Dzisiaj jest 02 gru 2024, 12:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2010, 12:06 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Złotopole
Pojazd:
Tu bede pokazywał mam przebieg swapu silnika u mojego brata od aprili sr do chińskeigo skutera thunder lux


W tej ramie siedzi:

-silnik minarelli horizontal LC (sr,aerox) Made in Italy:D
-cylinder POWER FORCE 70cc (moc około 9-11KM)
-wydech GIANELLI silencers
-wał RMS SPORT
-łożyska wału STAGE6 teflon
-uszczelniacze STAGE6
-gaźnik dellorto 21mm
-kruciec i membrana STAGE6
-wariator HEBO NG + rolki HEBO 4g
-pasek HEBO
-porting cylindra i głowicy

Przed swapem było tak:
Obrazek

A teraz jest tak;
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=MsBPsezFBCU 1 odpalenie silnika


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:42 przez Jacek6804, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 12:04 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Róznice miedzy silnikami minarelli a piaggio są minimalne za to duże róznice są w tym jak są utrzymane. Weźmy np nowego aeroxa i nowego runnera. po odpowiednim dotarciu i odblokowaniu różnicę będą niewielkie... Np rox może mieć lepsze przyspieszenie ale za to runner z v-maxa objedzie roxa.

A róznice w budowie Piggio łatwiej rozpołowić (tzn mniej pracy przy tym jest) Aczkolwiek czesto trzeba piaggio rozpoławiać (pompa wody miedzy karterami)
W minarelli pompa jest pod ręka aczkolwiek nie jest tak wydajna jak w p/g
W p/g pompa olejowa jest umieszczona w bardzo dobrym miejscu aczkolwiek jest napędzana paskiem razem z pompą wodną (paski lubią pękać) czytaj brak smarowania i chłodzenia moze sie okazać drogie w skutkach
W minareli skolei pompa jest w mniej dostepnym miejscu aczkolwiek trudno jest doprowadzic do zatrzymania jej pracy etc.
Niewątpliwa zaleta p/g jest ekstra dostęp do gażnika w przeciwienstwie do minarelli gdzie zazwyczaj trzeba zdjąć mase plastików.

Do minarelli jest multum cześci uzywanych ponieważ 3 czołowe marki rynkowe kożystały z takowych silników (aprilia yamaha malaguti)
Z p/g korzystały (piaggio gilera ) teraz do tych marek dolączyla aprilia.

Pracuje w warsztacie z moich obserwacji wynika ze silnik p/g najczesciej odwiedzają nasz warsztat i są do rozpołowienia (łozyska na wale rzadziej z powodu pompy wody )
Minarelli masowo pompy wody (głownie z powodu simeringu i łozyska padają na pompie)
Pod wzgledem szlifów itp jest mniejwiecej po równo.

tak ze temat p/g vs minarelli to temat rzeka zawsze prawda leży po środku.

Aha i minarelli ac bardzo łatwo przerobic na Lc
Z piaggio są pewne problemy ale dla chcącego nic trudnego.



Kolego od swampa radził bym ci wsadzić normalny wahacz (wahacz mozesz przyspawać bo bedzie miał amortyzacje) a każdy spaw przy napręzeniach pęknie niewazne czym i przez kogo pospawane pęknie. Ramy skuterów tez pękają jak amortyzatory wybite do konca




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 16:16 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Złotopole
Pojazd:
Jest już moduł, ale nie wiem czy łukasz juz odpalił na nim skutera, narazi dam pare fotek :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 12:21 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Złotopole
Pojazd:
Pare foć

zaczynamy ubieranie
Obrazek
jest juz spowalniacz ;]
Obrazek
takie tam
Obrazek
no i prawie skończony
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 17:56 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 19:42
Posty: 2
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
witam chcial bym sie dowiedziec jak dokladnie przerobiles ta elektryke bo ja tez kupile silnik minareli i chcem zmienic ale niewiem co z elektryka jak to zmienic modul mam kupiony juz wiec tylko pytam sie jak przerobic prosze o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 12:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
ty masz z tyłu hamulec tarczowy?




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Chciałby się dowiedzieć co dalej z projektem :) (ciekawość) ale widzę ze autor postu nie dal filmiku a ni osiągów nic :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 14:41
Posty: 61
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd:
Jacek6804, ej czy ty tu przerabiales mocowania bo spyszalem ze od sr od 2000 r w gore mocowania sa dolne i pasuja np do chinoli ?:D ale cos sie nie odzywasz na forum ciekawe czy ci jeszcze ten skuter zyje ;d




_________________

____________________________________
Dlaczego nie widzisz we mnie już człowieka
lecz tylko organy na które ktoś czeka?
Dlaczego gdy tylko mija cię jednoślad
przeklinasz w myślach tego, kto go dosiadł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:01 
Zbanowany

Rejestracja: 04 kwie 2010, 20:17
Posty: 47
Lokalizacja: wieruszów
Pojazd:
mocowanie było przerabiane, czytałem cały temat kiedyś było kilka stron. Nowe Sr mają silniki piaggio.




_________________

ja na pj-> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/BWS_50/96616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
ten thunder lux to był 4t tak? czy rama jest identyczna jak np vapor i pochodne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:58 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam. Tak to byla rama jak w vaporze, colibrze, romecie 727.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Jacek6804,

Czy ten Wydech co jeszcze przed swapem to był kupiony na kingway.pl ??

Fota : http://kingway.pl/sklep/foto/pl/tlumik_4T.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
To chyba coś takiego jest :

http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... 867fa8581e




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
ShoOt pisze:
Chciałby się dowiedzieć co dalej z projektem (ciekawość) ale widzę ze autor postu nie dal filmiku a ni osiągów nic



http://allegro.pl/silnik-minarelli-sr-a ... 07336.html

Jak widzisz projekt wyladowal na allegro




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Bez urazy ale to ma być poradnik? Zero opisu tylko same fotki, powiedz czy równo pospawałeś mocowanie, czy zostawia jeden ślad?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2011, 16:30
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: PIAGGIO TPH/KTM SX 85
Ale są też silniki z p/g Motori Minarelli-Italy Ac Nie odczuwam różnicy w roksie a w tym swapie może to ten sam silnik:P jestem trochę zielony ale napisałem to co na silniku




_________________

Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA
Obrazek
Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
ffilipp16, Aleś odkopał :roll:




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 18:15 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Co on miał za chłodnice? ;O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
albo f12 albo pg nie jestem pewny




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy