|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:21
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rudiszubert
|
: 23 gru 2017, 18:24 |
|
Rejestracja: 21 kwie 2013, 11:29 Posty: 6
Pojazd:
|
Yamaha Majesty YP250 z 2002 roku . Po sezonie ,kiedy odbywałem ostatnią podróż , nagle przestał działać licznik . Wszystkie wskaźniki działają ,prócz licznika i możliwości skasowania inspekcji olejowej .Wymontowałem czujnik magnetyczny z przedniego koła ale nie wiem jak go sprawdzić za pomocą miernika. Wychodzą z niego dwa przewody zakończone kostką którą się wpina w wiązkę pod licznikiem . Jak sprawdzić czujnik ewentualnie jak sprawdzić czy to nie wina samego licznika ?
Sprawdziłem czujnik poprzez "przedzwonienie" przewodów w kostce i okazuje się że jeden pin w kostce ma kontakt z obiema częściami w czujniku (bolec,obudowa), natomiast drugi pin nie ma kontaktu z niczym. Czy nie może być tak,że masa idzie poprzez obudowę (bez przewodowo) pin ,który ma kontakt ,jest plusem a ten bez kontaktu jest przewodem sygnałowym ,działającym dopiero po otrzymaniu impulsu ? Sam czujnik ma w sobie magnes a nie jak wydaje się na logikę ,że magnes powinien byś w kole a czujnik powinien odbierać sygnał od magnesu ??
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 23 gru 2017, 22:50 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8323 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
|
Na górę |
|
|
rudiszubert
|
: 06 sty 2018, 12:17 |
|
Rejestracja: 21 kwie 2013, 11:29 Posty: 6
Pojazd:
|
W tym modelu nie ma ślimaka . Czy czujnik od wersji z ABS będzie działał w wersji bez ? Z ABS ma przekrój kwadratu ,a bez niego jest spłaszczony ,oba czujniki mają po dwa przewody ??
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|