Dzisiaj jest 28 mar 2024, 20:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2017, 20:01 
*

Rejestracja: 13 maja 2017, 19:48
Posty: 18
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam, jestem kompletnie zielony w Minarelce przychodze tu z problemem a mianowicie wymieniłem tłok ( Meteor ) Spodziewałem sie większej mocy ale nic z tego raczej ją traci. na zimnym jest prawie wszystko ok, na ciepłym miedzy 30-50 km/h ledwo jedzie potem przy 55 łapie moment i idzie 70. wymieniłem tłok z powodu zjechanych pierścionków dodam ze na starym tak nie było - ładnie sie wkręcał predkość maksymalna wynosiła około 90, miał ktoś może tak? Prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 maja 2017, 20:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj trochę pojeździć nie przegrzewając cylindra i samego tłoka. Pierścienie dobrze założone? Nie mają przedmuchu? Dobrze by było jakbyś zmierzył sobie jeszcze kompresję. Dziura i brak mocy może także wskazywać na niewyregulowany napęd ,lub zużycie jego elementów.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 13:28 
*

Rejestracja: 13 maja 2017, 19:48
Posty: 18
Pojazd: Yamaha Aerox
Mate57 pisze:
Spróbuj trochę pojeździć nie przegrzewając cylindra i samego tłoka. Pierścienie dobrze założone? Nie mają przedmuchu? Dobrze by było jakbyś zmierzył sobie jeszcze kompresję. Dziura i brak mocy może także wskazywać na niewyregulowany napęd ,lub zużycie jego elementów.