Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2014, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Cześć, znów mam problem z chińską myślą techniczną - Motobi Spider 4t z kompresją około 5-6 atm. Niby nic takiego, ale założona została nowa głowica - efektu brak, dlatego też wymieniony został cylinder z tłokiem i pierścieniami na nowy, ale co dziwne - kompresja się nie zmieniła, nadal około 5-6 atm. Po wlaniu przez otwór na świecę nad tłok 5ml oleju silnikowego kompresja wzrasta do 12atm (to by świadczyło, że pierścienie są lipne)... No dobra, może to jakiś felerny tłok z pierścionkami. W sumie skuter miał w sobie 4 nowe tłoki, na każdym było to samo. Pozostała jeszcze jedna opcja - może jakaś niedoróbka typu cylinder o minimalnie większej średnicy niż tłok, dlatego też został założony nowy - brak efektu. Co do głowicy - została poddana rozbrojeniu, zawory zostały dotarte za pomocą 2 past, ale kompresja wciąż jest słaba.

Sumując, skuter miał w sobie:
- Głowicę, w której zostały później dotarte zawory ręcznie.
- 2 Cylindry
- 4 Tłoki

Wszystkie części były NOWE ze sklepu.

Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Rozrząd ustawiam dobrze, gdy "strzałeczka" na karterze wskazuje punkt T na magnecie, wówczas dwie małe kropki na wałku rozrządu pokrywają się z krawędzią głowicy, natomiast duża dziurka jest u góry. Luz zaworowy: ssący 0.05, wydechowy 0.06, uszczelki za każdym razem zakładane nowe.

Wydaje się to powoli niemożliwe, ale co mu do cholery jest? :?:




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 kwie 2014, 15:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Można spróbować wymienić uszczelniacze wału na nowe.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale co do tego mają uszczelniacze wału, skoro całe ciśnienie jest nad tłokiem, a nie w skrzyni korbowej?




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2017, 13:22 
*

Rejestracja: 27 cze 2017, 13:10
Posty: 1
Pojazd: różne
Witam ! Odkopię stary temat ponieważ mam identyczny problem jak kolega >DiVi niestety jak widzę nikt nie pomógł , a nigdzie nie mogę znaleźć nic konkretnego. Objawy są identyczne ! 3 nowe głowice założone , recznie dotarte zawory , 2 nowe cylindry z tłokiem... Kompresja wynosi 6 -> 6,5b Rzecz jasna skuter nie chce odpalić. Pomoże ktoś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2017, 0:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Felerna partia cylindrów? To china jakaś? Źle założone pierścienie? Są obrócone o 120* ? Mi to wygląda na felerne cylindry, mieliśmy 4t i nie palił, wymieniliśmy cyl i odrazu palił, sam miałem kiedyś 4t i nigdy nie miałem tak że nie pali po wymianie... Ktoś handluje lipnym towarem pewnie. Kupcie jakiegoś naraku albo airsala - nie ma opcji żeby na nich nie palił a z tymi za 60zł to jest loteria... Już tajwan niech będzie ale nie china...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy