasta spalanie jak po dyszy innej. zależy jak jest iglica ustawiona jeszcze.
(lepsze osiągi = większy koszt paliwa)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ita ... a_50/70347 ''Żółtek"

http://www.youtube.com/watch?v=AcBu_hRqiUA Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 21:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
a po której stronie się poleruje ? od strony gaźnika czy od strony króćca :?:




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 9:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
od strony filtra napewno ale czy dalej to nie wiem




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 13:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Polerujesz wszystko przez co przepływa mieszanka. Nie poleruj przepustnicy bo możesz zebrać chociaż setne materiału które będą powodowały lewe powietrze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 13:33 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy