Dzisiaj jest 14 lut 2025, 14:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam.
Czy poprawią mi się osiągi, jeżeli założe przełożenia 9 obrotów dzwonu na 1 obrót koła?
Jeżeli tak, to v-max czy przyspieszenia? (o ile? ;p)




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !


Ostatnio zmieniony 25 lut 2011, 22:10 przez Xelir, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 22:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:58
Posty: 57
Pojazd:
v-max wzrośnie napewno natomiast o ile dobrze wiem to przyspieszenie lekko spadnie bo przełożenia są dłuższe.. ale wystarszy włożyć lżejsze rolki i jest git :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 23:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Poprawi się v-max

ale podejrzewam że jeśli nie masz jakiejś 70 to przyśpieszenie się pogorszy i to o dużo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Xelir pisze:
Czy poprawią mi się osiągi, jeżeli założe przełożenia 9 obrotów dzwonu na 1 obrót koła?

A możesz mi powiedzieć skąd takie kupić?
seb94 pisze:
ale podejrzewam że jeśli nie masz jakiejś 70 to przyśpieszenie się pogorszy i to o dużo

Też tak uważam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 11:32 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Przyśpieszenia na 100% się pogorszy bo już nawet przy 15/1 przy zmianie na 12/1 jest już różnica na 50 no chyba że masz jakąś 70 to może będzie ogarniać tzn przyśpieszeni będzie takie jak na serii ale prędkość wzrośnie o około 20 km/h .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 13:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Też przy zmianie przełożeń na dłuższe preferował bym zmianę rolek na lżejsze, żeby dobierały dobrze przełożenia ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Scratch, mam już rolki około 4,3 grama.
Trzeba będzie dać jeszcze lżejsze?




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 15:24 przez Xelir, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 16:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie powinny wystarczyć

ale przyspiecha i tak będzie mniejsza

w odblokowanym tgb są 12/1 i przyspiecha spada delikatnie w porównaniu z 15/1

do 70cc masz 10,5/1 i tu już tak 70 nadrabia to przyspieszenie bo na 50 by było do dupy

ty chcesz wziąć 9/1 (podejrzewam że to przełożenia z itala 125 od ziomka z tego forum)

no to 70 racing by się przydała

i nie wiem czy jest sens

bo może i by leciał te 90-95

ale silnik nie ma tyle siły żeby go do tylu rozpędzić

jedynie z górki

także zastanów się nad tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 17:20 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
seb94, co ty gadasz ja na seryjnej 50 - tce z ZX i wario Polini SC na przełożeniach 12/1 latałem 85 a teraz mam polini sporta 70 to 103 km/h :shock: ogarnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 18:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
raflik123 pisze:
seb94, co ty gadasz ja na seryjnej 50 - tce z ZX i wario Polini SC na przełożeniach 12/1 latałem 85 a teraz mam polini sporta 70 to 103 km/h :shock: ogarnia.



Cytuj:
ty chcesz wziąć 9/1 (podejrzewam że to przełożenia z itala 125 od ziomka z tego forum)

ale silnik nie ma tyle siły żeby go do tylu rozpędzić


czytajcie ze zrozumieniem

może ok i by te 100 poleciał

teoretycznie

bo praktycznie to ta 50 nie rozpędzi go do tylu

jak w rowerze zrób sobie najciężej to pod górkę czy cos to ci ciężko będzie

ale z górki pojedzie więcej

tak samo tu nie bedzie miał mocy żeby na prostej tyle wycisnąć

ale z górki poleci

te twoje 103km/h to gps'em może?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A jak bym dał jeszcze lżejsze rolki i jakieś inne sprężynki sprzęgła (mam niebieskie) to by się dobrze bujało? Może być nawet 80, ale zeby mial troche mocy. Ogólnie potrzebowałem przełożeń bo w moich chyba sie jakiś ząbek wykruszył, a że miałem okazje to kupiłem sportowe.

Ogólnie jak by się to bujało :
- sportowy wydech (Arrow) [zdjęcie jest w linku z PolskaJazda]
- te przełożenia 9/1
- jakieś rolki i sprężynki
- jakiś filtr stożkowy




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 18:16 przez Xelir, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 18:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
raflik123 pisze:
seb94, co ty gadasz ja na seryjnej 50 - tce z ZX i wario Polini SC na przełożeniach 12/1 latałem 85 a teraz mam polini sporta 70 to 103 km/h :shock: ogarnia.


Nie chcę ale muszę zasugerować że parę dni temu zmieniałeś pierścienie z nowych na nowsze, warunków chyba jako takich nie ma a ty się chwalisz v-maxem, chyba wyssanym z palca :wink: Full sporty TGB użytkowników forum osiągały 95km/h po grubych regulacjach, wątpię by u ciebie było jeszcze lepiej. Oczywiście mowa o przełożeniach 12/1.

Xelir, nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz, 4,3g to i tak już są lekkie rolki i powinno grać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
psikus, domyślam się że mówisz o moim TGB, mam przełożenia 15/1 .
Osobiście bałbym się zakładac przełożeń 9/1 nawet do mojego cylindra (S6 Sport Pro ported), bo przyśpieszenie zapewne nie byłoby dużo lepsze od serii . Do tego jeśli są to przełożenia od Italjeta będziesz zmuszony kupic oryginalny dzwon od Italjeta/ Katany, a to wyklucza sportowy dzwon, ponieważ takiego brak do wałka sprzęgła w tych skuterach :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 20:06 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
psikus, ten Poliniak to jest już mój drugi bo jak kupiłem skuta to to pół roku zmieniłem na poliniego później polatałem na nim z 5 tys po czym był już do szlifu i go sprzedałem ale chciałem popróbować sił w stuncie i miałem znowu serir a teraz po rocznej przerwie zakupiłem właśnie po raz drugi poliniego i przez to pytałem dlaczego pierścieni od razu dzwoniły a na tym zestawie nic na razie nie testowałem (znowu docierka )bo nawet nie jeździłem bo pizdzi:P


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 20:08 przez raflik123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy