Dzisiaj jest 31 sty 2025, 16:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2012, 21:06 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Od jakiegoś czasu zastanawiam sie zrobienie z Chinskiego cylindra 70ccm AC 2T Minarelli jakiegos Racinga.
Plany:
Porting
I tu czekam na wasza opinie bo myslałem nad Tlokiem jednopierscieniowym ale od czego bedzie pasował? Ogolnie myslałem ze od silnika AM6 ale na sworzen 12mm. Chyba ze ktos zapoda linki do AM6 na sworzen 10mm. Co myslicie o tym projekcie?

Jezeli pomyliłem dzial to proszę o przesuniecie, Pozdrawiam Siwy




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 9:32
Posty: 213
Lokalizacja: FSL
Pojazd:
AM6 ma tylko 12mm ;)




_________________

CO ZA CZUBY SĄ NA FORUM :D
kombinator pisze:
siema mam pytanie ile ta oto Yamaha jest warta. na chodzie,zarejestrowana 2003r lc. C:/Users/ACER/Desktop/43473191_3_644x461_yamaha-aerox-motocykle-i-skutery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:33 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
A jakies inne tłoki jednopierscieniowe zeby pasowal do Cylindra 70ccm WM




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
Weś se odpuść.To jest żeliwo czy alu.Bo jak żeliwo to nw po co chcesz tłok jedno pierścieniowy wsadzić.Z tego nigdy nie zrobisz racinga tzn moc bedzie niższa a żywotnośc na pewno się zmniejszy po twoich zabiegach.




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:47 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
to jest zeliwo. Czemu jedno tlok mam odpuscic?




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ja miałem w żeliwie tłok jedno pierścieniowy, w cylku SKZ Evo 70cc i jakoś nie było problemów z mocą czy coś:) Zawsze możesz kupic lozysko redukcyjne z 12/10.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:39 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
navi777, ale sworzen jest przy am6 12. A ja w neosie mam 10mm. Mozna jakies linki tłokow ktore beda pasowac do mojego cylindra. Najlepiej jak najtajszy.




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
siwy, no własnie w am6 jest 12mm a Ty masz 10mm wiec kupujesz lozysko redukcyjne i po sprawie ;)
Bela, jak nie zrobi racinga jak zrobi.lol. nawet na dwupierscieniowym tłoku po zmianie kanałow katów otwarcia itp. moc bedzie podobna ;) kto wie moze i wyzsza.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
mati7374 pisze:
siwy, no własnie w am6 jest 12mm a Ty masz 10mm wiec kupujesz lozysko redukcyjne i po sprawie ;)
Bela, jak nie zrobi racinga jak zrobi.lol. nawet na dwupierscieniowym tłoku po zmianie kanałow katów otwarcia itp. moc bedzie podobna ;) kto wie moze i wyzsza.



Coś sie pomylileś jak on ma 10mm to jak da rade włożyć tam sworzen 12mm co ?? Musiał by dac wał do roztaczania.
Najlepiej tłok 2 pierscieniowy załóz nie możesz sobie szukac tłoka do rozmiarze sworznia muszi miec podobne wymiary tzn od sworznia do denka bo jak bedzie wyższy to będzie o głowice walił. Jak chcesz to możesz pobawic się ale daj komus kto robi cylindry bo same zrobienia okna wydechowego nie starczy, jeszcze płuki trzeba zrobic a mini szlifierka jest ciezko je zrobić.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 0:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
szymonkopa, fakt niedoczytałem ;) sorki xD ale hmm jak chce zrobic porting na midrace/racing to wymiana wału obowiazkowa wiec wa 12mm przydaloby sie kupc ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 10:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Z gów** bata nie ukręcisz :) Midrace może jeszcze zrobisz ale racinga na pewno nie.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 11:56 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Zobaczę czy tłok hebo będzie pasował[/u]




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 11:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Zrobi bez problemu. Tylko jeśli chce wsadzić "jak najtańszy tłok" to długo to nie pojeździ... Szukaj przynajmniej meteora. Porting cylindra to najmniejszy problem. Większy może być z dobraniem stopnia sprężania ( odległości tłok wgmp-głowica, czyli pojemności tulei i głowicy nad tłokiem w gmp) żeby to jakoś jeździło :) Same okna to nie wszystko :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 12:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Marcin194, sugerujesz, że musi być też komora spalania o odpowiednim kształcie i rozmiarze ? Czy tylko o squish ci chodzi ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:32 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Kod:
Zrobi bez problemu. Tylko jeśli chce wsadzić "jak najtańszy tłok" to długo to nie pojeździ... Szukaj przynajmniej meteora. Porting cylindra to najmniejszy problem. Większy może być z dobraniem stopnia sprężania ( odległości tłok wgmp-głowica, czyli pojemności tulei i głowicy nad tłokiem w gmp) żeby to jakoś jeździło  Same okna to nie wszystko


Każdy pierniczy że porting to prosta rzecz ale... mylą się po całości. Wręcz przeciwnie łatwiej zepsuć niż zrobić. Może na kartce będziesz miał narysowane płuki, ale weź to odwzoruj na tuleji. Tani dremel będzie bardzo utrudnia sprawę (dobry to koszt ponad 500zł), a jak ręka Ci posunie się to, tuleja do kosza. Wróce do porting, jest go o wiele łatwiej popsuć niż wgl fabryka zrobiła, a żeby z tego "wyjść obronną ręką" trzeba mieć nie lada talent, tym bardziej że nie wszyscy podejmują się poprawy takiego rupcia(chodzi mi o niejednego portingowca czy coś) :lol: .

Sadze po autorze że nie bardzo kuma się w rzeczach prostych, jak pomiar tłoków, a już mu polecacie zrobić nie wiadomo co, jak sam kanał wydechowy powiększy dobrze to można uznać jego mini sukces.

Kod:
Większy może być z dobraniem stopnia sprężania ( odległości tłok wgmp-głowica, czyli pojemności tulei i głowicy nad tłokiem w gmp) żeby to jakoś jeździło 


jeśli ogarnie takie sprawy jak wam chodzi o porting kanałow, dorabianie kanału wydechowego (z 1 na 3 żeby jako tako miało to moc) to ogarnie także dobranie stopnia sprężania (czysta matematyka)



Z moich wiadomości to do minareli nie podpasują tłoki od: p/g, peugeot, honda bez mniejszych przeróbek.



Kod:
Od jakiegoś czasu zastanawiam sie zrobienie z Chinskiego cylindra 70ccm AC 2T Minarelli jakiegos Racinga.


Do neosa?

Kod:
Tlokiem jednopierscieniowym ale od czego bedzie pasował? Ogolnie myslałem ze od silnika AM6 ale na sworzen 12mm. Chyba ze ktos zapoda linki do AM6 na sworzen 10mm.


Po kija pana pchasz się w tłoki od am6 czy co. Zainwestuj tłok np: od stage6 racing. Daj tuleje do bardzo dobrego szlifierza i będziesz miał dobry tłok. Cena 200zł +-




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 15:35 przez Iniector, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Furian50 pisze:
Marcin194, sugerujesz, że musi być też komora spalania o odpowiednim kształcie i rozmiarze?


Dokładnie :) sam porting takiego cylindra nie wystarczy... Im wyższy stopień sprężania tym wyższa moc... Im wyżej stroimy cyl tym wyższy stopień sprężania powinniśmy zastosować. Oczywiście bez przesady... Dobrze jest gdy uzyskamy stopień sprężania pomiędzy 11:1 a 13:1 jednak występuje wtedy ryzyko pojawienia się spalania stukowego... Aby zopobiec temu zjawisku należy zastosować głowice o takim kształcie, który by powodował jak największe zawirowania mieszanki. Do tego należałoby stosować paliwo wyższej oktanowości.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 18:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Czyli nie ma tak łatwo. :) Autor niech da sobie z tym lepiej spokój bo nic z tego nie będzie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Podkreślam, że zwiększanie stopnia sprężania nie jest konieczne(Po prostu łatwiej wtedy uzyskać wyższą moc), a głowice współczesnych silników mają odpowiedni kształt.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 20:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
No to jednak warto to zrobić :) Oj Marcin :D Porównując stare typy 2T np komar to one miały dość dużą, wąską i wysoka komorę spalania a we współczesnych silnikach masz zupełnie odwrotnie :) Toteż w jaki sposób miałoby sie przerobić tą komorę ? rozwiercić bardziej ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Tylko ze komary maja wysokie denko nowoczesne motory maja płaskie




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy